Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neljännet treffit takana eikä vieläkään petipuuhia

Vierailija
04.04.2022 |

Mistä kiikastaa? Nainen on aivan ihana ja haluaa itse tapailla, mutta ei koskaan edetä suukottelua pidemmälle. Nukuttiin yhdessä, mutta ei mitään. Sanoi olevansa väsynyt, kun yritin vihjailla. Silti haluaa tavata uudestaan.

Kommentit (254)

Vierailija
241/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 5. treffit jo sovittu?

Vierailija
242/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme numero täällä tehdään seksistä. Se on vain seksiä, ihan luonnollista. Jos kumppani ei sitten sattumalta syystä tai toisesta miellytäkään, niin sitten siirtyy eteenpäin. Ei mua naisena ainakaan määrittele se, että monenko kanssa olen seksiä harrastanut, eikä sen pitäisi enää määritellä ketään muutakaan.

Ilmeisesti tällä tapailukumppanilla ei vain ole kovat halut. Ne eivät ehkä tule ikinä lisääntymään. Ei kannata jäädä suhteeseen, jossa joutuu vonkaajan rooliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt etsimässä pian keski-ikäisenä naisena uutta miestä nettideiteiltä. Aika korkeaa rimaa pidän jo siinä, että lähden treffeille.
Seksin harrastaminen kuuluu minusta vasta tilanteeseen, jossa on paljon tunteita molemmin puolin ja halutaan olla uskollisesti yhdessä. Ainakaan itse tässä iässä en pysty enää rakastumaan päätä pahkaa.
Tarvittaessa sitte kerron jollekin erityisen kivalle miehelle, että minäkin pidän valtavasti seksistä, mutta en ala sellaiseen suhteeseen hätiköiden.
Ja jos se on hänelle ongelma, että haluan meidän tuntevan toisemme paremmin ja syvemmin, niin sitten se on. Sitten me vain emme tapaile enää.
Tietysti asiasta voi keskustella. Mutta en minä tällä järjellä lähde toisen mieliksi tekemään niin intiimiä asiaa ennen kuin pääni on siihen valmis. Vaikka haluankin seksiä suhteessa usein ja paljon.
En itse lähtisi tämän ikäisenä kyllä edes nukkumaan yhdessä miehen kanssa, jos en haluaisi myös seksiä. En ymmärrä, mikä järki siinä on mennä yöksi viereen ja asettaa itseään ja toista hankalaan tilanteeseen.
Hyvin nuorena tein tällaistakin. En vain vielä tajunnut, kuinka vahva vietti seksuaalisuus on, erityisesti nuorille miehille. Olin aika lapsellinen ja kokematon.
Voiko ap:n tapauksessa olla kyse tällaisesta? Hiukan vierastan sitä, että varovaisuus seksin aloittamisessa tarkoittaisi aina sitä, että henkilö on pihtari taikka haluton. Ehdittehän te seksiä harrastaa, vaikka ei ihan heti se mukaan tullutkaan.
Puhukaa asiasta suoraan. Kun asiasta ihan ystävällisesti ja neutraalissa tilanteessa kahden kesken kysyy, niin ei siitä kukaan niin säikähdä.

Tuohon haluttomuuteen viittaa se, että haluaa toisen viereen nukkumaan ilman seksiä. n tarkoita, ettei mies ja nainen voisi nukkua vierekkäin ilman seksiä vaan, että se on normaalilla seksuaalisuudella varustetulle juuri ihastuneelle ihmiselle aika luonnollinen halu kun sänkyyn toisen viereen pääsee. Siksi se, että haluaa nukkua toisen vieressä ilman seksiä herättää epäilyksiä. Varsinkin jos ei edes halua selittää sitä mitenkään. Jos asiasta keskusteltaisiin avoimesti, niin se olisi jo paljon helpompi tilanne.
Voihan sitä sopia treffit niin että kuljetaan julkisilla ja tavataan vappuaattona baarissa. Mutta ei pitäisi tulla yllätyksenä jos toinen haluaa tilata jotain muutakin kuin jäävettä koko illan. 

Mun mielestä just parasta alkuaikoina nukkua yhdessä ja suudella kiihkeästi ym. ilman että heti mennään seksiin asti. Seksikin sitten aikanaan parempaa.

Vierailija
244/254 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saattaa myös "pelätä" mahd. pettymystä ja siksi ainakin siirtää myöh.ja myöh. seksiin ryhtymistään. Mies saattaa olla hyvinkin mukavan tuntuinen, kiinnostava, miehekäs, ihan siedettävän näköinenkin, mutta entäpä; kun pitäisi olla sukupuolisestikin kiinnostava!? Aina näin ei vain ole.
Ainahan voi kysyä suoraan, puolin ja toisin; mitkä ovat tuntemukset.

Outoa lukea miten pihalla naiset itse ovat omasta seksuaalisuudestaan.

Minulla on ollut kymmenittäin naisia ja koskaa ei ole tarvinnut yrittää, saati kysellä mitään seksiin viittaavaakaan. Sanonta "kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa" pitää varsinkin naisten kohdalla paikkansa. Siitähän hyvä rakastaja tunnetaan, että osaa "kuunnella" naista ja tämän kehoa. Mikään ei ole ollut niin kiihottavaa, kuin huomata miten hemmetin kuumana nainen käy juuri siksi, kun ensin ehkä jännitti viereen tullessaan, että mitä tapahtuu, mutta ei ensin tapahtunutkaan yhtään mitään.

Naisen sytyttämistä voisi verrata hyvään tanssitaitoon. Miehen pitää osata viedä naista sulavasti, hellästi, mutta jokseenkin määrätietoisesti, kun taas naisen pitää osata myötäillä juohevasti, mutta kuitenkin oltava valppaana jos partnerin askel meneekin hieman väärin.

Minua ei ole yhden illan jutut oikein koskaan napannut, koska vaikka olen hyvin seksuaalinen mies, en ole osannut kunnolla nauttia ventovieraiden naisten kanssa vaikka nämä ovat aina olleet kauniita ja hyväkroppaisia.

Nautinnollisen seksin kuuluu olla enemmänkin rakastelua, että siitä kumpikin saisi hyvän tyydytyksen.

Vierailija
245/254 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on kirjoittanut mykistävän kommentin.

Vierailija
246/254 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme numero täällä tehdään seksistä. Se on vain seksiä, ihan luonnollista. Jos kumppani ei sitten sattumalta syystä tai toisesta miellytäkään, niin sitten siirtyy eteenpäin. Ei mua naisena ainakaan määrittele se, että monenko kanssa olen seksiä harrastanut, eikä sen pitäisi enää määritellä ketään muutakaan.
Ilmeisesti tällä tapailukumppanilla ei vain ole kovat halut. Ne eivät ehkä tule ikinä lisääntymään. Ei kannata jäädä suhteeseen, jossa joutuu vonkaajan rooliin.

Miehenä en voi toimia noin. Nainen ansaitsee kunnioituksen, eikä varsinkaan hyvät ja fiksut naiset tarvitse otsaansa kertakäyttötavaran leimaa. Jos mies etsii hyvää vaimoainesta, niin kyllä se yleensä kiertää kaukaa jakorasiat.

Oikeastihan se menee niin, että oikein paljon jyystetyllä seksihalut ovat alusta loppuun vain korkeintaan keskitasolla intohimon suhteen, kun taas joko täysin kokemattomalla tai vain vähän kokemusta omaavalla herääminen tapahtuu moninverroin tehokkaammin ja himot ovatkin sitten todella voimakkaat. Tiedän tämän kokemuksesta.

Vierailija
247/254 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me panimme vasta häiden jälkeen. Kyllä sai odottaa.

Vierailija
248/254 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on iso asia, se ei ole vain!

Vierailija
249/254 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten naisten kanssa haluan melko pian seksiä. Sitten on naisia, joita tapailen, mutta en halua heiltä seksiä. Yleensä ne kyllästyvät minuun joidenkin treffien jälkeen.

Vierailija
250/254 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo keskustelu. Olen itse seksuaalisesti erittäin aktiivinen nainen, mutta en voisi kuvitella hyppääväni sänkyyn muutamien treffien jälkeen.

Älytöntä että joku tulkitsee tuon että ei tykkäisi seksistä. Mä vaan haluan olla ihmisen kanssa joka on erityinen.

Vierailija
251/254 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman outoa, jos nukuttu yhdessä eikä mitään, ellei sitten naisella ollut esim. menkkoja eikä kehdannut kertoa sitä. Muuten vaikuttaa siltä ettei nainen koe seksuaalista vetovoimaa :( 

Vierailija
252/254 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me panimme vasta häiden jälkeen. Kyllä sai odottaa.

No ei tainnut olla se ensitreffit alttarilla kyseessä?

Vierailija
253/254 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa kyseinen nainen. Todennäköisesti aivan frigidi tapaus.

Jos minä nukkuisin samassa sängyssä "uuden" miehen kanssa johon kokisin seksuaalista vetoa, niin satavarmasti siinä tapahtuisi muutakin kuin kädestä pitämistä :D

Vierailija
254/254 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti. Haluaa tietää susta eka kaiken, jotta voi kontrolloida. Korostettu miellyttäminen alussa voi olla kans punainen lippu, ja kuuluu esitykseen. Mulla oli sama tilanne ja lopultahan sieltä akateemisesta naapurintytöstä kuoriutui häikäilemätön, psykopaattinen manipuloija, ja vieraannuttaja, joka käyttää omaa lastaan aseena vaikuttaakseen muhun.

Pakene.