Ärsyttää..ärsyttäisikö muita?Mies+firman kauniit naiset.
Minulla on etäsuhde, mies on muualla töissä. Harmittaa, kun huomennakin hänellä on iso tilaisuus, jossa on työparina sellainen todella hehkeä blondi, jonka kanssa heillä juttu lentää.. Menevät siis illalliselle tilaisuuden jälkeen koko firma ja drinkille..
Mies on menestynyt, todella mukava naistennaurattaja.. Jo kesällä yksi nainen rakastui häneen ja mies joutui antamaan pakit :(. REhellisesti sanoen ajattelen hiljaa mielessäni, että kyllä se vielä tuosta mun luota lähtee kun sillä niitä kauniita naisia on tyrkyllä.. ja mies on todella kauneuden perään, vaikka arvostaa toki muitakin asioita.
Ahdistavaa.
Kommentit (70)
Kirjoitin miehelle, että en ymmärrä hänen suuttumista ja ylimielisyyttä, kun pahoitin mieleni näistä naisista ja drinkistä. Mies sitten kirjoitti viestin:
" Selvä! No jos mä olen ollut kylmä ja ylimielinen ja kaukana vilpittömästä niin jopas onkin luokkaavia väitteitä! Toisekskaan mä en näe mitään syytä keskustella tästä asiasta niin kauan kun sä koet oikeudeksesi laukoa tollaista."
Mitä mieltä olette??? Juuri tuollainen suhtautumistapa miehellä on ollut kaikkiin luottamusasioihin. usein se myös muuttuu " tyhmäksi" eikä muka tajua mistä on kyse kun häneltä kysellään jotain.
Voisitteko vielä kertoa, mikä erityisesti paljastaa että mies pettää/käyttää minua hyväksi??! Historiastani paljastuu aika surkea lapsuus, mutta luulin että mulla on arvostelukykyä kuitenkin! Itsetuntoni on muutenkin alla keskitason, tuntuu etten kestäisi pettämistä.. Tarvitsen tosi paljon rohkeutta jättää mies, toisaalta silmät ihan oikeasti avautuu vähitellen, kun luen teidän kommentteja. Ilmeisesti miehen käytös on tosi ilmiselvää, kun tällaisia kommentteja saan?! Minä en vaan tiedä millainen on rakastava suhde ja mies :((( Tuntuu tosi pahalta, pitäisi varmaan toimia jotenkin
-ap
Vaikuttaa siltä, että olet valinnut miehesi ihailun+ulkonäön+vallan takia. On kuin olisit pieni tyttö, joka valitsee kaukaa ihailemansa vahvan ja itsekkään miehen rinnalleen ja kuvittelee tuntevansa itsensä paremmaksi miehen kanssa. Sen sijaan mies jakaa tunteesi vääristyneestä valta-asetelmasta ja pitää sinua juuri tuollaisena pienenä ja arvottomana. Sellainen mielikuva ei edes muutu, joten mies tuskin tulee sinua paremmin kohtelemaan missään vaiheessa. Sinulla on vielä paljon työstettävää, että nouset arvosi tuntevaksi NAISEKSI ja valitset tasavertaisen miehen rinnallesi.
Miksi muuten olette etäsuhteessa? Missä hän asuu, missä sinä, miksi?
Vierailija:
Vaikuttaa siltä, että olet valinnut miehesi ihailun+ulkonäön+vallan takia. On kuin olisit pieni tyttö, joka valitsee kaukaa ihailemansa vahvan ja itsekkään miehen rinnalleen ja kuvittelee tuntevansa itsensä paremmaksi miehen kanssa. Sen sijaan mies jakaa tunteesi vääristyneestä valta-asetelmasta ja pitää sinua juuri tuollaisena pienenä ja arvottomana. Sellainen mielikuva ei edes muutu, joten mies tuskin tulee sinua paremmin kohtelemaan missään vaiheessa. Sinulla on vielä paljon työstettävää, että nouset arvosi tuntevaksi NAISEKSI ja valitset tasavertaisen miehen rinnallesi.Miksi muuten olette etäsuhteessa? Missä hän asuu, missä sinä, miksi?
ollaan oltu alkujaankin etäsuhteessa. mies asuu helsingissä, minä länsi-suomen pikkukaupungissa. miehen on pitänyt muuttaa luokseni, mutta ei ole sitä tehnyt, aina löytyy jotain " esteitä" ..
miten miehesi käyttäytyy sinua kohtaan. Ainahan sitä haluaisi, että rakastamansa ihminen rakastaisi samalla tavalla takaisin. Tässä kuitenkin ikävästi näyttää siltä, että miehesi jostain syystä käyttää sua hyväkseen, ja on jopa henkisesti väkivaltainen sua kohtaan. Hyvä ihminen, jätä hänet mahdollisimman pian.
Vierailija:
nkille. Siis että mieheni+2 naista illalla drinksulle. No, pahoitin vähän mieleni ja mies kuuli sen äänestäni.. Siitä seurasi hänen kylmyys ja ylimielisyys :((.
Hakkaanko päätäni seinään tämän miehen kanssa? Hän on kuitenkin joskus ihana, naisten suhteen mulla vaan on outo tunne. Muuten hän jaksaa kuunnella mua ja keskustella ym.. Mutta sitten on tämä kääntöpuoli.
