Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa mennä enää töihin. Palkka 10,72 euroa tunnilta, tappotyövauhti ja työpaikaltani eroaa noin 2 työntekijää viikossa

Vierailija
03.04.2022 |

joten alle kuukauden firman kirjoilla ollut työntekijä joutuu jo perehdyttämään uusia työntekijöitä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla 11,02. Siivooja. Iltasiivooja koululla. Olen tykännyt. Saa tehdä työn yksin ja rauhassa. Ihan jees. 

Kuulostaa hyvältä toi et saa tehdä yksin. Onko sulla täydet tunnit ja tuleeko tuon palkan päälle jotain iltalisää?

mull heräs taas kysymys että pitää varmaan siivoajan alalla olla auto. miten paljon se taas syö palkasta?

Riippuu missä kohde on. Itselläni kohde 6 kilometrin päässä. Joten menen pyörällä. Ja pyörällä ajamisen töihin voi pistää verovähennyksiin. Itse työskentelen siivousalalla ilman koulutusta. 

mietin joskus siivoajan työtä mutta mulle aina sanottiin että täytyy olla auto kun on useita kohteita.

Usein näin, jos kohteita ripoteltu sinne tänne. Ainakin isommissa kaupungeissa on suuria kohteita, mitkä työllistävät siivojan/siivoojia kokopäiväisesti viitenä päivänä viikossa.

Kannattaa pitää näitä silmällä, jos alalle haluaa.

Vierailija
42/44 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ei ole siivoojalle mitenkään välttämätön. Oma kokemukseni on kuitenkin se, että täysiin tai isoihin tunteihin pitää auto usein olla. 

Itse teen osa-aikaista yhdessä kohteessa tuolla 11,02€ palkalla. Kohde on aivan kauhea, mutta ei haluaisi enää vaihtaa, kun on pitkään samassa paikassa ollut ja tietää kaikki asiat siellä niin hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olemaan jo epätoivoinen työnhaun suhteen, osa-aikaista paljon ainakin täälläpäin tarjolla, palkkaukset sitäluokkaa että saa melkein saman olla tekemättä mitään. harkitsen yhtä paikkaa missä on 10e/h ja 8h päivässä miinus ruokatauko 30min, tehdastyötä joo mutta voi koota jotain ei ehkä tarvitse juosta, sen näkee sitten. En saa muutakaan ja tämmöinen epäsosiaalinen jännittäjä muutenkin jää kaikissa ryhmähaastatteluissa muiden jalkoihin. Monesti tuntuu että vessanpöntön pesuunki kohta tarvitaan kaikenmaailman video ja ryhmähaastiksia ja sitä supersosiaallisuutta :D

Vierailija
44/44 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto ei ole siivoojalle mitenkään välttämätön. Oma kokemukseni on kuitenkin se, että täysiin tai isoihin tunteihin pitää auto usein olla. 

Itse teen osa-aikaista yhdessä kohteessa tuolla 11,02€ palkalla. Kohde on aivan kauhea, mutta ei haluaisi enää vaihtaa, kun on pitkään samassa paikassa ollut ja tietää kaikki asiat siellä niin hyvin. 

Ja siivoustyössä on aina se riski, miten kohdetta/työpaikkaa vaihtamalla voi joutua ojasta allikkoon, jos ei etukäteen ole mitään tietoa kohteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme