Neljännet treffit takana eikä vieläkään petipuuhia
Mistä kiikastaa? Nainen on aivan ihana ja haluaa itse tapailla, mutta ei koskaan edetä suukottelua pidemmälle. Nukuttiin yhdessä, mutta ei mitään. Sanoi olevansa väsynyt, kun yritin vihjailla. Silti haluaa tavata uudestaan.
Kommentit (254)
Hän ehkä vähän pitää sinusta, mutta et ole tarpeeksi seksuaalisesti kiinnostava! Anna ajan kulua! Turha tyrkyttää, jos kiinnostus on vähäistä.
Vaihtoon vaan. Jos pihtaa nyt, pihtaa varmasti tulevaisuudessakin
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen/mies ilmoittaa: Seksiä vasta avioliitossa. Miten reagoit?
Terveisin,
Kokemusta on.
Menin tuohon lankaan.
Eipä ollut liiemmin seksiä liitossakaan.
Odottaa vahvempaa aloitetta? Ai että ukko käy kimppuu kuin limppuun? Jos naiset haluutte jyystöä niin jumlavita sanokaa se älkääkä leikkikö juttuja. Nää "odottaa vahvempaa alotetta" on just niin raiscauskulttuuria.
Nainen ei levittele haarojaan neljänsillä treffeillä -> pihtari
Nainen levittelee haarojaan ennen neljänsiä treffeja -> huåra
Jep jep
Seksi on tosi henkilökohtaista ja liian varhain harrastetusta seksistä jää naisena itselleni todella tyhjä olo. Penetraatiohan on ihan eri asia naiselle kuin miehelle - se että antaa jonkun toisen tulla sisäänsä on hyvin haavoittuvainen juttu verrattuna siihen että menee jonkun toisen sisään. Eli ei tulisi mieleenkään sitä kenen kanssa tahansa harrastaa. Vaikka tykkään seksistä paljon.
Ja: miksi panisin tyyppiä, jolle en esim. lainaisi satasta? Olen kuitenkin sitä arvokkaampi.
Kumppani saa toki tehdä mitä lystää omalla ajallaan, mutta minä etenen omalla aikataulullani.
Yksi syy tähän on myös se, että naisille oksitosiini on tosi ongelmallista - kun harrastat seksiä jonkun kanssa, oksitosiinia erittyy heti orgasmin myötä, minkä takia et voi valita enää kiinnytkö ihmiseen, vaan välittömästi kiinnyt - siksihän naiset jäävät typeriin partnereihin heti kiinni, kun taas miehen hormoonit toimivat päin vastoin eli haluavat lähteä kotiin seksin jälkeen. Tästä syystä haluan katsoa kuka tyyppi on ihmisenä, ennen kuin harrastan seksiä. Koska seksi addiktoi ihmiseen, naisella siis.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei levittele haarojaan neljänsillä treffeillä -> pihtari
Nainen levittelee haarojaan ennen neljänsiä treffeja -> huåra
Jep jep
Näinpä. Ei näin naisena voi voittaa. Itsekin harrastan näin vähän aikaa sitten eronneena seksisuhteita, mutta jostain kumman syystä ne miehet ihastuvat minuun ja homma loppuu minun osaltani siihen. Haluaisin kyllä parisuhteen, mutta siinä on yksi perustavanlaatuinen ongelma.
Jos harrastan seksiä liian pian, kiinnostus lopahtaa välittömästi. Sen sijaan miehillä tämä tuntuu toimivan juuri päinvastoin eli kun minua ei kiinnosta enää tippaakaan, sitten viestitellään ja itketään perään. Olen päätellyt, että tämä kiinnostuksen kuoleminen liittyy siihen, että seksuaalinen jännitys on ns. rikottu eli enää ei ole mitään odotettavaa. En vain pysty enää ihastumaan seksin jälkeen.
