Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

no niin, mieheni jätti minut 17v tytön takia.

Vierailija
23.09.2015 |

Me ollaan (tai siis oltiin) molemmat 35-vuotiaita ja lapsia löytyy kaksi kappaletta. Eroamista oltiin pohdittu jo jonkun aikaa, mutta voi v että kun tämä saa vereni kiehumaan! Tyttö tuskin on täysi ikäinen..
Tiedän että ovat tunteneet noin puolentoista vuoden ajalta, mutta nyt vasta ihan viime kk aikana välit on kuulemma lämmenneet. No ei kai tässä, asunto on virallisesti minun, annan miehelle kaksi vuorokautta aikaa pakata kamppeensa ja lapsia saa tulla (ja pitääkin tulla) tapaamaan. Sitä tyttöä en ikinä halua nähdä! Ai että vi*********

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

(oletan että tämä on provo). Vau olisipa vielä thaimaasta. 17 vuotiaaseen tyttöön ei jää sellaisia samanlaisia kuoppia kuin 30 vuotiaaseen kun sitä puristaa. Olisikohan selluliittia ?

Vierailija
22/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni lähti 17-vuotiaana 34-vuotiaan miehen matkaan. Miehellä ei onneksi ollut lapsia, mutta oli ollut yli 10 vuotta avoliitossa, ja se tyssäsi tähän. Olin niin järkyttynyt, koska sisko ei ollut mikään pahainen pikkupissis, vaan nuori ja viaton ns. perhetyttö. Minä en hyväksy asiaa vieläkään, vaikka ovat olleet jo pari v yhdessä, muuttivat yhteen saman tien. Itsellä on samanikäinen mies, ja on karmaiseva ajatus, että se lähtisi lukiolta katselemaan tyttöystävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numero lopuksi. Turhaa suomalaisstressiä kuten nurmikon haravointi.

Vierailija
24/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai vtoivottavasti otsikko ei ollut harhaanjohtava, tyttö täyttää tänä vuotta 18... mutta silti vielä hän on 17. Ap

Vierailija
25/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:35"]

Tai omia kokemuksia? Mitä kävi uudelle parille? Ap

[/quote]

Erään superisibodarin ja himpan yli teini-ikäisen fitnesstytön suhde ainakin kariutui muutaman kuukauden jälkeen.

Vierailija
26/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aikuisen miehen näkökulmasta, tuo nyt ei montaa viikkoa kestä. Kunhan on pussinsa saanut kunnolla tyhjennettyä, huomaa ettei tuollainen teini ymmärrä elämästä vielä mitään. Mutta kaksi kertaa kannattaa miettiä, että kannattaako takaisinkaan ottaa tuollaista alaikäisiin sekaantujaa vaikka takaisin olisi pyrkimässä muutaman viikon päästä.

Vierailija
27/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut joskus tuo tyttö ja ollaan kyllä edelleen miehen kanssa yhdessä, lapsiakin tehtiin. Mutta aika vaikeeta on ollut. Jos saisin uudestaan päättää niin ottaisin samanikäisen miehen kellä ei ole lapsia ennestään.

Vierailija
28/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:54"]

Näin aikuisen miehen näkökulmasta, tuo nyt ei montaa viikkoa kestä. Kunhan on pussinsa saanut kunnolla tyhjennettyä, huomaa ettei tuollainen teini ymmärrä elämästä vielä mitään. Mutta kaksi kertaa kannattaa miettiä, että kannattaako takaisinkaan ottaa tuollaista alaikäisiin sekaantujaa vaikka takaisin olisi pyrkimässä muutaman viikon päästä.

[/quote]Elämä on vakavaa.

Vierailija
29/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tunteneet puolitoista vuotta? Tyttöhän on ollut silloin 15-16.. Hyi yök mikä mies.

Vierailija
30/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pitkä mies kyseessä? Pitkillä miehillä on niin kova kysyntä, että eivät voi vastustaa houkutuksia.  

Vierailija
31/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:30"]

Hih, miehesi voisi olla sen isä. Ei kai teillä ole tyttäriä?

[/quote]

Ei sentään. Eihän ap:n mies ole käynyt tytön äippää laittamassa. Tämä lienee oleellista isyyden kannalta.

Vierailija
32/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kauhea tilanne sinun ja lasten kannalta enkä halua millään tapaa väheksyä kärsimystänne, mutta itselläni tässä nousi pahin huoli tuosta tytöstä. Miten mies on ylipäätään tutustunut ja päässyt änkeämään tytön elämään? Oletko ihan varma, että tässä on nyt tasaveroinen suhde, tyttö on täysin omasta halustaan mukana eikä mies käytä tyttöä hyväkseen? Ei se toki sinun murheesi ole, etkä varmasti kaipaa lisää surtavaa, ymmärrän kyllä.

