Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa mennä enää töihin. Palkka 10,72 euroa tunnilta, tappotyövauhti ja työpaikaltani eroaa noin 2 työntekijää viikossa

Vierailija
03.04.2022 |

joten alle kuukauden firman kirjoilla ollut työntekijä joutuu jo perehdyttämään uusia työntekijöitä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mun työkaveri? Mä oon kyll vielä töissä, ainakaan ei oo vielä irtisanottu.

Mutta joo, haluaisin lähteä eli katselen vähän ympärilleni....

Vierailija
2/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh mikä palkka! Mulla helpot hommat ja 23€/h.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas palkka. Joku mäkkikassa?

Vierailija
4/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas palkka. Joku mäkkikassa?

Vartijan tuntipalkka on tuota luokkaa myös.

Vierailija
5/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.50 oma tuntipalkka, siihen hyvät vuorotyölisät. Pyhälle kun osuu ylityöpäivä, voi laskea tuntipalkaksi ~60e.

En valita.

Vierailija
6/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku firma, joka välittää henkilökohtaisia avustajia? Minä olin jopa kuukauden :D

Vierailija
7/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten vaan työpaikka vaihtoon. Niin maailma toimii.

Vierailija
8/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 11,02. Siivooja. Iltasiivooja koululla. Olen tykännyt. Saa tehdä työn yksin ja rauhassa. Ihan jees. 

Vierailija
9/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet? Kuulostaa niin tutulta et arvelen olevani samalla alalla.

Vierailija
10/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linjastotyö jossa liukuhihnojen vauhti on säädetty niin nopeaksi etten edes pysty tekemään töitä kaikilla työpisteillä.

ap

Vierailija
11/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 11,02. Siivooja. Iltasiivooja koululla. Olen tykännyt. Saa tehdä työn yksin ja rauhassa. Ihan jees. 

Kuulostaa hyvältä toi et saa tehdä yksin. Onko sulla täydet tunnit ja tuleeko tuon palkan päälle jotain iltalisää?

Vierailija
12/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas palkka. Joku mäkkikassa?[/quote

Päiväkodin lastenhoitaja, koulunkäyntiavustaja, siivooja, ruokapalvelutyöntekijä, posti, matkailupalvelutyöntekijä jne.

Vierailija
13/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama postinjakelussa. Niin huono palkka että jatkuva pula työntekijöistä.

Vierailija
14/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linjastotyö jossa liukuhihnojen vauhti on säädetty niin nopeaksi etten edes pysty tekemään töitä kaikilla työpisteillä.

ap

Onko Fazerin vihreiden kuulien puolittaja?

Vierailija
15/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä toi et saa tehdä yksin. Onko sulla täydet tunnit ja tuleeko tuon palkan päälle jotain iltalisää?

Iltalisä on 0,72. Eli kello 18.00 alkaen. Oma työaika on 14.00-22.00. Eli puolet työajasta palkka on 11,74. Kesäkuussa palkat nousee 2%.

Itse työskennellyt myös muilla aloilla, mutta en tykännyt. Siivoojana ollut myös muualla, mutta en tykännyt esim. raksasiivouksesta, koska kauhea melu ja hälinä. En tykkää myöskään kohteista, joissa on ihmiset paikalla. 

Palkkaan olen ihan tyytyväinen. Ymmärrän sen, että enempää ei voi maksaa. 

Vierailija
16/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mull heräs taas kysymys että pitää varmaan siivoajan alalla olla auto. miten paljon se taas syö palkasta?

Vierailija
17/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 e/tunti, käytännössä ei työvelvoitetta.

Tosin olen ollut noissa matalapalkkahommissakin, tosin en ihan noin matalapalkka. Kokemusonettä mitä matalampi palkka, sitä kovempi työtahti, asiakkaat reklamoi, esimiehet huostaan ja jos erehtyy lukemaan jotain seiskalehteä fiksumpaa kahvihuoneen pöydällä, tulee joku voivottelemaan että keski-ikäinen mies ja opinnot kesken (vihjailu:menikö jotain pieleen elämässä?).

Vierailija
18/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mull heräs taas kysymys että pitää varmaan siivoajan alalla olla auto. miten paljon se taas syö palkasta?

Riippuu missä kohde on. Itselläni kohde 6 kilometrin päässä. Joten menen pyörällä. Ja pyörällä ajamisen töihin voi pistää verovähennyksiin. Itse työskentelen siivousalalla ilman koulutusta. 

Vierailija
19/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ihan oikeassa... tämä maailman onnellisin maa on täyttä huijausta ja vain pieni eliitti on onnellinen Suomessa ja tätä varten koko media on valjastettu toistamaan yhtä sanomaa - että meidän kaikkien tulee olla onnellisia... suurin osa on kohta rutiköyhiä mutta totalitarismi toimii näin, on vain yksi mielipide, me kaikki olemme onnellisia kun valtio ja media sanovat niin... kuten Pohjois-Koreassa siis, olemme täysin samalla tasolla...

Vierailija
20/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas palkka. Joku mäkkikassa?[/quote

Päiväkodin lastenhoitaja, koulunkäyntiavustaja, siivooja, ruokapalvelutyöntekijä, posti, matkailupalvelutyöntekijä jne.

Ja myyjä ensimmäiset vuodet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä