Kuinka vanha olet kun nuorimmaisin on 18?
Ja miltä se ikä kuulostaa sinusta? Odotan toista ja viimeistä lastamme, lapset ovat syntyneet kun olin 20 ja nyt 26. Olen siis 44 kun nuorempi on täysi-ikäinen, kuulostaa älyttömän nuorelta! (monet ystäväni ovat tämän ikäisiä tällä hetkellä)
Kommentit (97)
Minä 55 ja mies 49. Muut lapset (3) ovatkin jo kaikki täysi-ikäisiä. Ihan hyvältä tuntuu, viiden vuoden päästä ajankohtaista.
Olen 42, nuorimmainen on 18 v. Ja lapsia siis kolme.
56, kerkee vielä säästämään ennen eläkettä.
46-v., ja oikeestaan jo aika vanha.. Oon nyt 38 ja mulla on hirvee ikäkriisi.
Kolme lasta ja 44 minäkin-siis kun kuopus täyttää 18.
39. Tosin ajatuksissa on tehdä vielä yksi. Sitten sitä lähennelläänkin jo viittäkymppiä!
51v.
Olen 37v kun esikoinen täyttää 18v.
50v ja nyt oon jo 5 mummu. T:48v ( eli ei rauhallisia hetkiä tiedossa, ennen 70v juhlia)
Olen 54 vuotta vanha kun nuorimmainen on täysi-ikäinen. En ajattele että olisin tuolloin vanha, tai ainakin nyt tuntuu siltä. Esikoiseni on tuolloin 32 vuotias ja se kyllä tuntuu hurjalta. Toivon että on silloin löytänyt paikkansa elämässä, nyt vähän hakusessa vielä.
Veikkaisin, että lähempänä 60. Lapset suunnitteilla aikaisintaan 35 vuotiaana jos koskaan.
N24
No nyt nuorimmainen on tänä vuonna täyttänyt 18, olen 41 vuotias. Vanhin lapsi on 22v.
Olen 39-vuotias, kun esikoinen täyttää 18 vuotta ja 45-vuotias, kun kuopus täyttää 18 vuotta.
60, enkä ole tullut miettineeksi, miltä se kuulostaa. Ihan hyvä ikä varmaan. Siihen on 4,5 vuotta aikaa.