Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

no niin, mieheni jätti minut 17v tytön takia.

Vierailija
23.09.2015 |

Me ollaan (tai siis oltiin) molemmat 35-vuotiaita ja lapsia löytyy kaksi kappaletta. Eroamista oltiin pohdittu jo jonkun aikaa, mutta voi v että kun tämä saa vereni kiehumaan! Tyttö tuskin on täysi ikäinen..
Tiedän että ovat tunteneet noin puolentoista vuoden ajalta, mutta nyt vasta ihan viime kk aikana välit on kuulemma lämmenneet. No ei kai tässä, asunto on virallisesti minun, annan miehelle kaksi vuorokautta aikaa pakata kamppeensa ja lapsia saa tulla (ja pitääkin tulla) tapaamaan. Sitä tyttöä en ikinä halua nähdä! Ai että vi*********

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:43"](oletan että tämä on provo). Vau olisipa vielä thaimaasta. 17 vuotiaaseen tyttöön ei jää sellaisia samanlaisia kuoppia kuin 30 vuotiaaseen kun sitä puristaa. Olisikohan selluliittia ?

[/quote] Heh, pakko kommentoida tähän että katsopa ketjuni "olen nuori ja täynnä selluliittia", sieltä näet kuinka muhkurainen voi nuori nainen olla :D

Vierailija
42/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sellaiset parit ansaitsevat kunnioituksen, jotka ovat lain puitteissa ja vapaasta halustaan onnelliset yhdessä. Ketään ei voi eikä saa sitoa paikoilleen, ihminen on luotu vapaaksi tunneasioissa.

Tietysti miehen olisi ollut parempi olla vapaa, mutta joskus parisuhde muodostetaan enemmän ulkoisesta paineesta kuin omasta halusta. Jos ap olisi ollut miehelle todella rakas, näin tuskin kävisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-VUOTIAAN??????!!!!!!! AAAARGH!!! nyt tuli kyllä sellaset fibat että oksat pois... Hyi helkutti... Sympatiat ap:n puolella, mutta oikeesti musta TODELLA hyvä että pääsit tollasesta äijästä eroon. Yök... yök-yök-yök... N18

Vierailija
44/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:35"]

Tai omia kokemuksia? Mitä kävi uudelle parille? Ap

[/quote]

Seidin ja superisi-Tomin suhde ei ainakaan kestänyt.

[/quote]

Yllättyneitä ovat:

-

-

-

ja:

-

-

Sekä:

-

Vierailija
45/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:07"]

Mun tädin mies. Olivat 45-vuotiaita, kun mies tapasi 25-vuotiaan naisen. Samanikäisen kuin heidän vanhin tytär. Mies jätti mun tädin ja perusti perheen tän 25-vuotiaan kanssa. Kymmenen vuotta ja kaksi lasta myöhemmin erosivat. Miea vanha pappa jo: sydänvaivaa ym. Nainen suht nuori edelleen. Varmaan ollu ihanaa pappaiässä viettää taas pikkulapsiarkea. Täti meni uusiin naimisiin lapsettoman ikäisensä miehen kanssa. Matkustelevat jne. Aluksi oli erosta aivan rikki. Niin masentunut ettei voinut töitäkään tehdä. Mut onneksi kaikki kääntyi parhain päin.

[/quote]

17-vuotiaan ja 25-vuotiaan välillä on kuitenkin hemmetin iso ero. 17-vuotias on lähes lapsi, 25-vuotiailla monilla on jo niin ammatti, perhe, työkokemusta kuin elämänkokemustakin. 10 vuotta yhdessä ei ole myöskään mikään parin viikon / kuukauden pano, vaan ihan vakava suhde, vaikka ei sitten kestänytkään ikuisuutta.  Traagista toki tätisi kannalta, mutta en minä näe tarpeeksi yhtäläisyyksiä sen kanssa, että aikuinen kolmikymppinen mies alkaa suhteeseen pikkuteiniritsan kanssa.

Vierailija
46/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää. Ja jos ei oo provo, niin hyvää et hävinnyt. Kukaan selväjärkinen fiksu yli 30v. mies ei ottais alle kakskymppistä tyttöä, vaikka kuinka söpöjä ovatkin. Lennossa vaihtais perheen johonki typyyn... :D joopa joo.

