Onko onnettomia sinkkuja paikalla?
Kaksi pitkää suhdetta ollut ja nyt häämöttää yksinäinen elämä. Yksi kiinnostuksen kohde oli, ei siis mitään seurustelua, mutta olisin sitä hänen kanssaan toivonut (pelkkiä keskusteluja oli). Loppui jotenkin yhteydenpito miehen taholta.
Nyt en enää halua satuttaa itseäni, vaan keskityn entistä enemmän urheiluun ja opiskeluun työn ohessa. Joku päätös tehtävä, sillä romutun täysin turhiin toiveisiin. Onneksi on lapsia, tosin hekin vaiheessa, että muuttavat opintojen takia kotoa pois.
Miten te muut sinkut olette pärjänneet vai onko hakua päällä?
Kommentit (28)
Ihan hyvin oon pärjännyt. Ei ole haku päällä.
Kuulostaa siltä että sulle tekisi ihan hyvääkin opetella olemaan yksin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:39"]
Onhan sulla kumminkin jotain mahdollisuuksia miesten (?) kanssa, kun olet ollut kahdessa pitkässä suhteessa. Itse olen valitettavasti ikisinkku :(
[/quote]
Sama homma täällä, ei edes yhtäkään tapailusuhdetta takana ja ikää alkaa olla liikaa. Aloittajan valitusta en pysty ymmärtämään.
Yksi ikisinkku täällä myös. Tänään tein muistutuslistan kaikista tapailemiltani miehiltä saaduista haukuisa etten vaan taas alkaisi haihattelemaan mahdottomia ja lähtemään esim. baariin tutustumaan miehiin :P
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:47"]
Yksi ikisinkku täällä myös. Tänään tein muistutuslistan kaikista tapailemiltani miehiltä saaduista haukuisa etten vaan taas alkaisi haihattelemaan mahdottomia ja lähtemään esim. baariin tutustumaan miehiin :P
[/quote]
Voi ei! Mitä siinä listalla oli?
En ymmärrä otsikkoa "onnettomia sinkkuja", siis nimenomaan vastointahtoaan(kelpaa siis kuka vain suhteeseen) olevia sinkkuja etsit? :D
Vai onko kaikin sinkut mielestäsi onnettomia vai mitä häh...
Ole onnellinen, että sulla on sentään lapsia. Itse olisin halunnut perheen, mutta ei tunnu kunnollista lapsirakasta miestä löytyvän. Koko elämä täysin yksin. Ei ole edes sisaruksia tai muita sukulaisia :(
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:47"]
[/quote]
Voi ei! Mitä siinä listalla oli?
[/quote]
En halua/jaksa kirjoittaa listaa. Sanotaan nyt niin, että olen riittämätön ulkonäöltäni, persoonaltani ja seksuaalisesti.
Ikisinkku täällä. Oikeastaan joka päivä mietin, että olisipa kiva kun löytäisin kumppanin. Monet itkut on tuherrettu yksinäisyyden takia. Elämä tuntuu tosi turhalta enkä oikein jaksaisi enää.
Yritän ajatella tilannetta järjellä, jotta jaksaisin elää päivän kerrallaan - kaikki eivät voi löytää kumppania. Vähän sama juttu kuin että kaikki eivät voi olla rikkaita tai että kaikki eivät voi olla terveitä. Jonkinlaista luonnonvalintaa. Parhaiten tilanteessa auttaisi, jos omat tunteet pystyisi ohittamaan eikä kumppanin kaipuu pyörisi mielessä ollenkaan.
Minkä ikäisiä olette? Onko takana seurusteluhistoriaa ollenkaan? T: Ikisinkku 30v.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:03"]
Minkä ikäisiä olette? Onko takana seurusteluhistoriaa ollenkaan? T: Ikisinkku 30v.
[/quote]
25. Ei mitään takana, ei edes teini-iän suhteita. Kevyistä ja lyhyistä tapailuista olen tullut aina jätetyksi viimeistään seksin tullessa kuvioihin. En usko suoraan sanoen koskaan seurustelevani, en vain ole sellainen nainen jonka joku mies haluaisi.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:42"]
[/quote]
Eka parisuhde oli sitä, että olin suhteessa yksin. Silloin olin vielä enemmän yksin kuin yksin nyt. Ja kyseessä pitkä avioliitto, jossa urakeskeinen mies, töissä ma- su 6- 22.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:03"]
[/quote]
52v
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:42"]
[/quote]
Eka parisuhde oli sitä, että olin suhteessa yksin. Silloin olin vielä enemmän yksin kuin yksin nyt. Ja kyseessä pitkä avioliitto, jossa urakeskeinen mies, töissä ma- su 6- 22.
[/quote]
Ei tuo ole sama asia. Nyt sä olet oikeasti vapaa tekemään ihan mitä itseäsi huvittaa!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:09"]
Laihduta.
[/quote]
Miten laihduttaminen auttaa siihen, että mies haluaisi suhteen?
Minä huomasin tänään että tunsin sisälläni yksinäisyyttä. Erosta useampi vuosi ja päivät lasten kanssa on menneet vauhdilla joten en ole edes kaivannut suhdetta mutta tänään. En tiedä mistä edes miestä itselleni etsisin ja mistä löytäisin sen ajan uuteen ihmiseen tutustumiseen. Voihan paska :(
Onko jollain neuvoja miten lopulta sisäistää ikisinkkuus ja päästä eroon tunteesta että haluaa suhteen?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:32"]
Onko jollain neuvoja miten lopulta sisäistää ikisinkkuus ja päästä eroon tunteesta että haluaa suhteen?
[/quote]
Ei ole. Ei siihen ole mitään keinoja. Paitsi täyttää elämänsä muilla itseään tyydyttävillä harrastuksilla, mutta kyllä se parisuhteen kaipuu silti sieltä astuu aina esiin. Ihminen on luotu olemaan jonkun toisen kanssa. Valitettavasti.
Onhan sulla kumminkin jotain mahdollisuuksia miesten (?) kanssa, kun olet ollut kahdessa pitkässä suhteessa. Itse olen valitettavasti ikisinkku :(