Olisipa edes yksi oikea ystävä
Tuttavia riittää kyllä, mutta oikeita ystäviä ei ole yhtään.
Olen tosi yksinäinen
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni vain DI on tarpeeksi oivallinen, jotta voisin ystävystyä. Mikä avuksi?
Ap
Et ole ap, painu sinä inkkeli perheenisä hoitoon
Olisko sulla mitään harrastusta tai kiinnostaisko sua joku juttu. Tuommosista paikoista niitä ystäviä voisi kuvitella löytävänsä. En tiedä onko sitä kaverihakua enää olemassa. Löytyy tuolla sanalla, jos se vielä on.
En voi muuta, kuin toivottaa vain sulle onnea sen ystävän etsinnässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni vain DI on tarpeeksi oivallinen, jotta voisin ystävystyä. Mikä avuksi?
Ap
Olen
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on sun ystävä
Aloittajan puolesta; Työnnä sinä jeesus sinne minne aurinko ei paista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Perheenisä?
Olipa surullinen aloitus. Toivottavasti löytäisit jonkun sielunkumppanin.
Mäkin toivoisin ystävää. Multa puuttuu sellainen, jonka kanssa voisi lähteä iltalenkille tai kahville. Joku, jolle voisi höpistä kuulumisia. Joku, jonka kuulumisia voisin itse kuunnella. Joku, jolle voisin soittaa milloin vain tai ylipäänsä soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin toivoisin ystävää. Multa puuttuu sellainen, jonka kanssa voisi lähteä iltalenkille tai kahville. Joku, jolle voisi höpistä kuulumisia. Joku, jonka kuulumisia voisin itse kuunnella. Joku, jolle voisin soittaa milloin vain tai ylipäänsä soittaa.
Kysyppä nykyisiä
Onneksi olen sen verran vahva, etten tarvitse ystävää. Nämä Jeesukseen hurahtavat ovat usein juuri tälläisiä epätoivoisia ystävää kaipaavia.
Vierailija kirjoitti:
Kuntouttavasta työtoiminnasta saat ystäviä.
Miksi alapeukkuja? Eikö ylläoleva ole ihan totta?
Vaikeaa ymmärtää miksi tälle aloitukselle v**ttuillaan! Sama kysymys askarruttaa monia ihmisiä. Aikuisiällä ei ole kovin helppo löytää ystäviä, kannattaa varmaan aloittaa tuttava -tavoitteista. Jotakin ysatävyyden suuntaista voi kehittyä, kun kuuntelee ja jakaa omia asioitaan. Kannattaa joskus uskaltaa luottaa. Voi tulla näpeille, mutta voi johtaa johonkin hyvään myös.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen sen verran vahva, etten tarvitse ystävää. Nämä Jeesukseen hurahtavat ovat usein juuri tälläisiä epätoivoisia ystävää kaipaavia.
Eikä nekään ystäviä halua vaan jotain sielunhoitokohteita joilla saa paremman paikan taivaassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuntouttavasta työtoiminnasta saat ystäviä.
Olen vakituisessa työssä kyllä. Mutta ihan täysin etänä niin sosiaaliset kontaktit aika vähissä
-ap
Minä myös olen yksinäinen. Nyt olen frendien kautta kirjoitellut eräälle naiselle. Toivon, että tapaamme ja viihtyisimme keskenämme. Aikaisemmin olen tuon frendien kautta kirjoitellut ja tavannutkin, mutta eipä sitten enää ole toisesta kuulunut mitään, vaikka hyvin juttua riitti.
Olen pidetty ihminen työpaikoissa, mutta en vain saa ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa ymmärtää miksi tälle aloitukselle v**ttuillaan! Sama kysymys askarruttaa monia ihmisiä. Aikuisiällä ei ole kovin helppo löytää ystäviä, kannattaa varmaan aloittaa tuttava -tavoitteista. Jotakin ysatävyyden suuntaista voi kehittyä, kun kuuntelee ja jakaa omia asioitaan. Kannattaa joskus uskaltaa luottaa. Voi tulla näpeille, mutta voi johtaa johonkin hyvään myös.
Tarpeeksi monta kertaa kun saa näpeilleen, ei viitsi enää edes yrittää. Ei nykyihmisistä ole ystävyyttä ylläpitämään. Juoruja kuullakseen tai niitä levittääkseen ihmiset yleensä haluaa tutustua. Oikein utelevat ja pilkkanauravat.
Ap