Kuinka vanha olet kun nuorimmaisin on 18?
Ja miltä se ikä kuulostaa sinusta? Odotan toista ja viimeistä lastamme, lapset ovat syntyneet kun olin 20 ja nyt 26. Olen siis 44 kun nuorempi on täysi-ikäinen, kuulostaa älyttömän nuorelta! (monet ystäväni ovat tämän ikäisiä tällä hetkellä)
Kommentit (97)
Olin 50v, kun kuopukseni täytti 18v. Esikoisen täyttäessä 18v olin 48v.
Esikoisen ollessa täysi ikäinen olen 37v.
Ja kuopuksen ollessa täysi ikäinen (18v.) Olen 45v.
Nuori siis vielä ja elämä vasta edessä!! :)))
Just täyttänyt 47 v, oikein sopiva ikä.
51v. Hyvä ikä. Silloin ehkä on jo lapsenlapsiakin, kun vanhin on tuolloin 27.
38. Hyvä ikä mielestäni :) Tarkoitus olisi tuossa vaiheessa tehdä vielä toinen, jos vaan vielä onnistuu.
39-vuotias. Kuulostaa oudolta, monella on siinä iässä leikki-ikäisiä/ala-asteikäisiä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:05"]39-vuotias. Kuulostaa oudolta, monella on siinä iässä leikki-ikäisiä/ala-asteikäisiä.
[/quote]
Kauhea kun ei osaa laskeakaan :D Siis 37-vuotias.
59v, isä 60v. Esikoinen onkin silloin jo 34v.
Olen silloin 34. Kyllä, sain lapseni nuorena. (:
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:50"]
Ja miltä se ikä kuulostaa sinusta? Odotan toista ja viimeistä lastamme, lapset ovat syntyneet kun olin 20 ja nyt 26. Olen siis 44 kun nuorempi on täysi-ikäinen, kuulostaa älyttömän nuorelta! (monet ystäväni ovat tämän ikäisiä tällä hetkellä)
[/quote]
33! :D jeps,,,
Olen nyt 47v, kun tuo kuopus täytti 18. Ihan hyvä ikä, molemmilla. Kaksi vanhempaa jo maailmalla ja voishan sitä alkaa odottelemaan jo pienten jalkojen tassutusta, lastenlasten siis.
54. Jos lapsiluku olisi jäänyt esikoiseen, olisin 39-vuotias hänen ollessaan täysi-ikäinen. Menee se nyt näinkin. :)
49v. Mies 51v. Kuulostaa oikein sopivalta.
52v, olen nyt 40v ja esikoinen 20v.