Vierailija
47/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:07"]

Mun tädin mies. Olivat 45-vuotiaita, kun mies tapasi 25-vuotiaan naisen. Samanikäisen kuin heidän vanhin tytär. Mies jätti mun tädin ja perusti perheen tän 25-vuotiaan kanssa. Kymmenen vuotta ja kaksi lasta myöhemmin erosivat. Miea vanha pappa jo: sydänvaivaa ym. Nainen suht nuori edelleen. Varmaan ollu ihanaa pappaiässä viettää taas pikkulapsiarkea. Täti meni uusiin naimisiin lapsettoman ikäisensä miehen kanssa. Matkustelevat jne. Aluksi oli erosta aivan rikki. Niin masentunut ettei voinut töitäkään tehdä. Mut onneksi kaikki kääntyi parhain päin.

[/quote]

17-vuotiaan ja 25-vuotiaan välillä on kuitenkin hemmetin iso ero. 17-vuotias on lähes lapsi, 25-vuotiailla monilla on jo niin ammatti, perhe, työkokemusta kuin elämänkokemustakin. 10 vuotta yhdessä ei ole myöskään mikään parin viikon / kuukauden pano, vaan ihan vakava suhde, vaikka ei sitten kestänytkään ikuisuutta.  Traagista toki tätisi kannalta, mutta en minä näe tarpeeksi yhtäläisyyksiä sen kanssa, että aikuinen kolmikymppinen mies alkaa suhteeseen pikkuteiniritsan kanssa.

[/quote]Puhut aika alentuvasti 17-vuotiaista pikkuteiniritsana.

Vierailija
48/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käsittää kuka 16 tai 17-vuotias haluu seukata keski-ikäisen perheenisän kanssa? Ellei oo jotenkin päästään vajaa tai susiruma? Itse ainakin seurustelin tuolloin mua kaks vuotta vanhemman kundin kanssa: pantiin 4-5-kertaa päivässä, kuuneltiin samaa musaa, käytiin festareilla, pelattiin lentistä kavereitten kanssa, istuttiin puistossa.. oli ihanaa olla nuori ja vastuuton ja rakastaa ihan täysillä. En voisi kuvitella ketään 35-vuotiasta perheenisää siihen rooliin. Hyi helvetti!
N29

Vierailija
49/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, menetin nyt uskoni miehiin lopullisesti :D  Todella oksettava aloitus ja oksettava ketju. "Kisakireetä" "antautua nuorelle pillulle"jne... Oksensin juuri suuhuni. Taidan vaatia seuraavalta kumppaniltani sen verta suurta penistä ettei tulevaisuuden "löystyminen" tms. ongelmat tule tielle, eikun ei, pysyn sittenkin sinkkuna ja neitsyenä ikuisesti. 

Vierailija
50/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä just noin 34 vuotiaana, vaimo heitti pihalle, kun löysi toisen. Niin olin jonkun aikaa 18 vuotiaan tytön kanssa, täytti suhteen aikana 19 vaikka se ei kestänyt puoltakaan vuotta. En vaan tahtonut lapsia ja muutenkin kaiki muu paitsi seksi ei mennyt putkeen.

Vierailija
51/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:18"]

Porvoosta päivää. Ja jos ei oo provo, niin hyvää et hävinnyt. Kukaan selväjärkinen fiksu yli 30v. mies ei ottais alle kakskymppistä tyttöä, vaikka kuinka söpöjä ovatkin. Lennossa vaihtais perheen johonki typyyn... :D joopa joo.

[/quote]Täh???

Vierailija
52/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:19"]

Myös 80-vuotiaat papparaiset haluavat työntää kävelykeppinsä nuoreen pilluun. Kaikki heteromiehet haluavat naida nuoria tyttöjä, koska nuoret ovat hedelmällisimmillään. Miehillä on biologinen tarve saada nuorta ja se on, kuin huumetta.    
[/quote]

Kaikki miehet eivät ole eläimiä. Normaalit yksilöt osaavat pitää ajatuksen tasolla tuollaiset, eivätkä tuhoa montaa elämää halujensa takia.

