Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

no niin, mieheni jätti minut 17v tytön takia.

Vierailija
23.09.2015 |

Me ollaan (tai siis oltiin) molemmat 35-vuotiaita ja lapsia löytyy kaksi kappaletta. Eroamista oltiin pohdittu jo jonkun aikaa, mutta voi v että kun tämä saa vereni kiehumaan! Tyttö tuskin on täysi ikäinen..
Tiedän että ovat tunteneet noin puolentoista vuoden ajalta, mutta nyt vasta ihan viime kk aikana välit on kuulemma lämmenneet. No ei kai tässä, asunto on virallisesti minun, annan miehelle kaksi vuorokautta aikaa pakata kamppeensa ja lapsia saa tulla (ja pitääkin tulla) tapaamaan. Sitä tyttöä en ikinä halua nähdä! Ai että vi*********

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:34"]Mitäs päästit itsesi rupsahtamaan. Luonnonvalintaa.
[/quote]
Anteeksi nyt kovasti mutta moni 35-vuotias on upeampi ja haluttavampi kuin joku keskenkasvuinen tyhjäpää. -ohis
[/quote]
No katsotaan otos leiikipuistoista, niin kovinkaan moni 35-vuotias kahden lapsen äiti ei ole kovinkaan haluttavassa kunnossa.
[/quote]
Pitääkö olla noin yksinkertainen? Oli 17 tai 35 niin ei varmaan leikkipuistossa ole ihan parhaimmillaan? Ja ihan käsi sydämmellä, minä 31-vuotias 3:n lapsen äiti olen paremmassa kunnossa kuin moni parikymppinen. Minusta et erottaisi ulkonäön perusteella olenko 23 vai 31. Ja tiedän monta muutakin ikäistäni naista jotka ovat todella hyvännäköisiä. Oli lapsia tai ei. Ei ne lapset automaattisesti tarkoita ylipainoa tai muutoinkaan itsestään huoltapitämättömyyttä. Onhan monella urheilija tai julkkis naisellakin lapsia ja vartalot edelleen hyvässä kunnossa. Ihan niillä kolmevitosillakin.

Vierailija
162/165 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:40"]No, eihän se tule kestämään. Mies tekee itsestään vaan höpläytettävän keski-ikää lähestyvän pellen, joka uikuttaa kohta yksinäisyyttään sun oven takana. [/quote]Esim. Jaromir Jagr on 43 ja pyörii 18 vee misujen kanssa. Ei ole pelle vaan kunnon ÄIJÄ :)

[/quote] Jagr vs. suomiäijä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:33"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:27"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:01"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:54"] Viettäkää enemmän aikaa miestenne kanssa, älkääkä roikkuko täällä kaikki päivät. Ei ihme jos ukko vaihtaa some-koukussa olevan siiderivalaan johonkin terveitä elämän tapoja harrastavaan kaunottareen. [/quote]Vanhemmat suomalaisnaiset ovat monta kertaa kärttyisämpiä, totisempia, suupielet alaspäin eivätkä huolehdi kauneudestaan verrattuna nuorempiin. Hyväksyn täysin, että tällaisen matruunan luota lähdetään. [/quote]Nuoret naisethan ova AINA hymyileviä ja huolehtivat kauneudestaan, eikö niin? Arvaapa, mikä tai kuka tekee näistä nuorista naisista kärttyisiä, totisia matruunoita? Niin, arvaapa! [/quote]Syytätkö miehiä koko ryhmänä? [/quote]Vain siinä määrin, kun sinä syytät "vanhempia suomalaisnaisia" koko ryhmänä. [/quote]Mutta fakta on, että vanhemmat naiset kurtistuvat ja kärtistyvät. Ei siinä ole syyttöä. Sinä syyllistit kaikkia miehiä tästä faktasta.

[/quote]Niin paljon kuin inhoankin kopion-kopion-kopiointia, nyt on pakko, sillä tässä nähdään malliesimerkki uuslukutaidottomuudesta. "Sinä syyllistit kaikkia miehiä..." noh, näyttäisitkö sen kohdan, jossa syyllistin? Suoraanhan en syyllistänyt ketään, annoin vain ymmärtää. Tähän täkyyn kun hanakasti tartuit, vastasin "vain siinä määrin kuin" - ymmärrätkö ilmauksen? Syyllistämisen määrä on suoraan verrannollinen siihen, mitä itse syyllistät. Jos et syyllistä, en minäkään. Helppoa matematiikkaa.

Vierailija
164/165 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri oli 17 kun tapas miehensä, jolla oli vaimoke ja poika (silloin 12v). Nyt tää tyttö on 20 ja mies 33. Mun mielestä yhtä härskiä. Mut kaveri on onnellinen vaikka voisi melkeen olla miehen pojan sisko ikiensä perusteella.

Vierailija
165/165 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:40"]Mun kaveri oli 17 kun tapas miehensä, jolla oli vaimoke ja poika (silloin 12v). Nyt tää tyttö on 20 ja mies 33. Mun mielestä yhtä härskiä. Mut kaveri on onnellinen vaikka voisi melkeen olla miehen pojan sisko ikiensä perusteella.
[/quote] ai mies olisi tullut isäksi 13v??? Joojoo