Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää..ärsyttäisikö muita?Mies+firman kauniit naiset.

Vierailija
04.10.2006 |

Minulla on etäsuhde, mies on muualla töissä. Harmittaa, kun huomennakin hänellä on iso tilaisuus, jossa on työparina sellainen todella hehkeä blondi, jonka kanssa heillä juttu lentää.. Menevät siis illalliselle tilaisuuden jälkeen koko firma ja drinkille..

Mies on menestynyt, todella mukava naistennaurattaja.. Jo kesällä yksi nainen rakastui häneen ja mies joutui antamaan pakit :(. REhellisesti sanoen ajattelen hiljaa mielessäni, että kyllä se vielä tuosta mun luota lähtee kun sillä niitä kauniita naisia on tyrkyllä.. ja mies on todella kauneuden perään, vaikka arvostaa toki muitakin asioita.

Ahdistavaa.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo nyt olen, vaikka oma Oriini on vähän erilaisessa firmassa työssä.

Välillä, jopa ilman aihetta, omista kuvitelmistani keksin kaikenlaista ja sitten tunnen tosi kauheaa kuumaa mustasukkaisuutta

Vierailija
2/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joudun pettymään, sitten joudun...

hä on minun kallioni, häneen minä turvaudun.

Mutta annan muurilla muitenkin tepastella, mutta muurini koloihin pääsen vaan minä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli sellainen kuva, että hän ymmärtää, että työ on työtä. Se, että hän sinun kanssa on suht. pitävä todiste uskollisuudesta minusta. Eihän hän sinun kanssa tällä hetkellä edes olisi, jos olisi jotain muuta kiikarissa. Ainakin, jos suhteenne on suhteellisen tuore. Silloin hänen ei ole mitenkään loogista olla sun kanssa ja sitten pettää vielä töissä kaiken päälle.

Eli voit mielestäni olla huoleti.

Vierailija
4/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen blondin kanssa. mies tapaa jatkuvasti kauniita, hyvinhoidettuja naisia ://. En todellakaan ole kehdannut näyttää ikäviä tunteitani miehelle.. Silti aina kaihertaa epäilys ja jotenkin on paha mieli.. - ap

Vierailija
5/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinteistovalitys, laki...?

Vierailija
6/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tavallinen naapurintyttö niin ulkonäöltä kuin muilta meriiteiltä. Joskus minusta tuntuu, että mies ottaisi heti kenet muun vaan jos saisi. Hänellä on vaan sellainen oletus, ettei naiset kiinnostu hänestä helposti, vaikka tiedän asian olevan toisin. Hän on sellainen kahvihuoneen naurattaja ja toisaalta tosi mukava, empaattinen ym.. ja samalla jämäkkä ja älykäs, erittäin menestynyt. Paljon naispuolisia ystäviä, osa häneen on rakastunutkin :(. Ei tunnu hyvältä.

Vierailija
7/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun viela alykas ja keskustelutaitoinen mies

niin varmaan olisi vientia. Hassua, etta yleensa sellaiset urhot, joille sataisi vaikka naisia taivaalta eivat itse sita huomaa. Ja lakimaailmassa varmasti niita kauniita ja alykkaita naisia riittaa. Ja kuitenkin sille miehelle kelpaa ihan tavallinen talliasvaimo :) Janna juttu, itsekin miettinyt silla munkin mies saisi vaikka kenet ja vastaavia tilanteita on kuin sun miehella. Mutta mitaa kuvia ei onneki ole, eika ketaan blondia just nyt, mutta muuten illallista ja tyomatkoja ja hotellioita...

Vierailija
8/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän joutui matkustelemaan paljon työnsä vuoksi. käytännössä hän petti minua jatkuvasti, aina kun oli muualla niin iski naisen. Hänen puolustuksensa oli se että kaikki olivat pelkkiä panoja, yhdenillan hoitoja eikä mitään oikeita suhteita. hän " rakasti" vain minua. Paljonpa lohduttaakin:( vaan eihän sillä enää nykypäivänä ole merkitystä.. aika ajoin vaan tulee mietiskeltyä menneitä ja mietittyä kuinka selviä merkit olivat silloinkin mutta miksi en vaan tajunnut ajoissa.

Vierailija
9/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa omia sosiaalisia tarpeitaan työelämässä, ihan ok.

Mutta hieman kuitenkin jäi kaivertamaan tuo valokuvajuttu. Ei ole tarkoitus mitenkään sekoittaa ap:n ajatuksia, mutta mitä kuvia työpaikalta? Minä ainakaan en vähässä kummassa valokuvia töistä ota. EVVK.

Vierailija
10/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hän joutui matkustelemaan paljon työnsä vuoksi. käytännössä hän petti minua jatkuvasti, aina kun oli muualla niin iski naisen. Hänen puolustuksensa oli se että kaikki olivat pelkkiä panoja, yhdenillan hoitoja eikä mitään oikeita suhteita. hän " rakasti" vain minua. Paljonpa lohduttaakin:( vaan eihän sillä enää nykypäivänä ole merkitystä.. aika ajoin vaan tulee mietiskeltyä menneitä ja mietittyä kuinka selviä merkit olivat silloinkin mutta miksi en vaan tajunnut ajoissa.

Vierailija
11/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asenteella kun jatkat, niin varmasti mies lähteekin muiden mukaan!