Vierailija
53/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:27"]Me ollaan (tai siis oltiin) molemmat 35-vuotiaita ja lapsia löytyy kaksi kappaletta. Eroamista oltiin pohdittu jo jonkun aikaa, mutta voi v että kun tämä saa vereni kiehumaan! Tyttö tuskin on täysi ikäinen..
Tiedän että ovat tunteneet noin puolentoista vuoden ajalta, mutta nyt vasta ihan viime kk aikana välit on kuulemma lämmenneet. No ei kai tässä, asunto on virallisesti minun, annan miehelle kaksi vuorokautta aikaa pakata kamppeensa ja lapsia saa tulla (ja pitääkin tulla) tapaamaan. Sitä tyttöä en ikinä halua nähdä! Ai että vi*********
[/quote]
Helvetin hyvä provo, ap. Uskotko itsekään satuihis??

Vierailija
54/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se tyttö jostain sijoituksesta, tai lastenkodista? Alkoholistiperheestä?

Yleensä tuon ikäiset vanhojen miesten kanssa ovat noista oloista.

Eniten olisin mäkin huolissani siitä tytöstä, vaikka on varmasti kamalaa ap.lle, mutta se ja sen mies on aikuisia, 17v on vielä lapsi.

Vierailija
55/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen bittiavaruuteen lensi ketju, missä joku kysyi miksi 30v+ nainen haluaisi ikäisensä miehen, kun/jos voisi saada kauniin nuoren pojan/miehen 18-20v.

Itse kommentoin ketjuu, että kuinka moni nainen haluaa sijaisäidikis ja rahoittamaan myöhäisteinen pojan elämää... Tuskin moni.

Toisaalta... moni mies on kyllä valmis elättämään nuorta naista (siis laillisen seurusteluiän ylittänyttä)...

41v m

Vierailija
56/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:42"]

Jos on hiljaa niin voisin tuollaista nuorta sutaista. Salilla jossa käyn on välillä näitä lukiolaistyttöjä (aina vähintään pareittain) ja ne jutut on niin... Mä oon vaan kai niin vanha. Mutta parisuhteeseen niiden kanssa? Ei koskaan. Tasavertainen kumppani, älykkyys jne. Ei niitä lapsia ja niiden kavereita jaksaisi katsella. Baareihinkin pitäisi taas lähteä, ne ajat on takana. T.Mies35

[/quote]

Olet oksettava, ei normaali 35 v katsele lukioikäisiä. Ei se, jos sinä et alkaisi lapsen kanssa parisuhteeseen, mutta muuten olet valmis sekaantumaan lapsiin, tee sinusta lapsiinsekaantujia yhtään parempaa. 

Vierailija
57/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:07"]

[/quote]

[/quote]

Nojoo. Mutta parilla ennestään kolme lasta ja vanhin tytär miehen uuden tyttökaverin ikäinen. Kyllä se vaan oli aika härskiä. Ja tyttäret oli jotenkin hämillään, kun pian saivat sisaruksia, jotka oli vanhempia kuin heidän lapsensa ym. Ja samaan aikaan piti vahtia ettei äiti tee itsemurhaa ja syö edes joskus jotain.

Vierailija
58/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan vanhempi nainen elättäisi iloista nuorta miestä.Mitä eroa tuossa muka olisi?

Vierailija
59/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:42"]

Jos on hiljaa niin voisin tuollaista nuorta sutaista. Salilla jossa käyn on välillä näitä lukiolaistyttöjä (aina vähintään pareittain) ja ne jutut on niin... Mä oon vaan kai niin vanha. Mutta parisuhteeseen niiden kanssa? Ei koskaan. Tasavertainen kumppani, älykkyys jne. Ei niitä lapsia ja niiden kavereita jaksaisi katsella. Baareihinkin pitäisi taas lähteä, ne ajat on takana. T.Mies35

[/quote]

Olet oksettava, ei normaali 35 v katsele lukioikäisiä. Ei se, jos sinä et alkaisi lapsen kanssa parisuhteeseen, mutta muuten olet valmis sekaantumaan lapsiin, tee sinusta lapsiinsekaantujia yhtään parempaa. 

[/quote]Sinäkö akka määrittelet normaalin?

Vierailija
60/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyttöparka kolhii pahasti itseään elämässä. 17-v on vielä niin keskeneräinen ihmisenä, että joutuu vielä haavojaan nuolemaan. Deittailin itse 20-v perheellisen, 18 v vanhemman miehen kanssa. Se olo silloin minulle totisinta totta ja olin umpirakastunut. Suhteen kariutuminen repi ihan rikki. Nyt nelikymppisenä tajuan, että olin aivan raakile suhteeseen. Olisi pitänyt opetella elämää omassa ikäryhmässä.