-ap
Jos teillä on etäsuhde ja miehellesi on ok käydä drinksuilla muiden kanssa, niin miksi sinäkin et mene? Kai sinullakin on opiskelu-/työ-/jotain kavereita kenen kanssa mennä. Olet nuori vain kerran. Älä nyt tuhlaa sitä itkemällä etäsuhteesi perään kotona. Miehesikin luultavasti kiinnostuu sinusta ja ajatuksistasi enemmän, jos et anna hänen koko ajan ymmärtää, että elämässäsi ei ole muuta kuin hän.
Siksi en ole ottanut kontaktia millään lailla suhteen ulkopuolisiin miehiin.
-ap
Oletko sinä jotenkin poikkeuksellisen tyhmä, kun et tajua mitä on meneillään? kai nyt meidän kommentit edes saavat sinut järkiisi?
Minä mietin olisiko minusta ok jos oltaisiin miehen kanssa eri paikkakunnalla, että itse kävisin hyvien miespuolisten työkaverieni (monen yhtäaikaa) kanssa drinkillä (no, tässä tapauksessa kai ennemminkin kaljalla), ja kyllä minusta olisi. Kun ne ovat ihan oikeasti vaan työkavereita. Kuitenkin, jos mieheni toivoisi, varmaankin vähentäisin käyntejä. Toisaalta tiedän, ettei miestäni varmaankaan häiritsisi ellen sitten alkaisi käydä jonkun kanssa kaksin drinkillä.
Minusta kuitenkin teillä kuulostaisi olevan suhde vähän epätasapainossa, jos sinun pitää luottaa mieheesi ja antaa hänen käydä naistyökavereiden kanssa drinkillä, ja sinä taas et saisi tehdä samaa miesten kanssa?
Toisaalta tiedän, että etäsuhde on todella rasittavaa, vaikka luottamusta olisikin. Sen ei pitäisi olla kuin aivan väliaikainen ratkaisu, josta pitää pyrkiä mahdollisimman pian eroon.
Tsemppiä, ja muista, että sinä olet kuitenkin Sinä, eikä sinun arvoasi määritellä miehen mukaan. Sinuna alkaisin tehdä ihan samaa kuin miehesi, saisipa sitten tuta millaista se on. Eli ei kun opiskelu/työkaverien kanssa drinkille :)
SIIS MIES JÄTTI MUT!!!!!!!!!
Se sanoi että nyt riitti, kerran tämä asia on näin suuri ongelma niin antaa olla. Se sanoi että hyvää jatkoa ja löi luurin korvaan.
OLLAAN TUNNETTU USEAMPIA VUOSIA!!
ENTÄ JOS OLIN VÄÄRÄSSÄ???? MITÄ JOS MIES ON TÄYSIN VIATON JA ITSE OLEN OLLUT SE PASKA VAINOHARHAINEN??
On paha olo... tuntuu ettei kukaan rakasta.. tuntuu niin häpeälliseltä että epäonnistuin,,
mies ei ole koskaan ennen sanonut jättävänsä joten varmasti oli tosissaan... ja taas kylmän oloinen.
Olen muutaman juristin assari ja näistä duunini miehistä kaikki pettävät / ovat pettäneet.
Vierailija:
Olen muutaman juristin assari ja näistä duunini miehistä kaikki pettävät / ovat pettäneet.
Siis.. JOS mies rakastaisi minua oikeasti, niin jättäisikö hän minut tähän paikkaan kuin nallin kalliolle?? Vai onko vika minussa?? Mielestäni olen yrittänyt olla hyvä, välillä tietysti minua on painanut jokin asia ja mies on yleensä suhtautunut aika kylmästi... ja nyt sitten tämä. En ole vielä kertonut kenellekään, tuntuu niin epätodelliselta.. Olenko itse tyrinyt vai oliko tämä vain hyvä asia loppujen lopuksi...??? mistä sen voi tietää? -ap
Vierailija:
Siis.. JOS mies rakastaisi minua oikeasti, niin jättäisikö hän minut tähän paikkaan kuin nallin kalliolle?? Vai onko vika minussa?? Mielestäni olen yrittänyt olla hyvä, välillä tietysti minua on painanut jokin asia ja mies on yleensä suhtautunut aika kylmästi... ja nyt sitten tämä. En ole vielä kertonut kenellekään, tuntuu niin epätodelliselta.. Olenko itse tyrinyt vai oliko tämä vain hyvä asia loppujen lopuksi...??? mistä sen voi tietää? -ap
En todellakaan tajua tapahtunutta, enkä viitsi vielä puhua kellekään. En halua vielä soittaa ystäville tms.. -ap
ajattelin myös, että tämä on feikkiä. Jos tilanne on oikeasti niin kuin kirjoitat, ei tuollaisen miehen kanssa voi mielestäni elää. Oma miehenikin on juristi, mutta ei ikinä ole osallistunut illanviettoihin. Hän on oman tiensä kulkija, tosin vasta valmistunut ja vähällä työkokemuksella vielä. Luotamme toisiimme ja soittelemme ja juttelemme pitkään, jos hän on matkoilla tms.
Tuo miehesi kylmä ja tunteeton asennoituminen on kyllä järkyttävää. Vaikeahan se varmasti on tulla jätetyksi, mutta itse en olisi katsellut tuollaista alentavaa ja huonoa käytöstä ja kohtelua yhtään.
Toivottavasti pääset jaloillesi! Tsemppiä!
alkais pyöritellä päätään nähdessään sun epätoivon ja sinisilmäisyyden. Ei millään pahalla ap, mutta nyt ryhdistäydyt ja lähdet tuosta naurettavasta etäsuhteesta! Mitä sinä siitä saat? Enemmän menetät, siltä ainakin vaikuttaa.