Toisin sanoen, tarvitsisin jonkun, joka on valmis tutustumaan kunnolla eli useamman viikon ennen sänkyhommia, koska tarvitsen niitä "perhosia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Mä haluan mennä sänkyyn heti ensitreffeillä, jos olen miehestä kiinnostunut.
Miksi ketussa se sitten haluaa tapailla uudestaan ja uudestaan, sanoo olevansa kiinnostunut, mutta petipuuhat ei houkuttele. Ollaan molemmat yli 20, alle 25 että ei se mitään alkujännitystä enää voi olla..
Tuon ikäistä naista vielä kannattaa odottaa. Yli 30v naisilta kysyn jo suoraan Tinderissä että nussitaanko.
Tämä. Jos kokenut nainen ei halua tokalla kertaa menen eteenpäin. M44
Tervemenoa! Ilolla näin toivottelen. Kaikille teille vastaaville.
T. Kokenut nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa järkevältä naiselta, joka haluaa katsella ennen hutimista. Toisinkuin sinä.
Totta. Haluaa ilmeisesti muutakin kuin seksi ja siksi tarkistaa, oletko sopiva parneri hänelle vai oletko ajatellut pitää häntä vain pumpattavana Barbarana.
Olen itse nainen, mutta miehenä en koskisi tikullakaan naiseen joka "haluaa tarkistaa että mies ei pidä pumpattavana barbarana". Hirveä asenne.
Se nyt vaan on fakta että on paljonkin miehiä, joille nainen itsessään ei merkitse yhtään mitään, pelkästään se seksi jota naisen kautta saa. Seksi on tällöin käytännössä sitä, että mies käyttää naista välineenä tarpeidensa tyydytykseen (rumasti sanottuna patjanaan). Jos olet nainen jolle seksi on muutakin kuin tunteetonta tarpeiden tyydytystä, silloin et todellakaan halua päätyä tuollaisen miehen kanssa sänkyyn. Pahimmassa tapauksessa saat siitä loppuelämän traumat (kyllä, on kokemusta).
Tietysti jos itsekin käytät miestä samalla tavalla pelkkänä tarpeidentyydytysvälineenä, silloinhan mitään ongelmaa ei ole. Samanlaiset keskenään.
Juuri tuollaiset katkerat, noin törkeän rumaa kieltä käyttävät ihmiset ovat niitä, joita kannattaa välttää kaikin keinoin. Sinun kannattaisi ehdottomasti tehdä jotain asenteellesi ennen kuin yrität deittailua.
Ei huolta, en yritä enää. Mulle riitti kun ekasta kerrasta tulin käytetyksi tuohon tyyliin. Tavallaan ihan hyväkin että kerrasta tuli nähtyä mikä on meininki, eipä tarvi enää aikaa siihen touhuun tuhlata.
No, on kyllä hyvä että ei yritäkään ihmissuhdetta kun tuntee tarvetta puhua "tarpeidentyydytysvälineistä" kun kyse on kahden ihmisen välisestä seksistä. Toki jotain ongelmia on jo pohjallakin, kun yksi huono kokemus tekee noin vihamieliseksi.
Mun mielestä tuo on ihan kuvaava termi, kun toista ihmistä käytetään pelkkänä välineenä. Millään muulla mitä siinä ihmisessä on ei ole mitään merkitystä, pelkästään sillä yhdellä asialla mitä hänen kauttaan saa. Miten tuon sitten voisi toisella tavalla ilmaista?
Kyllä se yksikin kokemus riittää kun se on se ensimmäinen, eikä näin ollen ole yhtään hyvää kokemusta pohjalla. Ei sillä että tämä mikään menetys kenellekään olisi. Uskon että näin oli minun kohdallani tarkoitettu ja on pelkästään etu kaikille että pysyn poissa deittailusta. Olen jollain perustavanlaatuisella tavalla vääränlainen siihen touhuun.
