Onko onnettomia sinkkuja paikalla?
Kaksi pitkää suhdetta ollut ja nyt häämöttää yksinäinen elämä. Yksi kiinnostuksen kohde oli, ei siis mitään seurustelua, mutta olisin sitä hänen kanssaan toivonut (pelkkiä keskusteluja oli). Loppui jotenkin yhteydenpito miehen taholta.
Nyt en enää halua satuttaa itseäni, vaan keskityn entistä enemmän urheiluun ja opiskeluun työn ohessa. Joku päätös tehtävä, sillä romutun täysin turhiin toiveisiin. Onneksi on lapsia, tosin hekin vaiheessa, että muuttavat opintojen takia kotoa pois.
Miten te muut sinkut olette pärjänneet vai onko hakua päällä?
Kommentit (28)
Ei tuo itsesäälissä märiseminen ainakaan auta asiaa!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:42"]
Ei tuo itsesäälissä märiseminen ainakaan auta asiaa!
[/quote]
Miten se on itsesääliä olla realistinen? Kokeile kuule itse tulla torjutuksi reilun 10 vuoden ajan niin katsotaan kuinka positiivinen kuva sinulle muodostuu itsestäsi ja mahdollisuuksistasi parisuhteeseen, tai yleisestä arvostasi muille kumppanina :D
Täällä kans yksi! Erosta noin puolitoista vuotta aikaa, pitkään olin tyytyväinen sinkkuna mutta nyt alkanut parisuhteen kaipuu. Olen vaan niin paljon töissä että ei ole oikein aikaa tapailla ketään eikä myöskään sen takia paljoa paikkoja missä tavata kiinnostavia miehiä. Kovin yksinäiseltä vaikuttaa tulevaisuus tätä menoa :D
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:46"]
Täällä kans yksi! Erosta noin puolitoista vuotta aikaa, pitkään olin tyytyväinen sinkkuna mutta nyt alkanut parisuhteen kaipuu. Olen vaan niin paljon töissä että ei ole oikein aikaa tapailla ketään eikä myöskään sen takia paljoa paikkoja missä tavata kiinnostavia miehiä. Kovin yksinäiseltä vaikuttaa tulevaisuus tätä menoa :D
[/quote]
Minä en edes tietä missä niitä tapaisin. Harrastukset sellaisia että niissä käy lähinnä naisia. Sinkkukavereita ei ole ja töissä vain naimisissaolevia. Tinder ja nettiteidit kokeiltu, ei vaan onnaa.
Mä olen kaivannut parisuhdetta siitä asti kun tapasin ensimmäisen naiseni vajaa 20 vuotta sit. Erosta on aikaa yli 5 vuotta. Tapaamani naisen kanssa ei ollut parisuhdetta vaikka oltiin yhdessä ja sen jälkeen ei ole ollut mitään muuta kuin turhia unelmia. Elämä on.
Haluaisin myös tietää miten päästä eroon siitä tunteesta että haluaa pairushteen. Joka puolella näkee pariskuntia. Mutta ei se minun kohdalle vaan osu ja pitää elää sen asian kanssa. Toivoisin vaan että vosiin senkin energian kohdistaa johonkin muuhun
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:19"]
Haluaisin myös tietää miten päästä eroon siitä tunteesta että haluaa pairushteen. Joka puolella näkee pariskuntia. Mutta ei se minun kohdalle vaan osu ja pitää elää sen asian kanssa. Toivoisin vaan että vosiin senkin energian kohdistaa johonkin muuhun
[/quote]
Näinpä, pariskuntia on joka puolella ja esim. illanvietoissa on ollut aina yksi vuodesta toiseen, joka ei ole ollut parisuhteessa niin aika ahdistavaahan se on.
Aika tehokasta on negatiivisen minäkuvan luominen, ts. kaipaus parisuhteeseen alkaa lievenemään kun sisäistää ettei se ole ollutkaan missään vaiheessa itselle se sama vaihtoehto mitä muille ihmisille.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:32"]
Onko jollain neuvoja miten lopulta sisäistää ikisinkkuus ja päästä eroon tunteesta että haluaa suhteen?
[/quote]
Ei ole. Ei siihen ole mitään keinoja. Paitsi täyttää elämänsä muilla itseään tyydyttävillä harrastuksilla, mutta kyllä se parisuhteen kaipuu silti sieltä astuu aina esiin. Ihminen on luotu olemaan jonkun toisen kanssa. Valitettavasti.
[/quote]
Aika lohdutonta tietää, että jos elää eliniänodotteen verran tätä tulee olemaan se seuraavat n. 60 vuotta.
Kalenterin olen täyttänyt jo niin täyteen kun on mahdollista :(