Mitä ajattelette jos ruma mies yrittää lähestyä?
Niin eli mitä ajattelette tai miten toimitte jos ruma mies tulee iskemään?
Ruma22
Kommentit (45)
Ajattelen näyttäväni itse hirveältä, jos mies on selvästi alle oman normitason ja kuvittelee, että hänellä voisi olla mahdollisuuksia. Olen ystävällinen, mutta kerron seurustelevani, oli se totta tai ei.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:26"]
Hyhhyh
[/quote]
Pierasix?
[/quote]
Vain rumat pieree
[/quote]
Ei, kyllä ihan kaikki pieree. Se ei ulukonäköö kato.
Millä tavoin ruma mies?
Mutta noh yleensä esim. baarissa ollessa jos minua lähestyy mies kuin mies niin mikäli mies on hyväkäytöksinen ja kohtelias niin ilman muuta juttelen ja olen kohtelias. Siinä vaiheessa jos mies pyytää vaikka kahville tai pyytää numeroa, enkä ole kiinnostunut niin kieltäydyn kohteliaasti.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:26"]
Hyhhyh
[/quote]
Pierasix?
[/quote]
Vain rumat pieree
[/quote]
Ei, kyllä ihan kaikki pieree. Se ei ulukonäköö kato.
[/quote]
Rumille läskeille kerrottu urbaani legenda
Ajattelen, että olen itse yhtä ruma ja vaikutan miehen mielestä sen tasoisesta, että pakkien saaminen on minimissään...
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:26"] Hyhhyh [/quote] Pierasix? [/quote] Vain rumat pieree [/quote] Ei, kyllä ihan kaikki pieree. Se ei ulukonäköö kato. [/quote] Rumille läskeille kerrottu urbaani legenda
[/quote]
Kuka kertoi sinulle?
Ahdistun ja saatanpa alkaa tuhertaa itkuakin.
Ei niin perinteisen komeilla miehillä huono itsetunto ja siksi ovat lähdössä jokaisen kelkkaan, joka vähän huomiota osoittaa, mikä taas ei ole hyvä parisuhteessa. Kokemusta on.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:26"] Hyhhyh [/quote] Pierasix? [/quote] Vain rumat pieree [/quote] Ei, kyllä ihan kaikki pieree. Se ei ulukonäköö kato. [/quote] Rumille läskeille kerrottu urbaani legenda
[/quote]
Kuka kertoi sinulle?
[/quote]
Ei, minä kerroin siitä äidillesi
No en oo vielä edes niin rumaa miestä tavannut, vain tavallisia Suomalaisia miehiä, jotka on ujoja :)
Hämmästyn.
Olen 50-vuorias eli toinen jalka haudassa ja toinen banaaninkuorella.
Kaikki iskijät sun muut pellet saavat rukkaset, vaikka olisivat kuinka komeita. En harrasta irtosuhteita enkä ole valmis edes harkitsemaan deittailua ennen kuin olen tutustunut mieheen ystävänä. Eihän naaman (tai edes lompakon) kanssa seurustella vaan sen ihmisen kokonaisuudessaan.
Jos olen jo ystävystynyt ruman kanssa, niin olen oppinut näkemään hänen hyvät piirteensä, eikä hän silloin enää vaikuta rumalta. Jos hän on mukava tyyppi, ilahdun ja lähden mielelläni treffeille. N21
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:57"]
Hämmästyn.
Olen 50-vuorias eli toinen jalka haudassa ja toinen banaaninkuorella.
[/quote]
Ei 50-vuotias nyt niin vanha ole. Sano tuo uudestaan parinkymmenen vuoden kuluttua.
Juttelen säälistä. Jos ruvetaan vonkaamaan messiin, niin saatan sanoa promilleista riippuen nätisti ei kiitos tai nauraa päin naamaa.
Ihminen kun vain olen, niin ensiajatus on kieltämättä 'voi ei'. Saman tien kuitenkin alkaa hävettää ja moitin itseäni tuollaisesta ajattelusta. Ihminen kun ei loppupeleissä ole yhtä kuin se naama, eikä perimäänsä voi vaikuttaa. Annan siis mahdollisuuden.
Ajattelen, että jos sille laittaa huulipunaa ja peruukin, niin ehkä sen voi antaa ottaa multa suihin.
t. melkein heteromies