Etkö todella ymmärrä että halventava kielenkäyttö on se ongelma? Ja kyllä, olet ihan vääränlainen jos mielestäsi pitää testailla pitääkö mies pumpattavana barbarana. Ehkäpä itseäsi ei haittaisi jos mies testailee vaikka varastatko hänen lompakkonsa tilaisuuden tullen. Mutta useimpia ihmisiä tuollainen epäluuloisuus ja testailu loukkaa eikä testailijoiden kanssa haluta olla tekemisissä.
Minähän en sitä barbara-kommenttia kirjoittanut eikä se sanavarastooni kuulu. Kirjoitin vasta sen jälkeisen kommentin, mikä minun olisi ilmeisesti pitänyt mainita. Täällä on näemmä aina ihmisiä, jotka eivät ymmärrä että kaikki viestiketjujen kommentit eivät tule samalta kirjoittajalta. Anyways, ymmärsin sen kirjoittajan pointin. Mistään varsinaisesta testailusta ei ole kyse vaan siitä, että tustustuu mieheen riittävän hyvin jotta voi varmistua, ettei ole pelkän seksin perässä juoksija, joka on valmis vaikka kusettamaan sitä saadakseen.
Eli nyt sekin on minun syytäni, kun en huomaa että keskusteluun sekaantunut ihminen onkin eri kirjoittaja? Näyttää että sinun mielestäsi vika on aina muissa eikä omassa käytöksessä ole koskaan vikaa.
Ei tuo ole yhtään testailua parempi asenne, että lähtökohtaisesti pitää muita ihmisiä "kusettajina".
Eli sinä lähtökohtaisesti luotat kaikkiin ihmisiin?
Minä myös ihmettelen miten sinisilmäisiä jotkut ovat kun uskaltavat harrastaa seksiä miltei tuntemattoman kanssa.
Ja luulevat vielä, että jokainen mies on heidän kanssaan siksi, että ovat kiinnostuneita muustakin kuin seksistä.
Joko ovat hyvällä onnella tavanneet miehiä jotka eivät " kuseta" tai ovat itse niin tyhmiä, etteivät tajua miehen "kusettavan".
On toisaalta hyvä piirre lähtökohtaiseti luottaa ihmisiin. Mutta toisaalta ihan tervettä ja itselle joskus hyväksi olla luottamatta ja uskomatta pelkästään hyvää kaikista ihmisistä.
Kuten täälläkin monet miehet varsin törkeästikin puhuvat naisista.
Eivät he millään hyvällä tahdolla ja rakkaudesta seksiä ensimmäisillä tai toisilla treffeillä vonkaa tai vaadi. Vaan ihan itsekkäästi omista syistään.
Kun sitä p...ua pitäisi saada heti.
Nainen itsessään on toissijainen, p...u ensisijainen asia.
Siihen kelpaa kuka nainen tahansa, kunhan on paikalla sillä hetkellä.
Minä en halua olla se kuka tahansa nainen.
Näille ko. miehille ei kenenkään naisen kannattaisi "antaa" mitään muuta kuin näyttää ulko-ovea.
Ei kannattaisi ruokkia näitä törkeitä mielipiteitä ja luuloja yhtään enempää.
Seksi on eräs parisuhteen ja ihmissuhteen hieno ja tärkeä osa-alue.
Siksi sitä ei pitäisi pilata ja myöntyä jonninjoutaville, jotka eivät sitä arvosta sen enempää kuin pika-ateriaa.
Ikäänkuin söisi hampurilaisen ja se siitä.
Joko hän on hitaasti lämpenevä, on menkat tai ei vielä uskalla. Tai ei pidä seksiä tärkeänä. Ehkä hän ei tunne sellaista vetoa. Itse olen kyllä viimeistään tuossa vaiheessa harrastanut seksiä, jos kipinää ja halua on ja varsinkin jos yövytään yhdessä. En edes tapaile pihiä, ketkä ei seksuaalisesti kiinnosta
T n29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö aikuisten väliset suhteet nykyään oikeasti noin, että jos ei 4!! kerralla ole seksiä, on koko suhde roskiskamaa? Oikeasti?! 4?! Tuolla kaavallahan niitä seksikumppaneita "sitä oikeaa" etsiessä ehtii tulla ihan älytön määrä jos jokaisen tapailukumppanin kanssa on mentävä sänkyyn asti. En kyllä itse edes seksuaaliterveyttäni ajatellen haluaisi jokaiikan kanssa touhuta..