Minä kuitenkin miettisin tarkkaan hieman taustojen selvittelyä ja yhteydenottoa tytön vanhempiin. Voi olla, että kaikki on ns. hyvin ja miehesi on henkisesti vielä teini-ikäinen tai tyttö on syntynyt keski-ikäisenä, mutta kuulostaa kyllä aika pahalta. Jos oma tyttöni olisi tuossa tilanteessa, ei raivollani olisi rajaa eikä tuollainen äijä saisi ikinä anteeksi...

Miestä älä missään nimessä ota takaisin, vaikka viimeistään parin vuoden päästä löydätkin sen oveltasi itkemästä!

Vierailija
33/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee vielä katumaan. Kukaan ei varmasti hyväksy tai ota tosissaan tuommoista. Tuskin tyttö tulee saamaan hyvää suhdetta "appivanhempiin" ja varmasti hekin ovat kauhuissaan poikansa käytöksestä (että hylkää perheensä teinin vuoksi). Ja ystävät, työkaverit... Kyllähän tuo paljon ihmisestä kertoo, että lähtee sellaisen ihmisen matkaan, joka voisi olla vaikka oma lapsi (kun alaikäisestä puhutaan).

Tyttö taas tuskin tajuaa vielä juuri mitään työnteosta ja muista aikuiselämän velvollisuuksista. Kovin syvällisiä keskusteluja ei saa aikaiseksi lapsen kanssa. Ymmärrys ei tuon ikäisellä muutenkaan monesti ole aikuisen tasolla, vaikka kovasti niin luuleekin.

Sitten kun mies tajuaa, että suhteessa ei tosiaan ole muuta kuin seksi, tulee katumapäälle.

Vierailija
34/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:35"]

Tai omia kokemuksia? Mitä kävi uudelle parille? Ap

[/quote]

Seidin ja superisi-Tomin suhde ei ainakaan kestänyt.

Vierailija
35/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa moralisoi vahvasti? Kahden ihmisen onni pitäisi olla tärkein.

Vierailija
36/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tädin mies. Olivat 45-vuotiaita, kun mies tapasi 25-vuotiaan naisen. Samanikäisen kuin heidän vanhin tytär. Mies jätti mun tädin ja perusti perheen tän 25-vuotiaan kanssa. Kymmenen vuotta ja kaksi lasta myöhemmin erosivat. Miea vanha pappa jo: sydänvaivaa ym. Nainen suht nuori edelleen. Varmaan ollu ihanaa pappaiässä viettää taas pikkulapsiarkea. Täti meni uusiin naimisiin lapsettoman ikäisensä miehen kanssa. Matkustelevat jne. Aluksi oli erosta aivan rikki. Niin masentunut ettei voinut töitäkään tehdä. Mut onneksi kaikki kääntyi parhain päin.

Vierailija
37/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti mua 20-vuotiaan kanssa, yli puolen vuoden ajan toisen lapsemme vauva-aikana. Ulkonäöllisesti paljon alle mun tason (sorry to say.. Ja siitä olinkin tosi järkyttynyt!) Me neljänkympin kumminkin puolin; mies yli, mä vielä ali. Sain salasuhteen selville, mies kauhistui ja ns. heräsi todellisuuteen. Annoin tiukasti kenkää, mutta oon ollut reilu ja en ole katkeroitunut. Välit suht hyvät. Mies itkenyt nyt mun perään yli vuoden nyt. Jotenkin säälittävän urpoa. Ja mammat, ei se teidän rupsahtamisesta kiinni ole: mä oon ainakin nainen parhaassa terässä ja nyt sinkkuaikana vientiä olis, en vain halua mihinkään vielä. Onhan tuo aika rankka kokemus taustalla.

Vierailija
38/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candy ja Mikko. :D

Vierailija
39/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:54"]

[/quote]Elämä on vakavaa.
[/quote]
Päinvastoin, elämä on kevyttä kun sen oikein ymmärtää. Mutta ei hölmö kannata olla, silloin se voi käydä vakavaksi.
-aikuinen mies-

Vierailija
40/165 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans ollut juttua 16 vuotiaan kanssa vaimon selän takana. En tiedä pitäisikö pistää avioliitto poikki ja antautua nuorelle pillulle kokopäiväisesti.. Pitikin mennä hankkimaan lapsia, päätös olis muuten niin helppo:/

M36