Arvostelkaa kuvani!
Siinä on yhdenmalliset sääret. Mitä mieltä olet? tykkäätkö vai etkö?
Kommentit (43)
Ihan perus. Aika samanlaiset ku mulla.
Oi, sulla on kauniit sääret! :) tasainen iho ja pohkeet sopivan lihaksikkaat!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:53"]
[/quote]
Ok. No pidätkö sääriäsi kauniina? musta sun kannattas. Tosi huonoja sääriä näkee paljon. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:54"]
Oi, sulla on kauniit sääret! :) tasainen iho ja pohkeet sopivan lihaksikkaat!
[/quote]
Kiitos. Olen vähän jumpannut mutta en haluakkaan mitään lihaskimppu sääriä, eivät ole naisellisia mun mielestä. Mutta muotoja pitää olla edes vähän. Ap
Miksi varvastelet? Reisilihakset on siksi jännittyneenä joten niistä ei saa oikeaa kuvaa. Näyttää lihaksikkaamalta mitä onkaan. Mutta sääret on ok:t.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:53"]
[/quote]
Ok. No pidätkö sääriäsi kauniina? musta sun kannattas. Tosi huonoja sääriä näkee paljon. Ap
[/quote]
Nojoo, itseasiassa pidän :D Harrastatko ap jotain liikuntaa?
Polvet sais olla paremmat. Mut kauniimmat sulla on ku mulla.
Kyllähän noita vasten nylpyttäis.
Jospa ottaisit kuvan, jossa seisot normaalisti ensin.
Ei mun makuun. Pidän pitkistä ja hoikista sääristä.
Miksi haluat, että arvostellaan?
.
Mun mielestä nuo on peruskoivet, ei rumat, ei kauniit. Tavalliset töpöttimet.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:03"]
[/quote]
Mulla on pitkät, olen 178cm, mutta 10kg ylimääräistä vaikuttaa, sen jälkeen on todella simpsakat sääret! Ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:05"]
Ettei vain olisi miehen jalat?
[/quote]
No ei kai sentään? Näyttää naisellisilta.... mutta nyt kun sait minut epäilemään: nilkat on ehkä hiukan paksut!! Lupauduinko nylpyttämään miehen jalkoja :X
Nilkat on paksuhkot, ei maha sille mitään :) kuva saa ehkä näyttämään sääret lyhyiltä, mutta on oikeasti pitkät. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:08"]
Miksi haluat, että arvostellaan? . Mun mielestä nuo on peruskoivet, ei rumat, ei kauniit. Tavalliset töpöttimet.
[/quote]
Koska tiedän ihmisten pitävän toisten arvostelemisesta :) mua ei liikuta kehutaanko vaiko haukutaanko, koska itse pidän sääristäni tosi paljon. Kiinnostaa vain ihmisten kommentointi :) Ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:03"]
[/quote]
Mulla on pitkät, olen 178cm, mutta 10kg ylimääräistä vaikuttaa, sen jälkeen on todella simpsakat sääret! Ap
[/quote]
Kuvaan laitoit sitten vaan lyhyemmät? Oisko nuo sisämitaltaan 80cm? Varvistelu ei oikein hämää, sori.
..ja jos tykkäät niin miksi ja jos et pidä niin perustelisitko? Ap