Muutaman kerran tavattu ihminen on vielä melko vieras. Tuskin siinä kovin syvällistä tuntemista on ehtinyt vielä syntyä, vastahan siinä ollaan aloitettu tutustumaan. Onneksi en ole tilanteessa että pitäisi etsiä kumppania, ei olisi itsestäni tuohon hommaan.. 🙁 Jokaikiselle, jonka on tavannut 3 kertaa enemmän, haarojen avaaminen olisi vaan liikaa. 🙁Taitaa perustua siihen, että ennen treffejä on jo viestitelty jonkin aikaa eli ensitreffeillekin mennään vain sellaisten kanssa, että juttu luistaa. Ne ketkä on päässeet jo neljänsille treffeille, ovat läpäisseet jo tiukan seulan ja niiden kanssa on kipinää ollut viestitellessä jo viikkokausia.
Oikeastiko viestittelet viikkokausia ennen tapaamista? Itse tykkään tutustua kasvotusten eli nopeasti treffit. Ei viesteistä saa oikeaa kuvaa ihmisestä eikä varsinkaan siitä on kemiaa.
Kyllä siinä helposti viikko tulee viestiteltyä ennen kuin treffeillä tavataan. Ja ennen neljänsiä treffejä onkin jo kulunut monta viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Oon itse edelleen neitsyt ja se on mulle tosi kiperä paikka. Häpeän sitä ja se kynnys puuhiin on vaan kasvanut ihan hirveesti.. kauheeta lukea ihmisten kommentteja siitä, miten pitäis antaa jo. Ei mulla ole kyse pihtaamisesta, haluaisin vaan tehdä sitä jonkun sellaisen kanssa, joka antaa varman ja hyvän olon eikä tule katumusta jälkeenpäin.
Ikävä tuottaa pettymystä, mutta ei näissä asioissa varmuutta oikein ole. Kaikkea kun voi sattua vaikkei kumpikaan olisi epärehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Naisille yleensä seksi ja seksuaalisuus on eri asia kuin miehille. Naisille seksi ja tunneyhteys kuuluvat yhteen. Kun on luottamus, varmuus omista ja toisen tunteista ja turvallisuuden tunne, seksuaalisuudellakin on ihan toinen ulottuvuus. Nämä asiat eivät toteudu 1. treffeillä tai neljänsilläkään. Älkää naiset rikkoko itseänne seksuaalisuuden saralla, älkää suostuko painostuksesta, sen takia että "kaikki muutkin" tai hylkäämisen pelosta. Kuunnelkaa sisäistä ääntänne.
Mutta valomerkin aikaan luottamus, varmuus omista ja toisen tunteista ja turvallisuuden tunne vaan hyökyy vastustamattomasti heti päälle :D
Just. Miehet. Sen yhden perässä vaan ollaan... Ite lopetan tapailun heti jos mies ehdottaa muutaman tapaamis kerran jälkeen seksiä, siitä kyllä tietää viimestään mitä se mies on vain hakemassa. Eli ei ainakaan pidempää oikeaa suhdetta.
Jospa hän on lueskellut teikäläisten kyläpyörähuoritteluja täältä.
Ei ennen aamenta, näinhän te meille joka päivä sössötätte. Varmuuden vuoksi kantsii pidättäytyä aamenen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nyt etsimässä pian keski-ikäisenä naisena uutta miestä nettideiteiltä. Aika korkeaa rimaa pidän jo siinä, että lähden treffeille.
Seksin harrastaminen kuuluu minusta vasta tilanteeseen, jossa on paljon tunteita molemmin puolin ja halutaan olla uskollisesti yhdessä. Ainakaan itse tässä iässä en pysty enää rakastumaan päätä pahkaa.
