Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummat menkat ottaisit?

Vierailija
21.09.2015 |

1. Hyvin kivuliaat mutta 2-3 päivää kestävät ja erittäin niukat

Vai

2. Kivuttomat, kesto noin viikko ja niin runsaat että tuplasuijaus yösiteen kera vuorokaudenajasta riippumatta on tarvis.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kakkoset ja ihan hyvin niiden kanssa pärjään. Oon kyllä tajunnut olla kiitollinen siitä, että mulla on täysin kivuttomat kuukautiset.

Vierailija
2/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä kysymys. Mulla on kuukaudesta riippuen jommat kummat näistä enkä kyllä vieläkään osaa sanoa kummat on pahemmat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2, kyllä sen veren kanssa pärjää paremmin kuin kivun. Omat kuukautiseni ovat näistä vaihtoehdoista kaunis yhdistelmä, 2 päivää kipua ja vesiputoustyylistä vuotoa, sitten kolmisen päivää niukempaa ja kivutonta.

Vierailija
4/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Nytkin mun menkat kestää viikon ja ekoina päivinä käytän yleensä sekä tamponia että sidettä, koska tamponi yksinään ei ole tarpeeksi, enkä jaksa sidettä olla vaihtamassa tyyliin puolen tunnin välein. Ikävä kyllä mulla on myös ne veemäiset kivut ekoina päivinä. Mielelläni luopuisin näistä kivuista!

Vierailija
5/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 1 koska olen kokenut kakkosvaihtoehtoa ihan riittävästi. Yöunet jää heikoiksi kun vaihdat öisin siteitä, puhdasta pyyhettä alle, puhtaat pikkarit jne

Vierailija
6/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sekä 1 että 2. Menkat on yhtä helv.... Eli hiton kivuliaat, verta ku härän per ja kestää n 13 pv.

Vierailija
7/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, jos tuo tupla suojaus riittää, niin sen tietty, mutta itselläni se ei riitä ja hempat meinaa olla kokoajan finaalissa.

Vierailija
8/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:58"]

Mulla sekä 1 että 2. Menkat on yhtä helv.... Eli hiton kivuliaat, verta ku härän per ja kestää n 13 pv.

[/quote]

älä kärsi järjettömistä kuukautisisa. Käänny yksityisen lääkärin tai hyvän gynen puoleen ja hoida asia kuntoon. Tiedän endometrioosia sairastaneena, että jossain vaiheessa sietää sellaista, mitä ei pidä sietää, kun tuntuu, että kukaan ei voi auttaa. Mutta aina ( ainakin yliopistopaikkakunnilta) löytyy joku asiantuntija yksityiseltä sektorilta, joka potilaan tosissaan ja hoitaakseen. Maksoi mitä maksoi, ansaitset normaalin elämän.

Vierailija
9/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:58"]

[/quote]

älä kärsi järjettömistä kuukautisisa. Käänny yksityisen lääkärin tai hyvän gynen puoleen ja hoida asia kuntoon. Tiedän endometrioosia sairastaneena, että jossain vaiheessa sietää sellaista, mitä ei pidä sietää, kun tuntuu, että kukaan ei voi auttaa. Mutta aina ( ainakin yliopistopaikkakunnilta) löytyy joku asiantuntija yksityiseltä sektorilta, joka potilaan tosissaan ja hoitaakseen. Maksoi mitä maksoi, ansaitset normaalin elämän.
[/quote] no katsellaan mitä lääkärit meinaa, 2 vuotta ollaan yritetty raskauttakin

Vierailija
10/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 koska särkylääkkeet on keksitty

Vierailija
11/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on hormoonikierukka ja menkat eivät luojan kiitos ole riesana. Mutta ennen kierukkaa sain nautiskella 2:n menkoista ja se oli helvettiä. Ottaisin 1 ja vetäisin särkkäreitä naamariin niin että pärjäisin.