Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää..ärsyttäisikö muita?Mies+firman kauniit naiset.

Vierailija
04.10.2006 |

Minulla on etäsuhde, mies on muualla töissä. Harmittaa, kun huomennakin hänellä on iso tilaisuus, jossa on työparina sellainen todella hehkeä blondi, jonka kanssa heillä juttu lentää.. Menevät siis illalliselle tilaisuuden jälkeen koko firma ja drinkille..

Mies on menestynyt, todella mukava naistennaurattaja.. Jo kesällä yksi nainen rakastui häneen ja mies joutui antamaan pakit :(. REhellisesti sanoen ajattelen hiljaa mielessäni, että kyllä se vielä tuosta mun luota lähtee kun sillä niitä kauniita naisia on tyrkyllä.. ja mies on todella kauneuden perään, vaikka arvostaa toki muitakin asioita.

Ahdistavaa.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa etta kun listasit asioita, mista epailet miehesi luottamusta

niin aika ikavalta nayttaa. Minulla myos exat pettaneet ja jaaneet kiinni, tunnistan tyypin...toki voi olla rehellinenkin, eihan kukaan taalla palstalla sita voi sanoa, mutta merkit viittaavat vahvasti sellaiseen mieheen, joka yrittaa hallita montaa naista yhta aikaa ja pitaa ns varalla niita ystavia jos jotain suhteellenne kaykin. Voi siis nyt olla viatonta, mutta ei jos teilla tulee ero.

Vierailija
22/70 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi sanottuna v******a! Enkä edelleenkään voi olla varma, olenko itse vaan huonoitsetuntoinen nainen, onhan mies kuitenkin leperrellyt kuinka välittää ja rakastaa.. mutta silti kaikki tämä saa varpailleen. Nytkin koko ilta on pilalla!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, sulla on ihana mies. aika harvalla tuollainen uskoisin. olet onnekas.

t.yh mami

Vierailija
24/70 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen vaisto! Joku merkittävä henkilö on sanonut että naisen vaisto kaiken tietää. ap, onko ne miehesi firman naiset naimisissa? vai ovatko sinkkuja? Nuku yösi kuitenkin hyvi;)

Vierailija
25/70 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä suhteessa nyt!

Minusta 27 puhuu asiaa. Ja itse olen yrittänyt ajatella niin, että enhän minäkään ole kiinnostunut kaikista miespuolisista (hyvännäköisistä tai mukavista tai fiksuista) työkavereista sillä tavalla, vaikka osan kanssa olen tosi paljon tekemisissä. Kun kuitenkin siihen kiinnostukseen tarvitaan Se Jokin. Joten luotan omiinkin mahdollisuuksiini olla se ylivoimainen :)

Uskon, että tuollainen epäily kuitenkin voi syödä suhdetta pahasti. Ja etäsuhteessa asiat voivat paisua yllättävästi (nimim. kokemusta on).

Mutta sillä lailla et voi ajatella, että miehesi ottaisi " paremman" naisen jos vain uskoisi saavansa - mikäs sinusta tekisi huonomman kuin ne muut?

Voimia siis! Toivottavasti tilanne ratkeaa jollain tavalla.

Vierailija
26/70 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans aika komea ja karismaattinen mies mutta hän ei KOSKAAN yhdessäolomme aikana ole kehuskellut muita naisia kauniiksi tai muutenkaan. Joskus oikein joudun utelemaan, että millaisia ne naiset oikein hänen työpaikallaan on, kun tiedän, että siellä niitä on. Ja mies antaa sitten neutraalin kuvauksen. No, hän ei ole lainkaan naistennaurattaja-tyyppiä, vaikka iloinen " seuramies" onkin, huumoria riittää ja on suosittu porukoissa.

Olisi tosi huolestuttavaa, jos mies kehuisi muitten naisten ulkonäköä mulle- Ja epäkohteliasta. En itsekään kehu tuntemieni miesten ulkoisia ominaisuuksia miehelleni, vaikka eräänkin komistuksen kanssa toimin työparina ja tulemme hyvin toimeen.

Vierailija
27/70 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni isällä oli tapana kehua naisia kauniiksi. Romanttisen lauantai illan saattoi pilata, se kun hän katsoi tv:tä ja kommentoi jostain näkemästään naisesta kuinka seksikäs se oli. mies oli itsekkin komea ja minä auttamattoman rakastunut. mies jäi sitten myöhemmin kiinni pettämisestä ja puhelimeen oli talletettu useiden naisten numerot;( Onneksi tajusin erota ja pystyin unohtamaan tapauksen.

Vierailija
28/70 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikattuja mallinaisia, kerran jäi kinni kun oli kuvannut pissisten peppuja kaupungilla lomamatkalla :P Ja silti se jaksaa väittää kuinka on rehellinen jne.. -ap

Vierailija
29/70 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen kanssa.

Kun aiemmin kyselit, että millaisiä miehiä muilla on, niin tässä mun:

- ei juuri zoomaile muita naisia, eikä sano mulle että " onpas hyvännäköinen" tai jotain. Ehkä kavereilleen, mutta ei mulle. Joskus olen häneltä kysynyt, että kenestä julkkisnaisesta tykkää ja saanut sitten häneltä vastauksen.

- ei puhu työpaikan naisista, tai ilmeisesti niissä ei ole puhuttavaa. Ainoastaan kritisoi heidän työntekoaan, jos jotain kertoilee. Ainoa naistyökaveri, jota on joskus kehunut mukavaksi oli n. 120 kiloinen viisikymppinen, jolla kasvaa parta 8). Että silleen..

Vierailija
30/70 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudet mahikset ja pikkupoika on noussut taas esiin. Aika lapselliselta jätkä vaikuttaa, mulla kyllä soisi hälytyskellot ja lujaa.

Tai voihan olla, että hän vain sitten työporukassa esittää kovaa naissankaria, varsinkin jos kaverit on sitä maata.

Vierailija
31/70 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nähnyt tämän uhkeapovisen naisen vain kerran aiemmin vilaukselta, sillä hän oli juuri tullut mieheni firmaan.

Kosmetologi ohjasi sihteerin takahuoneeseen " intiimivahausta" varten. Kuulin tämän ohimennen..

Kysyin mieheltäni uudesta sihteeristä, mutta hän ei osannut (halunnut) vielä kommentoida.

Vierailija
32/70 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oi, sulla on ihana mies. aika harvalla tuollainen uskoisin. olet onnekas.

t.yh mami

Näytin viestisi miehelleni, kuten myös oman viestini ja se oli ihan mielissään! Kiitos viestistäsi! Toivottavasti löydät hyvän rakkaan itsellesi.

AP! Miehesi taitaa olla aika tyytyväinen toisten naisten huomiosta, mutta toivottavasti pysyy uskollisena sinulle.

Vierailija
33/70 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koko suhteen aikana kertaakaan puhunut muista naisista tuohon sävyyn. Ei flirttaile, eikä retostele flirttailutaidoillaan tms naistennaurattamisjutuilla. Ei kehu naisia, mutta sen sijaan muistaa kehua mua ja kertoo kuinka rakastaa mua ja vain mua. En oo todellakaan mikään hehkeä tyyppi, mutta hänen valittunsa ja tekee sen varsin selväksi. Ei pidä salaisuuksia, antaa mulle salasanat puhelimeensa, tietokoneeseensa jne. Työmatkoilla soittelee mulle aina, ja yleensä iltaisin puhutaan maratonpuhelut kun hän on hotellilla, kunnes tulee nukkumaanmenoaika. Firman bileistä tulee ekana kotiin.

Ja mies on todella hyvännäköinen, urheilija mutta myös sydämeltään fiksu, perhearvoja kunnioittava mies.

Vierailija
34/70 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se että se saa sut tuntemaan itses noin epävarmaksi kertoo että asiat ei ole teidän välillä kunnossa - joko siis miehesi on mukaviaton slime tai tai sitten sä kuvittelet että se on, mutta kumpikin vaihtoehto on todella paha parisuhteelle.

Hyvässä suhteessa noita pelkoja nimittäin ei ole.

Mun mieheni esimerkiksi on hauskan näköinen urheilullinen, akateeminen. Sillä on paljon noita iltatilaisuuksia ja tiedän että kollegoissa paljon vetävän näköisiä mimmejä, jotka kyllä huomaavat mun mieheni. Olen seurassa kuullut, kuinka miehestäni sanotaan " M:n peba on täydellinen" jne.

En kuitenkaan tunne oloani lainkaan uhatuksi. Tiedän että mieheen voi luottaa. Tiedän, että minä ja lapset olemme etusijalla. Tiedän, että jos minua alkaa nyppimään iltamenot, voin siitä ruikuttaa, ja mies ymmärtää että minulla on siiihen oikeus. En pelkää että minun hermostumiseni olisi jotain joka saisi miehen tuntemaan itsensä kahlituksi, sehän haluaa olla kahlittu, koska rakastaa minua ja lapsia. Voin soitella milloin haluan, mieheni ei pelkää " kasvojen menetystä" tai sitä että jotkut ääliöt ilkkuvat tossun alla olemisesta, kun puhelin alkaa piippaamaan.

Luottamus pitää olla, molemminpuolisesti ja niin, ettei kumpikaan joudu suhteessa tsemittämään että tulisi hyävksytyksi.

