Neljännet treffit takana eikä vieläkään petipuuhia
Mistä kiikastaa? Nainen on aivan ihana ja haluaa itse tapailla, mutta ei koskaan edetä suukottelua pidemmälle. Nukuttiin yhdessä, mutta ei mitään. Sanoi olevansa väsynyt, kun yritin vihjailla. Silti haluaa tavata uudestaan.
Kommentit (254)
Kysy suoraan ja etene vastauksen mukaan. Neljännet treffit nyt ei muutenkaan pitäisi olla mikään kynnys, jos oikeasti on kiinnostusta. Ei kaikki halua harrastaa seksiä ihmisen kanssa jonka on nähnyt neljästi. Toisille tuollainen on jotain, mikä vaatii enemmän tutustumista ja varmuutta kumppanista. Jos sulla on kiire ja olet niin kärsimätön ettet kestä, niin ehkä siitä koituu muutenkin ongelmaa jos nainen on harkitsevaa tyyppiä.
Joudut jatkamaan seksiä oikean kätesi kanssa, pahoittelut.
Neljänsillä pitäis olla jo anaalia
Osallemiehistä,kuten ap:lle, pitäisi olla letty levällään jo eka treffeillä odottamassa naisen. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Neljänsillä pitäis olla jo anaalia
Otatko dildolla vai pesäpallomailalla?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko hän olla neitsyt? Ei ole uskaltanut kertoa asiasta vielä.
Voi olla tai voi olla olematta. - Mutta kovin estyneenä ja hitaasti lämpenevänä en itse (miehenä) häntä osaa pitää, jos Ap on treffannut hänet alle viisi kertaa ja nyt jo ovat edenneet niin pitkälle, että ovat edenneet sänkyyn asti ja jos ymmärsin oikein niin nukkuneetkin vierekkäin.
Mutta minä olenkin se, mies jonka kohtalon on ollut päätyä naisten kanssa korkeintaan ystäväksi. - Kun tätä keskustelua lukee, niin ilm. varmaan ainakin osaksi siksi, että en ole osannut tuoda tarpeeksi nopeasti esilleni haluani edetä yhdessä sänkyyn saati harratsamaan seksiä.
Olette nähneet vasta neljä kertaa. Kuulostaa siltä, että haluat vain seks!ä. Odota tai mene muualle.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Mä haluan mennä sänkyyn heti ensitreffeillä, jos olen miehestä kiinnostunut.
Miksi ketussa se sitten haluaa tapailla uudestaan ja uudestaan, sanoo olevansa kiinnostunut, mutta petipuuhat ei houkuttele. Ollaan molemmat yli 20, alle 25 että ei se mitään alkujännitystä enää voi olla..
En minäkään tuon ikäisenä saanut ekoilla tai kolmansillakaan treffeillä muilta kuin tunnetuilta jakorasioilta. Nyt +40 ikäisenä irtoaa nopeasti, yleensä viimeistään toisilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö aikuisten väliset suhteet nykyään oikeasti noin, että jos ei 4!! kerralla ole seksiä, on koko suhde roskiskamaa? Oikeasti?! 4?! Tuolla kaavallahan niitä seksikumppaneita "sitä oikeaa" etsiessä ehtii tulla ihan älytön määrä jos jokaisen tapailukumppanin kanssa on mentävä sänkyyn asti. En kyllä itse edes seksuaaliterveyttäni ajatellen haluaisi jokaiikan kanssa touhuta..