Eli minua siis ei ärsytä ko. tilanne. Päinvastoin, hienoahan se vaan on, että mies kelpaisi muillekin :)

Vierailija
12/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ajattelen miehen lähtevän jonkun muun matkaan, koska minusta tuntuu, ettei hänellä vielä ole tarpeeksi itsetuntoa iskeä parempaakaan naista. Jotenkin miehen puheet siitä, että " ei musta sillä tavalla kiinnostusta" kertoo siitä, että se on ihan myyty, kun jonain päivänä joku kaunis menestynyt nainen osoittaakin kiinnostusta. Onko muilla kokemuksia vastaavasta tilanteesta tai neuvoja?

Vierailija
13/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisikö hän toisen naisen följyyn?

Nyt sinun pitäisi saada jotain balsamia itsetunnollesi, ruveta tekemään jotain sellaista jossa olet hyvä tai käymään hoidoissa, kampaajalla, laihduttaa tms. JOTAIN!!

Vierailija
14/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää juuri Sinusta kun etäsuhdettakin jaksaa.

Vierailija
15/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset naistennaurattajat on just niitä, joiden kainaloon eksyy misu jos toinenkin - eikä siinä mitään (itsekin olen " eksynyt" ) jos kaikilla on hyvä olla asian kanssa: vaimo ei tiedä vaan luottaa mieheensä kuin kallioon, " toinen nainen" ja mies tietävät pelin säännöt ja ottavat ilon irti suunnatakseen seuraavana aamuna uusille urille :)

Vierailija
16/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asuu pk-seudulla, minä läntisessä Suomessa. -ap

Vierailija
17/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n perhe, vaimo ja lapset ja silti juuri tuon tyyppisissä tilanteissa, he toimivat kuin poikamiehet. Minua on yritetty pokata jokaikisessä firman tilaisuudessa. Kuulun keskijohtoon ja samassa " sarjassa" ei ole muita naisia, siksi nämä miehet kai käyvätkin niin kuumana. Samoin kaikkia assistentteja, ym. yrittävät iskeä. Ja vaimot odottaa kotona...

Vierailija
18/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti hetki, onko kyse sinun luottamuspulastasi ja itsetunto-ongelmastasi vai onko oikeasti niin, että miehesi pettää tai etsii tilaisuutta pettämiseen? Jutelkaa asiasta. Kirjoitin tuolla aiemmin parisuhteen SWOT-analyysistä. Kysy mieheltäsi, mitä asioita hän suhteessanne arvostaa ja missä olisi parantamisen varaa. Kysy myös, onko hän joutunut ns. kovien houkutusten ääreen eli onko ollut vaikeuksia kieltäytyä? Toki miehesi voi sinulle valehdella, mutta miksi hän sen tekisi? Jokin suhteessanne pitää teitä yhdessä, vaikka työpaikka olisi täynnä millaisia missejä. Keskity suhteenne vahvuuksiin, omiin vahvuuksiisi. Jos päätät luottaa, niin luota.

Vierailija
19/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. suhteen alussa mies puhui jatkuvasti ohi suunsa kuinka tykkää meikatuista missi-tyyppisistä naisista.. ylisti kaikki lähimailla olevat naiset kauniiksi

2. suhteen aikana mies on myös kertonut, että tykkää flirttailusta. Kerran hän lohkaisi, että " aina pitää vähän flirtata" . Miehen mukaan kyse kuitenkin on _vain_ flirttailusta

3. miehellä on kauheasti naispuolisia kavereita, jotka saattaa tulla " puskasta" , eli yhtäkkiä hän auttaa jotain Hanna-nimistä vanhaa tuttua, josta en ole koskaan kuullut mitään.

4. Mies on jättänyt kertomatta pari kertaa jos joku on ollut hänestä kiinnostunut. itse kerron kaiken miehelle

5. mies " vittuilee" minulle jos erehdyn kyselemään tarkemmin jostain naisesta... hermostuu ja ärsyyntyy, mukamas syytän ja epäilen häntä.

6. miehellä on osa kavereista todellisia pukkeja paskiaisia...

7. mies kuitenkin on hyvä saivartelemaan ja puhumaan, päästelee valkoisia valheita suht usein..

että esim. tällaisia syitä miksi minusta tultuu tuolta kun aluksi kerroin.

-ap

Vierailija
20/70 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin varustettu huonolla itsetunnolla ja minulla on myös " hyvännäköinen" mies, näin ainakin olen kuullut monen suusta..

Nyt kun meillä on yhteistä perhettä, ja olemme olleet vuosia yhdessä olen tavallaan luopunut mustasukkaisuudesta, olen ajatellut että, olen miehelleni niin hyvä kun voin ja jos se ei riitä ja hän päättää pettää minua, niin se on sitten siinä. Hän siinä menettää, en minä. Suhteemme alussa olin järjettömän mustasukkainen, ja monesti mietin eroa, en nimittäin pitänyt itsestäni ja ahdistavista ajatuksistani. Toistahan ei voi muuttaa, vaan itseään. Kuitenkin puhuimme paljon asioista ja epävarmuudestani,ja mieheni sanoi ja vakuutteli että huoleni ovat aivan turhia. Enhän voi siltikään tietää mitä hän on selkäni takana näiden vuosien aikana tehnyt vai onko tehnyt mitään väärää, voin vain luottaa jos aiomme olla yhdessä, tietenkään " sokea" ei saa olla.. Joten neuvoni sinulle on että puhutte reilusti tunteistasi ja mikä sinua hänen käyttäytymisessään häiritsee.