Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljännet treffit takana eikä vieläkään petipuuhia

Vierailija
04.04.2022 |

Mistä kiikastaa? Nainen on aivan ihana ja haluaa itse tapailla, mutta ei koskaan edetä suukottelua pidemmälle. Nukuttiin yhdessä, mutta ei mitään. Sanoi olevansa väsynyt, kun yritin vihjailla. Silti haluaa tavata uudestaan.

Kommentit (254)

Vierailija
221/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos oli väsynyt? Jos olikin suunnitelmissa, kun nukkuivat yhdessä, mutta sitten ei vain jaksanutkaan.

Vierailija
222/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa on syynä erittäin alhaiset seksuaaliset halut ylipäänsä, seksin käyttäminen vallan välineenä tai ei vain ole seksuaalista kiinnostusta sinua kohtaan. Kaikki huonoja vaihtoehtoja. Jos vain siitä kyse, että ei ole vielä valmis, olisi tehnyt sen selväksi eikä sanonut "väsyttää" laimeaksi tekosyyksi.

Jos minä olen kiinnostunut miehestä ja haluan häntä seksuaalisesti, niin kyllä himot hyrräisivät tuollaisessa tilanteessa kun nukutaan lähekkäin, enkä pystyisi pitämään näppejäni erossa hänestä. Varsinkin kun on jo ehditty tutustua 3 treffien aikana, kyllä siinä selviää onko kiinnostusta vai ei.

Jotain ongelmallista tuossa on ja ihmettelen miksi haluaa vielä tavata. Haluaako pitää sinua sitten varalla, "lieassa" vai mikä juttu, jos ei kunnon kiinnostusta näytä olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos oli väsynyt? Jos olikin suunnitelmissa, kun nukkuivat yhdessä, mutta sitten ei vain jaksanutkaan.

Tässä tapauksessa olisi aamulla ollut innostunut..

Vierailija
224/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä nainen varalla, mutta älä missään nimessä lopeta muiden naisten tapailua.

Vierailija
225/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti parikymppisenä aika pitkään lämmetä uudelle tyypille. Kyse on luottamuksen ja turvallisuuden tunteen luomisesta. Jos itse olin tosi kiinnostunut, niin halusin myös varmistaa ettei toinen hae pelkkää seksiä. Toki sekin on mahdollista ettet vaan sytytä, mut en olisi vielä huolissani...

Vierailija
226/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kesti parikymppisenä aika pitkään lämmetä uudelle tyypille. Kyse on luottamuksen ja turvallisuuden tunteen luomisesta. Jos itse olin tosi kiinnostunut, niin halusin myös varmistaa ettei toinen hae pelkkää seksiä. Toki sekin on mahdollista ettet vaan sytytä, mut en olisi vielä huolissani...

Se että haluaa odottaa ei muuten kerro mitään halukkuudesta sitten kun asiaan päästään.

Vierailija
227/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saattaa myös "pelätä" mahd. pettymystä ja siksi ainakin siirtää myöh.ja myöh. seksiin ryhtymistään. Mies saattaa olla hyvinkin mukavan tuntuinen, kiinnostava, miehekäs, ihan siedettävän näköinenkin, mutta entäpä; kun pitäisi olla sukupuolisestikin kiinnostava!? Aina näin ei vain ole.
Ainahan voi kysyä suoraan, puolin ja toisin; mitkä ovat tuntemukset.

Vierailija
228/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljännet treffit?! Ja odotat seksiä? Oletteko siis vasta tavanneet, vai oletteko tuttuja entuudestaan? Jos vasta tavanneet, niin millaisena sä sitä naista oikein pidät? 

Itselläni voisi mennä täysin uuden tuttavuuden kanssa ehkä 4 viikkoa, ehkä 4 kuukautta ennen kuin antautuisin noin intiimiin kanssakäymiseen. 

Meinasitko sinä, että neljät treffit on viikossa ehditty käydä? 

Kyllä siinä helposti 3-6 viikkoa ekasta viestistä on mennyt että neljät treffit on ehditty käydä. Jos on kiireitä tai ei asu samassa kaupungissa, niin pidempäänkin.

Vierailija
229/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaisi vaan tutustua paremmin ennen seksiä, ei hän olisi ikinä ajautunut tilanteeseen jossa nukkuu kanssasi. Nainen on joko pihtari jota ei seksi pahemmin kiinnosta tai sitten seksi ei vaan kiinnosta sinun kanssasi. Jokatapauksessa etsi parempi.

