Vieläkö oikeita farkkuja ilman elastaania saa jostain?
Kaikki ovat nykyään noita huonolaatuisia stretsejä jotka hajoavat alle vuodessa.
Kommentit (51)
Eikö tosiaan saa enää mistään? Ei edes prismasta saa, vaikka se oli ennen merkittömien oikeiden farkkujan mekka.
Mulla neljävuotta vanhat elastaani farkut jalassa. Ostettu kappahlista. Miten käytät vaatteita jos ne hajoo vuodessa
Alexac kirjoitti:
Mulla neljävuotta vanhat elastaani farkut jalassa. Ostettu kappahlista. Miten käytät vaatteita jos ne hajoo vuodessa
Niitä pestään välillä.
Herttoniemessä (helsinki) on se yksi varastomyynti mutta en tiedä onko sielläkään enää peruspuuvillafarkkuja. Sieltä olen sellaiset kuitenkin muutama vuosi sitten ostanut.
Alexac kirjoitti:
Joka päivä.
Zalando -> vaatteet -> farkut -> valitse filttereistä "pintamateriaali" -> puuvilla 100%
Vierailija kirjoitti:
Ihan mistä tahansa vaatekaupasta?
Ei kuule kultapieni enää saa. (lainaus kultapieni-hullulta)
Vierailija kirjoitti:
Zalando -> vaatteet -> farkut -> valitse filttereistä "pintamateriaali" -> puuvilla 100%
En osta mitään sovittamatta ensin. Eikä edestakaslähettely ole fiksua.
Jaa mulla nämä elastaaniset kestää vuostolkulla vaikka pesen välillä. On niitä elastaanifarkkujakin eri laatuisia.
Vierailija kirjoitti:
Jaa mulla nämä elastaaniset kestää vuostolkulla vaikka pesen välillä. On niitä elastaanifarkkujakin eri laatuisia.
No sanotaan sitten että vuosi ja kaksi kuukautta. Mutta pointtina on se että 100% puuvillafarkkuja haetaan.
Leviksellä ja Monkilla ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtälailla on kestäneet.
Eivät kuule kultapieni ole (lainaus kultapienihullulta) Eikä sitä edes kysytty, vaan todettiin.
Alexac kirjoitti:
Reidet hankaa toisiaan, sieltä alkaa farkkujen rappio. Käytän samoja housuja paljon, joten kulumista tapahtuu.
T. eri kuin ap
Vierailija kirjoitti:
Mitkä levikset? Viimeksi kun katselin niin kaikissa oli elastaania.
Alexac kirjoitti:
Mulla on yhtä vanhoja useammatkin. Eivät ole menneet miksikään. En saisi mistään istuvia farkkuja jos elastaania ei olisi. Stokkalla oli Leviksiä joissa ei ole elastaania. Redissä on Levis-kauppa jossa sen merkin muitakin vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Jopa klassikko 501:ssä on nykyään elastaania.
Vierailija kirjoitti:
Alexac kirjoitti:
Mulla on yhtä vanhoja useammatkin. Eivät ole menneet miksikään. En saisi mistään istuvia farkkuja jos elastaania ei olisi. Stokkalla oli Leviksiä joissa ei ole elastaania. Redissä on Levis-kauppa jossa sen merkin muitakin vaatteita.
Kokeilkaapa joskus että omistatte oikeasti vain ne yhdet farkut. Ei teillä tule noilla useilla farkuilla edes sitä vuoden käyttöä koskaan täyteen. Omituisia höpöttäjiä ketjussa, jossa kysytään mistä saa puuvillaisia farkkuja.
Eikö saa?