Kära Lotta Gröning,
Jag kan inte kommentera din kolumn i Expressen. Kanske ni svenskfolk vill inte höra kritiska åsikter? Jag tykker at Sverige har misslyckats med migrantpolitik och jag vill inte att vi gör samma fel. Vitigaste är att vi försäkrar vår säkerhet. Det menar att vi måste veta vem som kommer nu i Finland. Det vet vi inte nu, och det vet du inte heller. Sverige måste skärpa och börja kontrollera migrantflod bättre. Just nu det ser ut att ni kan bara kritisera oss, men gör ingenting i din sidan.
Kommentit (7)
Jaa jaak äär finne ok jaak skriivär svenska myket praa
Oikeesti. Miten pääsit peruskoulusta läpi noin paskalla ruotsilla :D
Harmi, että ruotsin kielesi on täynnä virheitä ja sinullakin näyttää olevan vaikeuksia ymmärtää verbien mena ja betyda ero, mikä on tyypillistä monille suomenkielisille, mutta yrityksestä pisteet.
T. Suomenkielinen mies, jolla ruotsikin hallussa
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:57"]Oikeesti. Miten pääsit peruskoulusta läpi noin paskalla ruotsilla :D
[/quote]
Ihan hyvin :D En vaan ole tarttenu ruotsia käytännössä ikinä sen jälkeen. Tämä tais olla eka kerta, kun käytin sitä muualla kuin koulussa.
Jag förstod knappast någonting. Skrev du på isländska, det låter rätt exotiskt!
Puss och kram,
Lotta
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:58"]Harmi, että ruotsin kielesi on täynnä virheitä ja sinullakin näyttää olevan vaikeuksia ymmärtää verbien mena ja betyda ero, mikä on tyypillistä monille suomenkielisille, mutta yrityksestä pisteet.
T. Suomenkielinen mies, jolla ruotsikin hallussa
[/quote]
Aika huisaa että on mies ja osaa ruotsia. Aaltoja sille!
Ditt inlägg gav mig cancer x(
Sain kirjoituksestasi syövän x(