Älä nyt ainakaan tuota tyyppiä usko... :D

Vierailija
230/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että haluaa odottaa ei muuten kerro mitään halukkuudesta sitten kun asiaan päästään.

Ei kerrokaan. Mutta kun nyt ei edes tiedetä haluaako odottaa vai eikö ylipäätään halua tai jotain siltä väliltä.

Vierailija
231/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa olisi aamulla ollut innostunut..

Jaa no minua ei aamulla juuri saa innostumaan. Ja on kiire pesemään hampaat ja vessaan, samoin miehellä jota tapailen. Eipä tuokaan sieltä takaisin sänkyyn hyppää.

Vierailija
232/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö aikuisten väliset suhteet nykyään oikeasti noin, että jos ei 4!! kerralla ole seksiä, on koko suhde roskiskamaa? Oikeasti?! 4?! Tuolla kaavallahan niitä seksikumppaneita "sitä oikeaa" etsiessä ehtii tulla ihan älytön määrä jos jokaisen tapailukumppanin kanssa on mentävä sänkyyn asti. En kyllä itse edes seksuaaliterveyttäni ajatellen haluaisi jokaiikan kanssa touhuta..

Muutaman kerran tavattu ihminen on vielä melko vieras. Tuskin siinä kovin syvällistä tuntemista on ehtinyt vielä syntyä, vastahan siinä ollaan aloitettu tutustumaan. Onneksi en ole tilanteessa että pitäisi etsiä kumppania, ei olisi itsestäni tuohon hommaan.. 🙁 Jokaikiselle, jonka on tavannut 3 kertaa enemmän, haarojen avaaminen olisi vaan liikaa. 🙁

Käytkö sinä treffeillä ihan jokaiikan kanssa?

Moni ei mene ihan kenen tahansa kanssa edes ensitreffeille. Jo toisille treffeille on aika kova karsinta. Jos siitä on päästy yli ja yhdessä yövyttykin treffeillä, niin on jo hyvin valikoidusta tapauksesta kyse. Ei tietenkään vielä tunneta toisia kovin syvällisesti, mutta jotain kipinää ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita löytyä että neljät treffit on käyty. Turvallisuuden tunnekin on syntynyt jos uskaltaa toisen vieressä nukkua. 

Vierailija
233/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä meni nykyisen miesystävän kanssa kuukausi ennen kun edes suudeltiin ekan kerran ja siitä muutama viikko ennen kun alotettiin petipuuhat. Mikä ihmeen kiire heti päästä sänkyyn? Itse en ainakaan edes nauti seksistä jos en kunnolla tunne ja rakasta miestä. Ja 4 treffit on aika lyhyt aika että siinä vielä ehtisi syvempiä tunteita muodostua.
N31

Joo mutta en kyllä sitten nukkuisikaan vierekkäin. Kyllähän ainakin mulla himot heräisivät, jos olisin siinä niin lähekkäin miehen kanssa. Ymmärrän, että jokainen saa aloittaa seksin siinä vaiheessa kun se tuntuu hyvältä, mutta vieressä nukkuminen ilman mitään säpinää seurustelun alkuvaiheessa kun pitäisi olla kiihkeintä tuntuu erikoiselta. Eikö tästä voi keskustella, mikä on homman nimi?

Vaikka himot heräisikin, ei sen tarvitse johtaa toimintaan. Elukoitako olette?

Mutta jos himot heräävät, miksi olisi huono asia, jos se johtaa toimintaan? Ihan kuin seksi oman kumppanin kanssa olisi maailman kamalin asia.

Seksissä on aina riskinsä. Esim. raskaaksi tulo olisi ollut mulle parikymppisenä kauhistus. Siksi(kään) en halunnut jyystää kenen kanssa tahansa vaan tutustua ensin.

Vierailija
234/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljännet treffit?! Ja odotat seksiä? Oletteko siis vasta tavanneet, vai oletteko tuttuja entuudestaan? Jos vasta tavanneet, niin millaisena sä sitä naista oikein pidät? 

Itselläni voisi mennä täysin uuden tuttavuuden kanssa ehkä 4 viikkoa, ehkä 4 kuukautta ennen kuin antautuisin noin intiimiin kanssakäymiseen. 

