Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pettämistä? Ylireagoinko?

Vierailija
22.09.2015 |

Mies jäi noin vuosi sitten kiinni salasuhteesta. Suhdetta oli kestänyt jo pitkään. Omien sanojensa mukaan olivat vain hyviä ystäviä ja ystävyys sitten syveni ihastukseksi. Tapailivat, soittelivat, tekstailivat ja tietysti pitkät keskinäiset vuodatukset facebookissa. Seksiin asti eivät kuulemma koskaan menneet vaikka tilaisuuksia olisi ollut.

Asiaa käännettiin ja väännettiin ja minä lupasin antaa anteeksi. Ehtona oli kaikenlaisen yhteydenpidon katkaiseminen. Mies suostui tähän ja sanoin, ettei se ole ongelma. Ei kuulemma tuntenut enää mitään naista kohtaan. Lähes vuosi on tässä suossa nyt tarvottu. Anteeksi annoin, mutta unohtaa en ole voinut. Riidelty on paljon, jolloin olen ollut mustasukkainen ja epäilevä. Mies on kuitenkin koko ajan vakuuttanut, ettei ole kyseisen naisen kanssa missään tekemisissä. Hyviä hetkiäkin on ollut paljon.

Nyt kuitenkin selvisi, että viestejä on edelleen puolin ja toisin lähetelty. Harvakseltaan, mutta ilmeisesti aika säännöllisesti kuitenkin. Viestien sisältöä en tiedä kun mies on ne poistanut. Miehen mukaan viestittely on ollut ihan neutraalia kuulumisten vaihtoa. 

Itse olen nyt aivan rikki ja tunnen oloni jälleen petetyksi. Miehen mielestä ylireagoin ja olen vainoharhainen. Naisesta ei kuulemma ole mitään tarvetta päästä kokonaan eroon, koska heidän kahden välillä ei ole yhtään mitään. 

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun typerä mielipide, mutta... Mielestäni pitkä salasuhde ja ihastuminen on pahempi juttu kuin känninen pikapano baari-illan jälkeen.

Vierailija
2/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiä lukematta vastaan: on pettämistä, kyllä ylireagoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kolmonen. Juuri noin ajattelen itsekin. Ja olen sen myös miehelle sanonut. Hänen mielestään ei ole pettämistä ollut alunperinkään, koska ei ole sänkyyn tuon naisen kanssa mennyt. Ap.

Vierailija
4/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jestas tollanen mies vaihtoo ja heti. Mul on sellanen aavistus että jotain tulee vielä tapahtumaan jos sun miehes ei pysty päästämään irti tästä naisesta...

Vierailija
5/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei merkitse miehelle mitään, miksi yhteydenpitoa pitää jatkaa, kun vaakalaudalla on oma parisuhde?

Vierailija
6/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt viestin luettuani olen edelleen samaa mieltä, on pettämistä. Ylireagoinnista en ole varma kun ei ole oikein reagointia selvitetty viestissäsi.

Sovitte miehen lopettavan yhteydenpidon mutta yhteyttä on edelleen pidetty vaikka vakuuteltu päinvastaista -> ihan selkeästi siinä on luottamuksesi petetty, doh. Jos et kerran pääse yli tilanteesta ja mieskään ei muuta tapojaan, niin minkälaisena näet suhteenne tulevaisuuden.

-4-

Vierailija
7/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan niillä suhde, jossa on seksiä ainakin joskus. Ihastuminen ei kestä kuin muutaman viikon jonka jälkeen siitä pääsee halutessaan helposti irti.

Vierailija
8/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sovitusta huolimatta ole lopettanut, on mies valehdellut. No miksi täytyy valehdella? Sen takia, että ei pysty lopettamaan tuota yhteydenpitoa. No miksi ei? Koska nainen on AJATUKSISSA päivittäin. Miksi? Koska on naisesta kiinnostunut. Tämä liha on suoraan ja selvästi pässistä peräisin. Piste.

Vierailija
9/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan kokemuksella kertoa, että mikäli on tarvetta poistaa viestit, on myös tarvetta salailla. Ja tuskin vaan viestittelyyn jäänyt. Kysy siltä naiselta.

Vierailija
10/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteydenpito tuon naisen kanssa olisi ok, jos siihen ei sisältyisi valehtelua ja salailua. Eli et ylireagoi. Ota naiseen yhteys ja tenttaa missä mennään, sekä tee selväksi että yhteydenpito loppuu nyt.

Vierailija
11/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä olisi myös ok ottaa yhteyttä naiseen. Minuun otettiin kerran yhteyttä erään miehen tyttöystävän toimesta. Olin itsekkin tilanteesta aika ihmeissäni, sillä mieshän oli minulle kertonut eronneensa ja oltiinhan me sitten ehditty mm. sekstailemaan tämän paskiaisen kanssa. Puhelu tämän naisen kanssa oli itseasiassa hyvinkin rakentava :-) Jos siellä ei mitään ole meneillään, nainen on sulle asiallinen.

Vierailija
12/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille. Ajattelen asiat aivan täsmälleen niin kuin tekin kirjoitatte. Ap

Vierailija
13/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei merkitse mitään niin mies lopettaa yhteydenpidon. Jos oot tärkeämpi, niin ei halua riskeerata. Valitettavasti jos miehelläsi on tunnetta mukana, näemmä tunteet ovat enemmän kallellaan tähän toiseen naiseen. Jos seksin takia pettää, olisi vaihtanut eri naiseen, ei tähän samaan mistä jäi jo kertaalleen kiinni.

Vierailija
14/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota naiselle soittamista täytyy vielä harkita. Viime syksynä kun tuo alkuperäinen paska selvisi niin kävin henkilökohtaisesti naisen luona. Silloin kuvittelin selvinneeni tilanteesta edes jollain lailla "voittajana". Nyt on niin huonot fiilikset, etten taida tahdoa olla kyseisen ihmisen kanssa missään tekemisissä. Pitäkööt toisensa... Ap

Vierailija
15/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä muiden kanssa... Voit ottaa yhteyttä naiseen ja kysyä häneltä, voi olla, että häntäkin on kusetettu.. Mutta oli miten oli, se ei muuta sitä faktaa, että miehesi on valehdellut sulle ja todella tärkeästä asiasta. Itse en enää kuuntelisi selityksiä, ihan sama vaikkei oikeasti seksiin asti päätyneetkään, silti, nainen tuntuu olevan jostain syystä tärkeämpi kuin sinä. miksi tuhlata enempää aikaa tollaseen, kun voit saada parempaakin..

Vierailija
16/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:34"]

Tuota naiselle soittamista täytyy vielä harkita. Viime syksynä kun tuo alkuperäinen paska selvisi niin kävin henkilökohtaisesti naisen luona. Silloin kuvittelin selvinneeni tilanteesta edes jollain lailla "voittajana". Nyt on niin huonot fiilikset, etten taida tahdoa olla kyseisen ihmisen kanssa missään tekemisissä. Pitäkööt toisensa... Ap

[/quote]

Mitä, jos säilyttäisit edes riippeesi itsetunnostasi ja lähtisit ihan vaan kävelemään. Pettämisessä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa. Eihän tuossa teidän suhteessa ole ollut enää vuoteen mitään järkeä. Suhteessa on se kolmannen mentävä aukko. Jos sitä ei ole vuodessa paikattu niin ei siitä enää ehjäksi ole. Mikä edes on motiviisi olla tuossa suhteessa?!

Vierailija
17/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aijaa, miten tuo vierailu sitten meni? Miten nainen reagoi ja myönsikö jotain? Tiesikö mies, että kävit tapaamassa?

Kuulostaa todella epäkunnioittavalta.... Sanoit ihan oikein, pitäköön toisensa.

Vierailija
18/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minkä ikäinen oot ap?

Vierailija
19/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:26"]

Yhteydenpito tuon naisen kanssa olisi ok, jos siihen ei sisältyisi valehtelua ja salailua. Eli et ylireagoi. Ota naiseen yhteys ja tenttaa missä mennään, sekä tee selväksi että yhteydenpito loppuu nyt.

[/quote]

Nainen toteaa, että ei tässä hittojakaan ja ei enää olla yhteydessä...mitä sitten?! Ap luottaa mieheensä ja tähän naiseen. :D

Vierailija
20/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika,ap!