Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa mennä enää töihin. Palkka 10,72 euroa tunnilta, tappotyövauhti ja työpaikaltani eroaa noin 2 työntekijää viikossa

Vierailija
03.04.2022 |

joten alle kuukauden firman kirjoilla ollut työntekijä joutuu jo perehdyttämään uusia työntekijöitä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, vihaan työtäni yli kaiken. Alkaa jo tuntua siltä, että mieluummin olisin vaikka kelarottana kuin tuolla kärsimässä paskaduunissa paskapalkalla.

Vierailija
22/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintenhoitajalla lähes sama palkka myös. Ja uimahallin työntekijä. Talkkari. Kahvilatyöntekijä. Joo, ei olla maailman onnellisin kansa. Ollaan typeryksiä vielä typerämmillä johtajilla. Tiedän, tämä sensuroidaan, koska "typerä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla 11,02. Siivooja. Iltasiivooja koululla. Olen tykännyt. Saa tehdä työn yksin ja rauhassa. Ihan jees. 

Kuulostaa hyvältä toi et saa tehdä yksin. Onko sulla täydet tunnit ja tuleeko tuon palkan päälle jotain iltalisää?

mull heräs taas kysymys että pitää varmaan siivoajan alalla olla auto. miten paljon se taas syö palkasta?

Riippuu missä kohde on. Itselläni kohde 6 kilometrin päässä. Joten menen pyörällä. Ja pyörällä ajamisen töihin voi pistää verovähennyksiin. Itse työskentelen siivousalalla ilman koulutusta. 

mietin joskus siivoajan työtä mutta mulle aina sanottiin että täytyy olla auto kun on useita kohteita.

Vierailija
24/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla palkka myös samaa luokkaa, 11,50e. En koskaan jaksaisi tuollaisella palkalla kokoaikatyötä, teen tällä hetkellä vain n.40h/kk ja loput saan työmarkkinatukena.

Vierailija
25/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sosiaali- ja järjestöalalla on joitain yllättävän huonosti palkattuja töitä, ei kylläkään kaikki. Lakkoon menee yleensä aika hyväpalkkaiset ihmiset. En sano, ettei paperitehtaitten tai ahtaajien työ olisi raskasta, mutta enemmän palkkaa ne saa kuin muut raskailijat. Rakennusalallakin tienaa ihan hyvin ja monta tyyppiä tekee porukalla. Sairaanhoitajat on nyt kuuma peruna. Niin, ei heilläkään aina ole kiire, vaikka niin mediassa kuulee. Kotihoitajien työ on rankkaa. Tosin yksin työskentelyssä välttää työpaikkakiusaamiset paremmin. Sitäkin kun on Suomi täynnä.

Vierailija
26/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla 11,02. Siivooja. Iltasiivooja koululla. Olen tykännyt. Saa tehdä työn yksin ja rauhassa. Ihan jees. 

Kuulostaa hyvältä toi et saa tehdä yksin. Onko sulla täydet tunnit ja tuleeko tuon palkan päälle jotain iltalisää?

mull heräs taas kysymys että pitää varmaan siivoajan alalla olla auto. miten paljon se taas syö palkasta?

Riippuu missä kohde on. Itselläni kohde 6 kilometrin päässä. Joten menen pyörällä. Ja pyörällä ajamisen töihin voi pistää verovähennyksiin. Itse työskentelen siivousalalla ilman koulutusta. 

mietin joskus siivoajan työtä mutta mulle aina sanottiin että täytyy olla auto kun on useita kohteita.

Kyllähän niiden työauto sitten pitäis tarjota, vai että 1800 e kk-palkasta oma autokin valmiina?!

Vierailija
27/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä palkka 11,40/tunti ja voin kyllä sanoa, että jään kotiin loisimaan, kun palaan takaisin äitiyslomalta.

Vierailija
28/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntipalkka kahvilassa 10,83 euroa. Valtava kiire, hommiin kuuluu kaikki, aina kassan hoitamisesta kahvien ja leipien valmistukseen, lattian moppauksesta asiakas-wc:n rikkinäisen hanan korjaukseen. Toimin asiakkaiden yleisenä sylkykuppina ja olen syypää kaikkeen, heidän henkilökohtaisista ongelmistaan alkaen aina John F. Kennedyn kuolemaan ja Ukrainan sotaan saakka. Ja muuta ei voi kuin hymyillä ja toivottaa mukavaa päivänjatkoa, odottaa asiakkaan kirjallista palautetta ja saada jälkikäteen esimieheltä haukut niskaani siitä miten paska asiakaspalvelija olen.