Muutaman kerran tavattu ihminen on vielä melko vieras. Tuskin siinä kovin syvällistä tuntemista on ehtinyt vielä syntyä, vastahan siinä ollaan aloitettu tutustumaan. Onneksi en ole tilanteessa että pitäisi etsiä kumppania, ei olisi itsestäni tuohon hommaan.. 🙁 Jokaikiselle, jonka on tavannut 3 kertaa enemmän, haarojen avaaminen olisi vaan liikaa. 🙁
Ihan kuin omat ajatukseni kerroit ! Voi hyvänen aika sentään tätä nykymenoa! Luojan kiitos on oma mies kotona. t vanhempi täti-ihminen
On kai tuosta mahdollista edetä, mutta tuskin ilman puhumista. Olen ollut ap:n tilanteessa potenssiin kymmenen ja olen nainen. Nykyinen mies ei neljään kuukauteen tehnyt mitään liikettä läheisyyden suuntaan, mutta halusi aina vaan tavata ja oli muuten mukavaa seuraa. Hypin seiniä pitkin odotellessa, mutta oltiin puhuttu asiasta ja tiesin että mies halusi edetä hitaasti eikä omien sanojensa mukaan ollut aseksuaali. Olen varmaan hullu kun odotin niin kauan ja tein lopulta itse aloitteen sopivan tilaisuuden tullen. Sen jälkeen ei ole ollut ongelmaa seksin tai läheisyyden kanssa. Mutta puhumista se vaati, ja luottamusta siihen että ajan kanssa tilanne etenee.
Neljännet treffit?! Ja odotat seksiä? Oletteko siis vasta tavanneet, vai oletteko tuttuja entuudestaan? Jos vasta tavanneet, niin millaisena sä sitä naista oikein pidät?
Itselläni voisi mennä täysin uuden tuttavuuden kanssa ehkä 4 viikkoa, ehkä 4 kuukautta ennen kuin antautuisin noin intiimiin kanssakäymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Neljännet treffit?! Ja odotat seksiä? Oletteko siis vasta tavanneet, vai oletteko tuttuja entuudestaan? Jos vasta tavanneet, niin millaisena sä sitä naista oikein pidät?
Itselläni voisi mennä täysin uuden tuttavuuden kanssa ehkä 4 viikkoa, ehkä 4 kuukautta ennen kuin antautuisin noin intiimiin kanssakäymiseen.
Siksi en usko että mun kannattaa mihinkään tinderiin liittyä. T: edellinen
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaisi vaan tutustua paremmin ennen seksiä, ei hän olisi ikinä ajautunut tilanteeseen jossa nukkuu kanssasi. Nainen on joko pihtari jota ei seksi pahemmin kiinnosta tai sitten seksi ei vaan kiinnosta sinun kanssasi. Jokatapauksessa etsi parempi.
No en minä näin naisena halua nukkua kenenkään sellaisen kanssa, josta en olisi kiinnostunut ollenkaan. En sitten tiedä muista, mutta melkein tuntemattomien miesten kanssa nukkuminen ei ole mulle niin neutraalin normaali tapahtuma että lähtisin siihen ilman että harkitsisin miestä suhteeseen kanssani. Uskokaa nyt jo, että ei se kaikille ole mikään juttu avata jalat jokaiselle deitille, jota tapaa enemmän kuin pari kertaa. Ehkä sun AP kannattaa vaan antaa naiselles mahdollisuus ja osoittaa, että sä olet mies jonka kanssa nainen voi harrastaa seksiä sitten kun on valmis. Eri asia, jos nainen myöntää jossain vaiheessa että haluaa suhteen mutta ei syystä tai toisesta halua seksiä. Voit sitten miettiä, mikä painaa vaakakupissa eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nyt etsimässä pian keski-ikäisenä naisena uutta miestä nettideiteiltä. Aika korkeaa rimaa pidän jo siinä, että lähden treffeille.
Seksin harrastaminen kuuluu minusta vasta tilanteeseen, jossa on paljon tunteita molemmin puolin ja halutaan olla uskollisesti yhdessä. Ainakaan itse tässä iässä en pysty enää rakastumaan päätä pahkaa.
Tarvittaessa sitte kerron jollekin erityisen kivalle miehelle, että minäkin pidän valtavasti seksistä, mutta en ala sellaiseen suhteeseen hätiköiden.
Ja jos se on hänelle ongelma, että haluan meidän tuntevan toisemme paremmin ja syvemmin, niin sitten se on. Sitten me vain emme tapaile enää.
Tietysti asiasta voi keskustella. Mutta en minä tällä järjellä lähde toisen mieliksi tekemään niin intiimiä asiaa ennen kuin pääni on siihen valmis. Vaikka haluankin seksiä suhteessa usein ja paljon.
En itse lähtisi tämän ikäisenä kyllä edes nukkumaan yhdessä miehen kanssa, jos en haluaisi myös seksiä. En ymmärrä, mikä järki siinä on mennä yöksi viereen ja asettaa itseään ja toista hankalaan tilanteeseen.
Hyvin nuorena tein tällaistakin. En vain vielä tajunnut, kuinka vahva vietti seksuaalisuus on, erityisesti nuorille miehille. Olin aika lapsellinen ja kokematon.
Voiko ap:n tapauksessa olla kyse tällaisesta? Hiukan vierastan sitä, että varovaisuus seksin aloittamisessa tarkoittaisi aina sitä, että henkilö on pihtari taikka haluton. Ehdittehän te seksiä harrastaa, vaikka ei ihan heti se mukaan tullutkaan.
Puhukaa asiasta suoraan. Kun asiasta ihan ystävällisesti ja neutraalissa tilanteessa kahden kesken kysyy, niin ei siitä kukaan niin säikähdä.
Tapailin nuorempa naista, jolla oli periatteena odotella monta kuukautta ennen seksiä. Nainen oli kyllä todella kaunis, jonka takia minäkin jaksoin jonkin aikaa odotella. Nainen kertoi aiemmin treffaillensa pitkään jotain miestä ja he kävivät treffeillä saunassa eri aikaan ja seksiä luonnollisesti ei ollut. Heillä oli omat ruoat ja mies suuttui kun tämä nainen söi miehen jogurtin, jolloin nainen lähti ovet paukkuen manaillen "kyllä jätkä on tarkka rahoistaan". Nainen ei ymmärtänyt, että tosiasiassa mies turhautui siitä kun seksiä ei vieläkään ollut.
Mitäs, kun se seksi ei vaan sujukaan yhdessä, ja homma loppuu siihen. Ei fyysistä himoa oikeasti.
Miksi odottaa tuota 1/0 tyylistä juttua pitkään. Sehän pitää heti alussa koeajaa, että halutaanko oikeasti harrastaa seksiä yhdessä, vai ei.
Ymmärrän neitsyt-teinit, mutta ei se järvi nyt aikuisilla soutamisesta kulu, joten kyllä normaalia on harrastaa seksiä aika pian tapailun alettua.
Ihanko aikuisten oikeasti joku on täällä sitä mieltä että uuden kumppanin kanssa seksin on oltava jotenkin tajunnanräjäyttävä kokemus ekasta kerrasta lähtien, tai vähintäänkin hyvää? Ja että tämän pitäisi tapahtua suunnilleen ekan kahvittelun jälkeen? Kyllä mulla omat kerrat uuden kumppanin kanssa, vaikka oltaisiin jo tunnettu tovi, on ollut vähän sähläämistä eikä aina niin hyviä, jos on jännittänyt tilannetta ja kun ei vielä tunne toisen kehoa tai mistä tämän saa syttymään. Ajan kanssa sitten aina, poikkeuksetta, on seksi parantunut ja tosi hyvät kyydit olen saanut kun olen antanut mahdollisuuden ja jatkanut koeajoa pidemmälle että kumpikin osaa olla oikeasti oma itsensä ja antaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö aikuisten väliset suhteet nykyään oikeasti noin, että jos ei 4!! kerralla ole seksiä, on koko suhde roskiskamaa? Oikeasti?! 4?! Tuolla kaavallahan niitä seksikumppaneita "sitä oikeaa" etsiessä ehtii tulla ihan älytön määrä jos jokaisen tapailukumppanin kanssa on mentävä sänkyyn asti. En kyllä itse edes seksuaaliterveyttäni ajatellen haluaisi jokaiikan kanssa touhuta..