Tarvittaessa sitte kerron jollekin erityisen kivalle miehelle, että minäkin pidän valtavasti seksistä, mutta en ala sellaiseen suhteeseen hätiköiden.
Ja jos se on hänelle ongelma, että haluan meidän tuntevan toisemme paremmin ja syvemmin, niin sitten se on. Sitten me vain emme tapaile enää.
Tietysti asiasta voi keskustella. Mutta en minä tällä järjellä lähde toisen mieliksi tekemään niin intiimiä asiaa ennen kuin pääni on siihen valmis. Vaikka haluankin seksiä suhteessa usein ja paljon.
En itse lähtisi tämän ikäisenä kyllä edes nukkumaan yhdessä miehen kanssa, jos en haluaisi myös seksiä. En ymmärrä, mikä järki siinä on mennä yöksi viereen ja asettaa itseään ja toista hankalaan tilanteeseen.
Hyvin nuorena tein tällaistakin. En vain vielä tajunnut, kuinka vahva vietti seksuaalisuus on, erityisesti nuorille miehille. Olin aika lapsellinen ja kokematon.
Voiko ap:n tapauksessa olla kyse tällaisesta? Hiukan vierastan sitä, että varovaisuus seksin aloittamisessa tarkoittaisi aina sitä, että henkilö on pihtari taikka haluton. Ehdittehän te seksiä harrastaa, vaikka ei ihan heti se mukaan tullutkaan.
Puhukaa asiasta suoraan. Kun asiasta ihan ystävällisesti ja neutraalissa tilanteessa kahden kesken kysyy, niin ei siitä kukaan niin säikähdä.
Tuohon haluttomuuteen viittaa se, että haluaa toisen viereen nukkumaan ilman seksiä. n tarkoita, ettei mies ja nainen voisi nukkua vierekkäin ilman seksiä vaan, että se on normaalilla seksuaalisuudella varustetulle juuri ihastuneelle ihmiselle aika luonnollinen halu kun sänkyyn toisen viereen pääsee. Siksi se, että haluaa nukkua toisen vieressä ilman seksiä herättää epäilyksiä. Varsinkin jos ei edes halua selittää sitä mitenkään. Jos asiasta keskusteltaisiin avoimesti, niin se olisi jo paljon helpompi tilanne.
Voihan sitä sopia treffit niin että kuljetaan julkisilla ja tavataan vappuaattona baarissa. Mutta ei pitäisi tulla yllätyksenä jos toinen haluaa tilata jotain muutakin kuin jäävettä koko illan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nyt etsimässä pian keski-ikäisenä naisena uutta miestä nettideiteiltä. Aika korkeaa rimaa pidän jo siinä, että lähden treffeille.
Seksin harrastaminen kuuluu minusta vasta tilanteeseen, jossa on paljon tunteita molemmin puolin ja halutaan olla uskollisesti yhdessä. Ainakaan itse tässä iässä en pysty enää rakastumaan päätä pahkaa.
Tarvittaessa sitte kerron jollekin erityisen kivalle miehelle, että minäkin pidän valtavasti seksistä, mutta en ala sellaiseen suhteeseen hätiköiden.
Ja jos se on hänelle ongelma, että haluan meidän tuntevan toisemme paremmin ja syvemmin, niin sitten se on. Sitten me vain emme tapaile enää.
Tietysti asiasta voi keskustella. Mutta en minä tällä järjellä lähde toisen mieliksi tekemään niin intiimiä asiaa ennen kuin pääni on siihen valmis. Vaikka haluankin seksiä suhteessa usein ja paljon.
En itse lähtisi tämän ikäisenä kyllä edes nukkumaan yhdessä miehen kanssa, jos en haluaisi myös seksiä. En ymmärrä, mikä järki siinä on mennä yöksi viereen ja asettaa itseään ja toista hankalaan tilanteeseen.