Vierailija
35/70 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nkille. Siis että mieheni+2 naista illalla drinksulle. No, pahoitin vähän mieleni ja mies kuuli sen äänestäni.. Siitä seurasi hänen kylmyys ja ylimielisyys :((. Mies puhui minulle todella tiukkaan sävyyn, kuinka häntä ottaa päähän, kun kerrankin kertoo asiat eikä pimitä tuollaista, niin saakin sellaisen vastaanoton. HUOM. en haukkunut miestä, saanut mitään kohtausta.. olin vaan vähän vaisu ja sanoin, että hieman ärsyttää kuulla tuollaista MUTTA SE MENEE OHI, ja mies toki saa mennä drinkille. ja silti mies veti herneen nenään. Mies sanoi että häntä inhottaa, kun jos hän kertoo, en luota ja jos ei kerro, niin en luota sittenkään. Mies kimpaantuu siis todella paljon tästä. Mitä mieltä olette, kuulostaako oudolta?

Hakkaanko päätäni seinään tämän miehen kanssa? Hän on kuitenkin joskus ihana, naisten suhteen mulla vaan on outo tunne. Muuten hän jaksaa kuunnella mua ja keskustella ym.. Mutta sitten on tämä kääntöpuoli.

-ap

Vierailija
36/70 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta miehesi kaltaisista tyypeistä (kavereilla ja itsellä ollut tuollaisia miehiä). Miehesi ärtymys kuvaamassasi tilanteessa ei kerro hyvää. Ensinnäkään oma mieheni tajuaisi heti, ettei hän varattuna miehenä lähde drinkeille toisten naisten kanssa. Toisekseen jos kokisin itseni uhatuksi, keskustelisimme asiasta varmasti ja tarvittaessa hän jättäisi menemättä. Tämä on taivahan tosi.

Minä lyön 99% vetoa sen puolesta, että veri vetää häntä vieraisiin. Samaa sanoisi mieheni. Jos teillä ei ole lapsia, ota järki käteen ja jätä miehesi. Ihan oikeasti, tämä ei ole mikään vitsi eikä provokaatio. Koska miehesi ei kunnioita sinua nyt, ei hän kunnioita sinua myöhemminkään.

Vierailija
37/70 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovinisti. Hän saa tehdä mitä hän haluaa, ja pyyntösi hän kokee vaatimuksina ja alkaa haukkua sinua lisää. Miehesi suhtautuu alentuvasti naisiin, sehän nyt on selvää.

Minun käy sinua sääliksi, koska tuolla liikkuu paljon naisia, jotka ovat saaneet tuntea miehesi liehittelyn vaikka hän on suhteessa sinun kanssasi. Se ei arvoasi nosta heidän silmissään.. kamalaa mutta totta. Been there done that, ja tiedän, että itsetuntoasi kohentaa ainoastaan ero.

Vierailija
38/70 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi itsellesi onni jostain muualta ja äkkiä! et ole miehelle ainoa, sen voin sanoa lukemani perusteella.

Vierailija
39/70 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vaan niin älykäs että pystyy selittämään itsensä ulos kaikesta.. Ja jotenkin onnistuu kääntämään aina kaiken minun syyksi.

Voi, kun sitä ei vaan haluaisi uskoa pahaa miehestä.. :((. Mitä pitäisi tehdä? pitäisiköhän yrittää selvittää asioita miehen kanssa? Olen ennenkin ollut suhteessa sinisilmäinen.. tuolloin ystäväni painotti että jotain varmasti löytyy exäni taustalta ja niinhän sieltä löytyikin, vaikka aluksi en millään uskonut. Olen vaan aika varma että mieheni kääntää koko jutun niin, että minä olen hullu, sekaisin tms.. :((

Vierailija
40/70 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että olet nyt aivan väärillä teillä. Miehesi ei selvästikään ole sinua varten, josko ketään varten. Puhuminen ei hyödytä teitä, hän selittää itsensä ulos joka tilanteesta ja syyllistää sinut kaupan päälle. Lyön 100 eurosta vetoa, ettette ole yhdessä enää viiden vuoden päästä. Toivon vaan, että sinä olet viisaampi ja jätät tuollaisen miehen, ettei suhteenne kaadu pilvilinnojen romahtamiseen ja hänen petokseensa.

Laajemminkin sanottuna.. minua ihmetyttää älyttömästi, miksi naisissa löytyy näitä sinisilmäisiä yksilöitä. Merkit ovat aivan ilmoilla, mieskin tajuaa sen ja sinisilmäisen kumppanin arvo romahtaa entisestään miehen silmissä. Hän saattaa jopa naureskella mielessään, kavereilleen tai toisille naisille, että no ei se mua koskaan jätä, se on ihan koukussa.

Ymmärrätkö ap, että tuo on hyväksikäyttöä? Löytyykö historiastasi jotain, mikä selittää sen, että olet altis hyväksikäytölle?