Muutaman kerran tavattu ihminen on vielä melko vieras. Tuskin siinä kovin syvällistä tuntemista on ehtinyt vielä syntyä, vastahan siinä ollaan aloitettu tutustumaan. Onneksi en ole tilanteessa että pitäisi etsiä kumppania, ei olisi itsestäni tuohon hommaan.. 🙁 Jokaikiselle, jonka on tavannut 3 kertaa enemmän, haarojen avaaminen olisi vaan liikaa. 🙁
No niinpä. Itse en edes päätyisi vielä neljänsillä treffeillä tilanteeseen, jossa seksi olisi mahdollista, kun ei ole tapana ajautua kenenkään, lähes tuntemattoman, kanssa samaan tilaan kahdestaan. Ja kyllä, en tunne vielä ketään muutaman tapaamisen jälkeen niin hyvin, että voisin luottaa täysin. En edes päätyisi nukkumaan yhdessä. Mielestäni vielä neljännet, viidennet ja jopa kuudennet treffit voidaan pitää muualla kuin jomman kumman asunnossa. Nykyään ei voi olla liian varovainen.
Kyllä minäkin pystyisin suutelemaan ja hyväilemään, mutta kynnys seksin harrastamiseen on korkeampi, eikä sitä ihan heti pysty hekuman pyörteisiin hypätä, vaikka mies olisi kuinka mahtava tahansa. Pitää sitä toisesta tietää enemmän kuin nimi, osoite ja työpaikka.
Mikä ihme siinä on, että kaikkien kanssa pitää olla heti panemassa, vaikka ei edes tunneta kunnolla? vai voiko ap sanoa, että tuntee tämän naisen jo ihan läpikotaisin tai niin hyvin, että seksi olisi jotenkin luontevasti esillä?
Ja ap:n lausuma "eikä vieläKÄÄN petipuuhia, mistä kiikastaa?" antaa olettaa, että ap on toivonut seksiä jo hyvin aikaisessa vaiheessa, eli lähes heti tavatessa. Miksi? Mikä kiire petipuuhiin on, jos nainen on, kuten ap sanoo, "aivan ihana", niin eikös parempi olekin odottaa ettei hyvä nainen mene karkuun? Kaikki aikanaan ja hyvää kannattaa odottaa. Maltti on valttia ja sen sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin kun tapailuvaiheessa yleensä pistetään parastaan eli feikkiä on vielä tuossa vaiheessa.
Minä tuun olemaan loppuelämäni yksin, jos pariutuminen tällaista on :D
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu näitä avauksia lukiessa, että on aivan eriasa oletko mies vai nainen...... Moni ymmärttää, ettei nainen tee elettä tai sano haluvansa seksiä "vielä" viidensienkään treffien yhteydessä. -Ja vastaavasti ilm. ihmettelee ja suhatuu oudoksuen mieheen, joka ei viimeistään viidensien treffien yhteydessä tee selväksi tavalla tosiella, että häntä muuten kiinnostaisi harrastaa ao. treffikumppanin kanssa seksiä mahdollisimman pian. - Suoraviivaisimmat kehottavat miestä toimimaan sen kummemmin kyselemättä, jottei mies osoittaisi puhumsiellaan ja asiasta kyselemällä olevansa nössö, jollaiseksi harva halunnee samaistua.
Minulle seksi on niin tärkeä osa parisuhdetta, että haluan sitä jo melko varhaisessa vaiheessa. En halua, että kiintynyt ihmiseen ja joudun toteamaan, ettei seksi toimikaan. Eihän se yleensä ekoilla kerroilla mitään tajunnanräjäyttävää ole ikinä, mutta kyllä siitä jonkinlaisen käsityksen silti saa.
Ei ole kun kaksi vaihtoehtoa, eikö niistä kumpikaan ole miehen kannalta hyvä.
1. et ole tarpeeksi kiinnostava seksuaalisesti, eli se himotuspanetus puuttuu. Voi olla että joskus useamman kuukauden päästä naistakin panettaa sen verta, että saat pesää. Muut miehet saattavat kiinnostaa ekoilla treffeillä jo, tai vaikka baarissa, tai töissä. Ei siis kumppaniainesta.
2. nainen ei ole seksuaalisesti aktiivinen ihminen. Seksi sinun kanssasi ei kiinnosta, mutta puolustukseksi nainen sanoo ettei oikeastaan kaipaa seksiä kenekään kanssa. Et siis tule saamaan seksiä suhteessakaan oikeastaan koskaan. Ei kumppaniainesta.
Miehen syytä tietysti.