Hyvin nuorena tein tällaistakin. En vain vielä tajunnut, kuinka vahva vietti seksuaalisuus on, erityisesti nuorille miehille. Olin aika lapsellinen ja kokematon.
Voiko ap:n tapauksessa olla kyse tällaisesta? Hiukan vierastan sitä, että varovaisuus seksin aloittamisessa tarkoittaisi aina sitä, että henkilö on pihtari taikka haluton. Ehdittehän te seksiä harrastaa, vaikka ei ihan heti se mukaan tullutkaan.
Puhukaa asiasta suoraan. Kun asiasta ihan ystävällisesti ja neutraalissa tilanteessa kahden kesken kysyy, niin ei siitä kukaan niin säikähdä.
Tapailin nuorempa naista, jolla oli periatteena odotella monta kuukautta ennen seksiä. Nainen oli kyllä todella kaunis, jonka takia minäkin jaksoin jonkin aikaa odotella. Nainen kertoi aiemmin treffaillensa pitkään jotain miestä ja he kävivät treffeillä saunassa eri aikaan ja seksiä luonnollisesti ei ollut. Heillä oli omat ruoat ja mies suuttui kun tämä nainen söi miehen jogurtin, jolloin nainen lähti ovet paukkuen manaillen "kyllä jätkä on tarkka rahoistaan". Nainen ei ymmärtänyt, että tosiasiassa mies turhautui siitä kun seksiä ei vieläkään ollut.
Mies vain oli yhtä tarkka rahoistaan kuin nainen tavarastaan. Mikä siinä oli ihmeellistä?
Onnittelut, olet löytänyt oman aseksuaalin, seksielämäsi tulee olemaan todella tyydyttävää!
Ps. toivottavasti tykkäät oikeasta kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten yritit edistää asiaa tuosta?
Jos kysymällä, niin ei se vaan niin toimi.
On omaa kokemusta tuosta, kun olin vielä nuori ja ujo mies. Nettitreffeille pääsin ihanien nuorten naisten kanssa, mutta aina parin kolmen tapaamisen jälkeen eivät halunneet enää tavata uudestaan. En tajunnut, missä vika, kun oli kivaa yhdessä. Lopulta asia selvisi, eli luulivat etten olekaan kiinnostunut, kun en vienyt asiaa fyysiseksi tekemällä aloitteita. Nainen ei tee koskaan aloitetta. Kun tajusin hyvin sujuneen ekan treffin jälkeen yrittää suudella (jos antaa, suudellaan, jos ei, ei suudella - kysyä ei saa koskaan), hommat alkoi edistyä. Sitten parin treffin jälkeen (lisää suukkoja ja halailua - mies tekee fyysisen aloitteen), toisen kämpille ja siellä mies tekee aloitteen seksiin alkamalla halailun yhteydessä kosketella rintoja yms. ja riisua, ja niin mennään sänkyyn. Nainen päätöksentekijänä, eli jos ei halua, homma loppuu, tai jos haluaa, antaa miehen jatkaa. Ainakin silloin 20 vuotta sitten homma meni noin. Jos mies ei edistänyt asioita noin, ei mitään seurannut, kun nainen on vain passiivinen toimija treffeillä ja odottaa miehen aloitteita.
En tiedä miten nykyään me-too aikana tuo toimii, eli tuo vaan oma kokemus.
Nykyaikana ei vaan ole suotavaa ilman kysymistä suudella tai rintoja kosketella. Toki kokeilla voi, mutta silloin on hyvä pystyä lukemaan naista kuin avointa kirjaa. Se, että nainen ei heti lyö näpeille kun ei vielä tarkoita, ettei myöhemmin syyllistäisi seksuaalisesta ahdistelusta.
Kysy mun mieheltäni. Melkein vuosi oltiin naimatta ja sitten kun alettiin siihen hommaan, niin edelleen muutamia kerroja viikossa, ilman apuvälineitä. Olemme yli 70 v.