Joskus tuntuu näitä avauksia lukiessa, että on aivan eriasa oletko mies vai nainen...... Moni ymmärttää, ettei nainen tee elettä tai sano haluvansa seksiä "vielä" viidensienkään treffien yhteydessä.  -Ja vastaavasti ilm. ihmettelee ja suhatuu oudoksuen mieheen, joka ei viimeistään viidensien treffien yhteydessä tee selväksi tavalla tosiella, että häntä muuten kiinnostaisi harrastaa ao. treffikumppanin kanssa seksiä mahdollisimman pian. - Suoraviivaisimmat kehottavat miestä toimimaan sen kummemmin kyselemättä, jottei mies osoittaisi puhumsiellaan ja asiasta kyselemällä olevansa nössö, jollaiseksi harva halunnee samaistua.  

Puhumattakaan siitä, että moni mies ei yrityksestä huolimatta pääse neljänsille treffeille kiinnostavan naisen kanssa edes joka vuosi.

Vierailija
235/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Mä haluan mennä sänkyyn heti ensitreffeillä, jos olen miehestä kiinnostunut.

Miksi ketussa se sitten haluaa tapailla uudestaan ja uudestaan, sanoo olevansa kiinnostunut, mutta petipuuhat ei houkuttele. Ollaan molemmat yli 20, alle 25 että ei se mitään alkujännitystä enää voi olla..

Koska se haluaa suhteen. Ja nyt sitten olet herrasmies ja päästät sen naisen menemään, jos olet itse vaan panon perässä.

Vierailija
236/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Mä haluan mennä sänkyyn heti ensitreffeillä, jos olen miehestä kiinnostunut.

Miksi ketussa se sitten haluaa tapailla uudestaan ja uudestaan, sanoo olevansa kiinnostunut, mutta petipuuhat ei houkuttele. Ollaan molemmat yli 20, alle 25 että ei se mitään alkujännitystä enää voi olla..

Koska se haluaa suhteen. Ja nyt sitten olet herrasmies ja päästät sen naisen menemään, jos olet itse vaan panon perässä.

Myös panon perässä.

Vierailija
237/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen/mies ilmoittaa: Seksiä vasta avioliitossa. Miten reagoit?
Terveisin,
Kokemusta on.

Olen mies ja arvostan, sekä kunnioitan tuollaisia naisia. Se on merkki siitä ettei nainen ole mikään nykypäivän j_kor_sia.
Kuinka paljon hyviä naisia onkaan mennyt täysin pilalle, kun neitsyys on häpeä, josta pitää äkkiä päästä eroon. Suurimmalla osalla tuosta jää alitajuntaan ikuinen, joskin monesti tiedostamaton trauma. Yleisin trauman purkautumistie on syyllistää kaikki miehet huonosta seksistä ja orgasmittomuudesta, vaikka alkuperäinen virhe on tapahtunut siten, että pillua tuli jaettua liian nuorena ja liian monelle.
Naisesta tulee kaikinpuolin kaikkein paras siten, että mies kohtaa täysin kokemattoman naisen ja kunnioittaa tämän puhtautta ja koskemattomuutta. Mies itse voi olla joko kokematon itsekin tai kokenut naistenkaataja. Kokenut ja fiksu mies kyllä tajuaa milloin on törmännyt todelliseen helmeen, joten osaa käsitellä kunniallista naista juuri oikealla ja kunnioittavalla tavalla.
Nykypäivän, jo lapsena pillunjakamisen saloihin perehtynyt ja syventynyt "nainen" ei edes tiedä mitä rakastelu tarkoittaa, miltä se voikaan tuntua, kun voi saada orgasmin jo pelkästään miehen suudelmasta. Vain kunnialliset naiset ja heitä kunnioittavat oikeat rakastajat tietävät tämän.

Ehkä paksuinta paskaa tässä ketjussa.

Vierailija
238/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen/mies ilmoittaa: Seksiä vasta avioliitossa. Miten reagoit?
Terveisin,
Kokemusta on.

Sanon hyvästi. N40

Miksi? Eikös se nyt ole hyvä tutustua rauhassa?

On, mutta en minäkään naimisiin halua.
-eri

Vierailija
239/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ratkaisu, jota moni ei ole hoksannutkaan (pari on):

Puhukaa siitä keskenänne. Ihmiskunnalla on tämä kätevä työkalu aivojen väliseen tiedonsiirtoon.

Ja opetelkaa asialliset termit.

Vierailija
240/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tekee mieli kovasti jo naista,onkohan juuassa puutteessa olevia naisia,ite ollu ilman jo 7vuotta ,johan tuo pimppi maistus,mistähän löytys.30v-50v.