Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vesalan mielestä he ovat suuria artisteja

Vierailija
04.04.2022 |

Siis nämä uudet"mestarit". Onko Ellinoora suuri artisti? Kuinka monta hittiä? Kaija Koo ehkä sopisi "suureksi", ei nuo muut. Ainoastaan luulot ovat suuret heillä.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pepe on "mestari" niin kyllä kuka muu tahansa voi olla myös.

Vierailija
22/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää noiden alkuperäisten Mestareiden itkut, mutta vielä enemmän ihmetyttää nämä uudet Mestarit. Kuten joku jo ylempänä sanoi, Kaija Koo nyt jotenkuten voi lukeutua sellaiseksi, mutta muut joutaa mennä kasvamaan. Erityisesti tuo ihme ellinoora. Olen joskus kuullut hänen nimensä, yhtään kappaletta en tiedä. En kuuntele siis tuon tyyppistä musiikkia, mutta silti noilta kaikilta muilta tiedän kappaleita. Vesala ja Vartiainen kuitenkin ovat liian nuoria. Mestareiden kuuluisi olla legendaarisia. Kaija Koo sitä on (ainakin lähempänä kuin muut).

Mestariksi ja elämänkerta kirjoittajaksi 19-vuotiaana , maailma muuttunut nopeaksi .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako biisiä Willberg on sanoittanut tai säveltänyt? No, ei kyllä Kirkakaan... mikähän se "mestarin" kriteeri oikein on? Itse kutsuisin näistä vanhoista vain Hectoria ja Pavea mestareiksi.

Vierailija
24/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako biisiä Willberg on sanoittanut tai säveltänyt? No, ei kyllä Kirkakaan... mikähän se "mestarin" kriteeri oikein on? Itse kutsuisin näistä vanhoista vain Hectoria ja Pavea mestareiksi.

Artistejahan noi on ja tuolla on kiistämättömiä hittejä paljon enemmän kuin sinulla. Levytettyjä kappaleitakin varmaan satoja.

Vierailija
25/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesala 👎 . En tiä mitä liruttellee eikä kiinnosta. Vain kaija 👍👍

Vierailija
26/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mestari!

Vierailija
27/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mestareita ovat:Kirka, Pave, Hector, Pepe

Miksi? Onko muita kriteereitä kuin että pitää olla mies?

Vierailija
28/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt peruslähtökohta, vaikka muitakin tietysti on.

Vierailija
29/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa ripustautua tuohon nimeen SEKÄ alkuperäisiltä mestareilta että näiltä uusilta naispuolisilta. Miksei naiset koskaan keksi omia juttuja vaan aina otetaan miesten tunnetuksi tekemä brändi ja tehdään siitä naisten versio?

Vierailija
30/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää noiden alkuperäisten Mestareiden itkut, mutta vielä enemmän ihmetyttää nämä uudet Mestarit. Kuten joku jo ylempänä sanoi, Kaija Koo nyt jotenkuten voi lukeutua sellaiseksi, mutta muut joutaa mennä kasvamaan. Erityisesti tuo ihme ellinoora. Olen joskus kuullut hänen nimensä, yhtään kappaletta en tiedä. En kuuntele siis tuon tyyppistä musiikkia, mutta silti noilta kaikilta muilta tiedän kappaleita. Vesala ja Vartiainen kuitenkin ovat liian nuoria. Mestareiden kuuluisi olla legendaarisia. Kaija Koo sitä on (ainakin lähempänä kuin muut).

Mestariksi ja elämänkerta kirjoittajaksi 19-vuotiaana , maailma muuttunut nopeaksi .

Just tämä.

Itsellä liittyy Mestari-sanaan myös tämä ikä-ominaisuus, lahjakkuuden ja tunnettuuden lisäksi. No jos nuoret ja keski-ikäiset naiset mieltävät itsensä vanhoiksi, niin kai se on meidän muidenkin sitten ymmärrettävä.

Vierailija
31/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla jotain aikaa kestäviä saavutuksiakin vuosikymmenten ajalta. Ei pelkästään sitä että on jonkun levy-yhtiösedän mielestä just nyt pinnalla ja kannattaa buustata tällaisella "mestari" konsertilla.

En osaa arvailla onko joku vartiainen tai ellinoora laulajina parin kymmenen vuoden päästä mestarin arvoisia mutta nyt nuo on lähinnä tämänpäivän artisteja. Ja vesalasta en sano mitään koska mielestäni artisti tarvitsee ainakin laulutaidon.

Tuosta nelikosta lähinnä kaija k on siinä mestaristatuksessa jota tuollaiselta konsertilta olettaisi. 

Vierailija
32/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekotaiteellista lillerilalleri-loruilua.

Vierailija
33/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olihan Pepe Willbergkin kuulemma niin miksi ei nuokin

Vaikka et itse tykkäisi, niin ei kannata vähätellä. Esimerkiksi säveltäjä Otto Donner sanoi Willbergiä Suomen parhaaksi laulajaksi.

Pepe on oikea mestari. Olen samaa mieltä Donnerin kanssa.

Vierailija
34/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmestareille oli tainnu nousta neste päähän ja olivat lapsellisesti luulleet olevansa parempia ku muut. Nyt se luulo heiltä romahti. Voi voi. Kovaa näköjään on, kun huomaavat et aika meni jo ja uudet tyypit valtaa areenat ja mielet.

Vierailija
35/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisia Mestareita olivat ja on Olavi Virta, Reijo Taipale, Eino Grön ja Jari Sillanpää.

Vierailija
36/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Robin Packalén on suuri taiteilija, huippulahjakas, mieletön ääni ja ihmisenä mahtava rakkaus pakkaus. Hänestä tullaan kuulemaan paljon menestystä.

Näitä naisartisteja en ole koskaan kuullut. Vesalan yhdellä ulko keikalla olen käynyt, mutta kontakti yleisöön oli nolla. Esitys oli kyllä omaperäinen ja hyvä.

Vierailija
37/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai nyt Vesalan mielestä. XD

Vierailija
38/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuu siihen droppaa mun tunnelmaa

Mitä eilistä juttua jankuttaa

Käännä suupielet ylöspäin

Laala-laalaa-laalaa

Älä tuu siihen droppaa mun tunnelmaa lalaa-laalaa-laa

Älä tuu siihen droppaa mun tunnelmaa

Ja tällä meriitillä luulee olevansa mestari ja suuri artisti...

Vierailija
39/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmetyttää keitä "mestareiksi" on valikoitu. Ellinoora, siis kuka se on? Kirves-Vesala "tulkaa keikalle älkää välittäkö koronasta". Jenni joku. Kaijakoo, nojaa ehkä sopii.

Vierailija
40/67 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija, Eini, Robin ja Pate. Siinä Mestarit!