Ongelma: En laukea penetraatiossa
vaan tarvitsen voimakasta kosketusta klitorikseen lauetakseni. Joskus ratsastaessa onnistuu. Oikeastaan ainoita kertoja kun olen saanut on tuo ratastus. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (17)
Annan lopuksi aina takaapäin ja sormetan itseäni samalla. Olen sitä mieltä, että olen vastuussa omasta orkustani. Noin se onnistuu minulla parhaiten!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:35"]
http://www.tohtori.fi/?page=1616302&id=0969508
Olisiko tuosta apua?
[/quote]
men's health ja cosmo lähteinä. Töttöröö.
Sorry, mutta mielestäni noita tuotteita ei voi verrata vaikka näennäisesti samaan ovatkin tarkoitettu.
Mulla kestää saaminen pelkässä yhdynnässä melkein tunnin ja eikä orgasmi ole mikään tajunnan räjäyttävä. Yleensä mies nuolee tai hieroo klitorista liukuvoiteen kera ja samalla sormettaa. Ekan orkun jos päästän miehen puikkoihin saan vielä toisen kerran jos hieron samalla klitorista. Toki annan myös itse välillä suuhyvää ja runkkaan... jäljellä mainituista mieheni erityisesti pitää. Joskus on kiva vaan poistaa mieheltä paineet hyppäämällä ratsaille ja antaa pikaset vaikka tiedän etten saakkaan...
Toi on miehelle kestämätön paikka. Kovin paljon en ole sellaisia miehiä tavannut, jotka jaksaa tunnin panna!
Ei mun mies jaksakkaan kuin krapuloissa kun jostain syystä sillä ottaa erinomaisesti eteen, muttei saa laukeamaan. Mutta on kyllä sinut, että saan huonosti pelkästä eestaas liikkeestä ja klitoris on se herkempi alue.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:02"]
Ei mun mies jaksakkaan kuin krapuloissa kun jostain syystä sillä ottaa erinomaisesti eteen, muttei saa laukeamaan. Mutta on kyllä sinut, että saan huonosti pelkästä eestaas liikkeestä ja klitoris on se herkempi alue.
[/quote]
Mä en kestä krapulaista miestä. Meillä mies vetää kirkkaita ja haisee krapulapäivinä oksettavalle.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:23"]
vaan tarvitsen voimakasta kosketusta klitorikseen lauetakseni. Joskus ratsastaessa onnistuu. Oikeastaan ainoita kertoja kun olen saanut on tuo ratastus. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Muilla on samanlaisia kokemuksia. Vain vähemmistö naisista onnistuu saamaan orgasmin pelkästä yhdynnästä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/1575640/ketju/naisen_orgasmi_yhdynnassa
http://www.vauva.fi/keskustelu/4433195/ketju/kuinka_moni_nainen_taalla_ei_saa_orgasmia_yhdynnassa
http://kaksplus.fi/threads/naiseni-ei-saa-koskaan-orgasmia-yhdynnaessae.1874896/
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/orgasmihairiot
Orgasmin saaminen naisilla
Naisista vain pieni osa (20-25 %) saa orgasmin pelkästään yhdyntäliikkeiden seurauksena. Tällä ei ole mitään tekemistä orgasmihäiriön kanssa. Orgasmin saamiseen yhdynnän yhteydessä tarvitaan lähes aina lisästimulaatiota esim. käsin suoritetttuna klitoriksen kiihottamisena. Mikäli yhdyntään liitetään käsin suoritettu stimulaatio, orgasmin saa jo 70 % naisista. Orgasmin todennäköisyys kasvaa edelleen, jos yhdyntään liittyy suuseksiä. Kaikkein varmin tapa orgasmin saamiseen on yhdistetty käsi- ja suuseksi, joita käyttäen 90 % naisista saa orgasmin. Naisista noin 10 % pystyy saamaan yhdynnän aikana useamman kuin yhden orgasmin.Tällöin nainen pystyy stimuloitumaan uudelleen lähes välittömästi orgasmin jälkeen ja saamaan uuden orgasmin, usein helpommin kuin ensimmäisen.
Jos ajatellaan tilannetta, että nainen saa suuseksiä, niin miten on parasta siinä tilanteessa sormettaa yhtäaikaisesti?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 08:07"]
Jos ajatellaan tilannetta, että nainen saa suuseksiä, niin miten on parasta siinä tilanteessa sormettaa yhtäaikaisesti?
[/quote]
Todellakin kiinnostaa tää. Millainen sormetus on parasta nuolemisen yhteydessä?
Ensin yksi sormi sisään ja sitten toinen.. ja samalla voi puhua vähän tuhmia :-DD
Olen saanut vain kerran orgasmin miehen nuollessa. Silloin oli pari sormea sisällä rapsutelemassa klitoriksen alapuolta. Saan paremmin yhdynnässä, joten tuo nuoleminen on vain miehen mieliksi.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:03"]
Olen saanut vain kerran orgasmin miehen nuollessa. Silloin oli pari sormea sisällä rapsutelemassa klitoriksen alapuolta. Saan paremmin yhdynnässä, joten tuo nuoleminen on vain miehen mieliksi.
[/quote]
Kuulut vähemmistöön naisista. Suurin osa eli yli 75% saa orkun helpommin muulla tavalla kuin yhdynnällä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:36"]
[/quote]
Kuulut vähemmistöön naisista. Suurin osa eli yli 75% saa orkun helpommin muulla tavalla kuin yhdynnällä.
[/quote]
Miehet nuolevat yleensä kuin ajokoirat. En tykkää.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miehet ovat yksilöitä eivätkä tiedä millaisesta nuolennasta juuri sinä tykkäät. Nääs kun naisetkin ovat yksilöitä ja jokaisella heistä on omat mieltymyksensä. Mitäpä jos ensi kerralla kerrot miehelle että muuttaisi nuolemistapaansa sinun kannaltasi paremmaksi. Jos ei muuta niin tiedät että tämä ei jatkoon, jos taas muuttaa niin tiedät että oppimiskykyinen ja haluaa antaa sinulle nautintoa.
Oma tyttöystäväni, nykyinen vaimoni on useasti kertonut minulle mistä nimenomaisesta asiasta seksissä pitää ja mistä ei. Se on erinomainen asia siksi, että minä en ole ajatustenlukija. Suurin osa meistä miehistä ei ole ajatustenlukijoita.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miehet ovat yksilöitä eivätkä tiedä millaisesta nuolennasta juuri sinä tykkäät. Nääs kun naisetkin ovat yksilöitä ja jokaisella heistä on omat mieltymyksensä. Mitäpä jos ensi kerralla kerrot miehelle että muuttaisi nuolemistapaansa sinun kannaltasi paremmaksi. Jos ei muuta niin tiedät että tämä ei jatkoon, jos taas muuttaa niin tiedät että oppimiskykyinen ja haluaa antaa sinulle nautintoa.
Oma tyttöystäväni, nykyinen vaimoni on useasti kertonut minulle mistä nimenomaisesta asiasta seksissä pitää ja mistä ei. Se on erinomainen asia siksi, että minä en ole ajatustenlukija. Suurin osa meistä miehistä ei ole ajatustenlukijoita.
[/quote]
Tämä olis tärkeää jokaisen tiedostaa....
http://www.tohtori.fi/?page=1616302&id=0969508
Olisiko tuosta apua?