Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä alaa pitäis opiskella jos..?

Vierailija
21.09.2015 |

on huono soveltamaan teoriaa käytäntöön. Vihaan näyttötutkintoja. Ne on ihan perseestä. Ei sovi ollenkaan mulle. Mä haluaisin opiskella ihan sillä perinteisellä tavalla että luetaan ja opiskellaan ihan perinteisesti on kirjalliset kokeet/tentit ja opinnäytetyö(kirjallinen). Hirveän vähän on nykyään mahdollista opiskella niin. Kaikki on nykyään näyttötutkintona.

mitä suosittelet minulle? oon miettinyt avoin yliopistoa mutta lieköhän se sitten liian haastavaa tällaiselle idiootille jolla saattaa olla vikaa päässä ja oppimisessakin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja

Vierailija
2/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän huonoa ruveta sairaanhoitajaksi kun veren näkeminen saa pyörtymään. ja vähän luulen että en edes pääsisi soveltuvuuskokeesta läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä, mikä on näyttötutkinto.

Eli teknillinen ala?

Vierailija
4/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosofiaa?

Luulisin, että siinä saa paljon vain lukea ja kuunnella luentoja, vaikka voinhan olla väärässä. Mutta töitä on ainakin vaikea saada, joten tuskin joutuu koskaan soveltamaan oppejaan käytäntöön.

Vierailija
5/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä humanistisella puolella on paljon todella helppoja aloja joilla vain kirjoitellaan esseitä ja luetaan kirjoja. Mutta ei kannata odottaa työllistyvänsä. Kirjoittaminen on aika harvoilla aloilla se kaikkein tärkein taito, mieleen tulee lähinnä journalistit, kirjailijat ja humanistiset tutkijat. 

Vierailija
6/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:09"]

En edes tiedä, mikä on näyttötutkinto.

Eli teknillinen ala?

[/quote]

No lähihoitajan tutkinnon voi suorittaa näyttötutkintona. melkeen kaikki toisen asteen ammattitutkinnot on suoritettavissa näyttötutkintona, eli näytetään osaaminen työpaikalla.

Vierailija
7/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:13"]Kyllä humanistisella puolella on paljon todella helppoja aloja joilla vain kirjoitellaan esseitä ja luetaan kirjoja. Mutta ei kannata odottaa työllistyvänsä. Kirjoittaminen on aika harvoilla aloilla se kaikkein tärkein taito, mieleen tulee lähinnä journalistit, kirjailijat ja humanistiset tutkijat. 
[/quote]
Heh, kyllä asiantuntija-aloilla kirjoitustaito on erittäin tärkeä ja erottaa jyvät akanoista.

Vierailija
8/8 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme