Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää..ärsyttäisikö muita?Mies+firman kauniit naiset.

Vierailija
04.10.2006 |

Minulla on etäsuhde, mies on muualla töissä. Harmittaa, kun huomennakin hänellä on iso tilaisuus, jossa on työparina sellainen todella hehkeä blondi, jonka kanssa heillä juttu lentää.. Menevät siis illalliselle tilaisuuden jälkeen koko firma ja drinkille..

Mies on menestynyt, todella mukava naistennaurattaja.. Jo kesällä yksi nainen rakastui häneen ja mies joutui antamaan pakit :(. REhellisesti sanoen ajattelen hiljaa mielessäni, että kyllä se vielä tuosta mun luota lähtee kun sillä niitä kauniita naisia on tyrkyllä.. ja mies on todella kauneuden perään, vaikka arvostaa toki muitakin asioita.

Ahdistavaa.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajattelen omassa elämässäni niin, että työkaverit on työkavereita, ei niistä voi olla mustasukkainen oli ne kumpaa sukupuolta tahansa. tiedän itsestäni ja tunnen mieheni, joten ei jaksa enempää murehdituttaa.

jos kuitenkin jotain vakavaa ilmenisi, katsoisin, että hän on omasta vapaasta tahdostaan päätöksen tehnyt ja haluaa poistua elämästäni. ja poistuu myös. piste.

Vierailija
62/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MILLAISIA teidän miehet on? Miten puhuu muista naisista? Miten ette sitten ollenkaan epäile, että mies on epärehellinen? Millä tavalla mies puhuu toisista naisista?

Mulla ei ole kokemuksia kuin tästä yhdestä miehestä aikuisiällä.

terv. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

MILLAISIA teidän miehet on? Miten puhuu muista naisista? Miten ette sitten ollenkaan epäile, että mies on epärehellinen? Millä tavalla mies puhuu toisista naisista?

Mulla ei ole kokemuksia kuin tästä yhdestä miehestä aikuisiällä.

terv. ap

- Ei edes puhu koskaan työpaikkansa naisista eikä puhu muistakaan työasioistaan

- Työmatkalla ollessaan soittaa tunnin välein kotiin kun on niin ikävä ja makoilee katsomassa televisiota hotellissa.

- Ei ole ollut millonkaan naistennaurattajatyyppiä. Oli niin ujo tavatessammekin, että puhui mitä sattuu, kun yritti pyytää minua treffeille.

- Soittaa työpaikaltaankin pari kertaa päivässä kotiin ja kyselee miten minä ja muksut pärjätään.

- Ei ole kiinnostunut mistään työpaikkansa illanvietoista, vaikka olen usuttanut häntä menemäänkin. Kerran kävi syömässä ravintolassa ilmaisen aterian, mutta tuli sen jälkeen suoraan kotiin eikä lähtenyt juomaan työkavereidensa kanssa.

- Sanoo joka päivä rakastavansa minua

Ja mies on vielä tosi komea ja mukava. En ole häntä joutunut epäilemään pettämisestä. Siltikin tiedän, että hän voi joku kaunis päivä rakastua johonkin toiseen ja sille en mitään voi. En sure asiaa etukäteen, koska tiedän, että uuden naisen pitäisi päihittää minut ja kolme pikku neitiä.

Vierailija
64/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä ei ole vielä lapsia.

Vierailija
65/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä joskus saattaa keskustelu meilläkin kotona mennä ulkonäkökysymyksiin, mutta eiköhän meillä kaikilla joskus katse osu väärään paikkaan tai jää johonkin liian pitkäksi aikaa...

lähinnä mieheni on huvittunut siitä, että jotkut jaksavat intoilla sääristä tai kuppikoosta ns. poikaporukassa.

Vierailija
66/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
67/70 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellinen kun ällöäijäsi, joka käytti sua leikkikaulunaan oiskin tullut jätetyksi. Voi ei. Nyt saa jatkaa egokuvitelmiaan :(

(ja provon huutajille tiedoksi, että tiedän kyllä, mutta tämä on ihanaa mielikuvitusleikkiä kotirouvan tasaiseen arkeen :)

Vierailija
68/70 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko tulee varmasti vielä anelemaan takas...

Älä ota

Vierailija
69/70 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a hän vaan on yrittänyt olla mahdollisimman hyvä mies. Puhuttiin itse asiassa 1h 53 min ja hän oli itse äänessä koko ajan, minä kommentoin aina välillä, mutta en jaksanut paljoa puhua, koska olisi pitänyt " korjata" lähes joka lause, jotenkin niin eri mieltä olen miehen kanssa kaikesta. Miehen mielestä luottamus pitäisi olla 100% tai ei voi olla lainkaan yhdessä.. Ja tavallaan syyllisti minua, kun en luota häneen 100%. Äh, se on vaan niiiiin loistava puhumaan ja selittämään, että saa mut ihan hämilleen. No tällä kertaa en kuitenkaan heti ruvennut pyytelemään anteeksi tms.. Mies vaan kysyi onko mulla sanottavaa, niin totesin, etten nyt jaksa ruveta väittelemään miehen kanssa. Tilanne jäi auki, mies rupesi pehmittelemään jättämispuheitaan..

Tämä EI ole provo, eikä elämäni yleensä ihan tällaista ole. Miehen kanssa ollaan niin kauan tunnettu, että hyviäkin hetkiä löytyy, kyllä se on ollut huomaavainenkin joskus, ja osoittanut välittämistä ja arvostusta. Ja meillä on ollut tosi hauskaa yhdessä.. Siinä syitä miksi olen ollut miehen kanssa. Ja kumminkin olen iloinen, että tänne kirjoitin, sillä monet vastaukset on vahvistaneet aavistuksiani, ettei miehen käytös ole ok.

Vierailija
70/70 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisten asioiden murehtimista, joita ei ole tapahtunut.