Vierailija
29/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa postin toiminnalta.

Vierailija
30/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntipalkka kahvilassa 10,83 euroa. Valtava kiire, hommiin kuuluu kaikki, aina kassan hoitamisesta kahvien ja leipien valmistukseen, lattian moppauksesta asiakas-wc:n rikkinäisen hanan korjaukseen. Toimin asiakkaiden yleisenä sylkykuppina ja olen syypää kaikkeen, heidän henkilökohtaisista ongelmistaan alkaen aina John F. Kennedyn kuolemaan ja Ukrainan sotaan saakka. Ja muuta ei voi kuin hymyillä ja toivottaa mukavaa päivänjatkoa, odottaa asiakkaan kirjallista palautetta ja saada jälkikäteen esimieheltä haukut niskaani siitä miten paska asiakaspalvelija olen.

Lisänä vielä yksintyöskentely, taukoja ei ole mahdollista pitää. Haukkaan asiakkaiden välissä palan sämpylää (jos ehdin), siemaisen vettä (jos ehdin) vessatauko on hyvänä päivänä 30 sekuntia (jos ehdin).

Vierailija
31/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiseen siivojan työhön ei kannata lähteä, missä kesken päivän vaihdetaan kohdetta. Samassa kohteessa koko päivä on parasta. Ja iltatyönä, niin ketään ei ole paikalla enää. 

Itsellä kohde, minkä pystyn helposti tekemään laadukkaasti 6 tunnissa. Loput 2 tuntia sitten istun siivouskeskuksessa ja pesen pyykkiä ja otan rennosti. Pidän työstäni. Juurikin itsenäisyyden ja rauhallisuuden takia. 

Vierailija
32/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim ISS:llä on paljon autottomia siivoojia. Esimies laittaa mahdollisuuksien mukaan sitten lähellä olevia kohteita. Tosi monet kulkee pyörällä. Itse kuljen kävellen. 😊 Työilmossa sanotaan kyllä vaaditaanko omaa autoa.

Vierailija
33/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linjastossa ei moni tosiaan jaksa, mutta eikö esim. autotehtaat yritä rekrytä tyyppejä töihin juuri hyvällä paikalla, työsuhdeasunnoilla ym.? Sen sijaan en ehkä kestäisi kirjastossa. Siellä on kyllä varmaan yli 2000 e palkka. Kuis tarjoilijalla ja museotyöntekijällä, kuljettajalla, en tiedä.

Vierailija
34/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän niiden työauto sitten pitäis tarjota, vai että 1800 e kk-palkasta oma autokin valmiina?!

Ei tarjota. Mutta isommilla paikkakunnilla löytyy myös autottomia töitä.

Vierailija
35/44 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Autotehtaan linjalta.

Vierailija
36/44 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linjastossa ei moni tosiaan jaksa, mutta eikö esim. autotehtaat yritä rekrytä tyyppejä töihin juuri hyvällä paikalla, työsuhdeasunnoilla ym.? Sen sijaan en ehkä kestäisi kirjastossa. Siellä on kyllä varmaan yli 2000 e palkka. Kuis tarjoilijalla ja museotyöntekijällä, kuljettajalla, en tiedä.

Salon autotehtaan palkat saa googlettamalla ja alimmassa palkkaluokassa yli 5 vuoden kokemuksella palkka on hieman yli 11 euroa.

Vierailija
37/44 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salon autotehtaan palkat saa googlettamalla ja alimmassa palkkaluokassa yli 5 vuoden kokemuksella palkka on hieman yli 11 euroa.

Uudenkaupungin?

Vierailija
38/44 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotehdas ? Kun eihän siellä kukaan normaali aikuinen pitkään töissä ole

Vierailija
39/44 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudenkaupungin?

joo. Kiitos kun korjasit.

Vierailija
40/44 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, jos samassa kohteessa täydet tunnit ja joukkoliikenne kulkee suht lähelle työpaikkaa tai pyöräilee.

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän