Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekemistä Helsingissä 1,5 vuotiaan kanssa?

Vierailija
03.04.2022 |

Mihin menisitte. Toukokuussa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oodi ja luonnontieteellinen museo. Ja lastenmuseo.

1,5-vuotiaalle?

Miksi ne ei sopisi 1,5-vuotiaalle?

Jep, paremmin nuo sopii pienelle kuin shoppailu ja terassit. Vaikka minun mielestä nekin kyllä menettelee.

Vierailija
22/35 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on paljon kivoja leikkipuistoja.

Mun lapset tykkäsi tosta lastenmuseosta.

Ja siitä että ajeltiin erilaisilla kulkuneuvoilla. Metro, ratikka, juna, lautta. Niistä riitti riemua.

Lintsillä on paljon ilmaisia pienten laitteita.

Kasvitieteellisen puutarhan jättilumpeet, Korkeasaari, klassikot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäellä oli ainakin ennen jotain ilmaislaitteita pienille lapsille ja heidän vanhemmilleen

Vierailija
24/35 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wer kirjoitti:

Oletko yh?

En ole. Mies lähtee mukaan reissuun.

kenen mies? Omasiko vai joku napakympistä voitettu?

Vierailija
25/35 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aika hyvin lastenhoitotiloja ja ruoan lämmitysmahdollisuuksia eri paikoissa. Yökerhoihin ja leffaan voi olla hankala viedä noin pientä, mutta muuten oman mielenkiinnon mukaan.

Vierailija
26/35 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä menet Helsinkiin vapaaehtoisesti?

Minulla on siellä lääkäriaika. Ajateltiin jäädä pariksi yöksi Helsinkiin sen jälkeen, kun tosi pitkä ajomatka muuten yhden poliajan takia.

onko se hyödyllinen lääkärissäkäynti vai lähitkö vain johonki koronatestiin tai uutta k-piikkiä hakemaan?

Vierailija
27/35 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeasaari.

Ja kannattaa tehdä tuo vierailu ennen kuin valkoposkihanhet aloittaa pesimisen. Muutoin saattavat hyökkiä lastenvaunujen kimppuun.

Vierailija
28/35 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaapa kotona etukäteen "Metrolla mummolaan" -laulua ja sitten käytte itse testaamassa laulusta tuttua ratikkaa ja metroa, ainakin oma taaperoni tykkää erilaisista kulkupeleistä.

Vierailija
29/35 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sealife kaloineen yms kiehtoi meidän mukulaa taaperona.

Vierailija
30/35 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on siellä lääkäriaika. Ajateltiin jäädä pariksi yöksi Helsinkiin sen jälkeen, kun tosi pitkä ajomatka muuten yhden poliajan takia.

onko se hyödyllinen lääkärissäkäynti vai lähitkö vain johonki koronatestiin tai uutta k-piikkiä hakemaan?

Ei oo koronalla mitään tekemistä tän ajan kanssa?

Vierailija
31/35 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo koronalla mitään tekemistä tän ajan kanssa?

Ja nuo k-piikit oon ottanu ihan oman kuntani kautta, ei tarvi lähteä Helsingistä hakemaan.

Vierailija
32/35 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelua ratikalla tai metrolla. Töölönlahdelle katsomaan sorsia ja hanhia (lapset pitävät useimmista eläimistä, ennen kuin joku aikuinen opettaa inhoamaan/pelkäämään niitä). Jäätelöä kioskista.

Vierailija
33/35 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi kampin lastenhoitohuoneen.

Itse en nyt ole pariin vuoteen käynyt Helsingissä, mutta sitä ennen Kampin vessat on juuri ne, jotka jäi mieleen. Pissi lainehti lattialla.

Julkisilla kun tulee Helsinkiin, kävelee suurella todennäköisyydellä Kampin läpi. Ja jos siellä yrittää vaippaa lapselle vaihtaa, on kokemus ikimuistoinen.

Kamppi edustaa meidän lapsille Helsinkiä ja jostakin syystä eivät sinne erityisesti hingu.

Pitäisi kai tarjota lapsille mahdollisuus nähdä, että Helsingissä on muutakin.

Vierailija
34/35 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mainitsi kampin lastenhoitohuoneen.

Itse en nyt ole pariin vuoteen käynyt Helsingissä, mutta sitä ennen Kampin vessat on juuri ne, jotka jäi mieleen. Pissi lainehti lattialla.

Julkisilla kun tulee Helsinkiin, kävelee suurella todennäköisyydellä Kampin läpi. Ja jos siellä yrittää vaippaa lapselle vaihtaa, on kokemus ikimuistoinen.

Kamppi edustaa meidän lapsille Helsinkiä ja jostakin syystä eivät sinne erityisesti hingu.

Pitäisi kai tarjota lapsille mahdollisuus nähdä, että Helsingissä on muutakin.

Miksi ihmeessä joku menisi jonnekin yleiseen vessaan vaihtamaan vaippaa, kun olemassa on erillinen tilava lastenhoitotila, jossa on erikseen vessat isoille ja pienille, niistä erillinen iso vaipanvaihtotila, ja näistä erikseen vielä erillinen tila jossa sohvia esim. imettäjille, ja vielä erillinen ruokailutilakin? Sen verran puhdasta tuolla oli ainakin ennen koronaa, että pienten saattoi antaa rauhassa kontata lattialla.

Vierailija
35/35 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeasaari.

Turha vaiva. Ap i noita on kadut täynnä muuallakin.