Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aika yksinäinen ja paha olla.

Vierailija
02.04.2022 |

Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.

Kommentit (730)

Vierailija
201/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PSYYKKISESTI SARIAS EPÄVAKAA UHKAILEE HAUKKUU IHMISIÄ NAISIA JA OON RAIVOISSA SEKOPÄÄ.. YKSIUNÄINEN JOLLA EI OO ELÄMÄÄ RIPASTAUTUU IHMISIIN KIINNI JA EI SAA EES PARISUHSETTA JA KAVEREITA.. TAPPAISKO ITTENSÄ VAI HAKISKO ASEEN?

Vierailija
202/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei no sulla on aikaa vielä! Nyt otat ittees niskasta kii ja saat elämäs kuntoon.

Ei oo vikaa sun ulkonäössä!

Lue nyt tämän apinan viestejä, ja mieti sitten, haluaisitko kenenkään naisen joutuvan tuon kelkkaan?!?! Aggressiivinen itkupotkuraivareita heittävä kakara, jonka mielestä on OK edes VITSAILLA naisten ottamisesta väkisin???!!! Tämä tyyppi kuuluisi suljetulle, ennen kuin jotain vakavaa tapahtuu!

tuu pistää mut osastolle tuu kokeilee tappamee.. nähää tänää tikkurilassa.. katotaa kumpi saa turpaan?..

Heikkolahjainen apina mieslapsi 5 v pojan kehossa... Tuu tappelee ???????

Tulisin jos asuisin lähempänä. Monottaisin kelleille sen jälkeen kun olisit yrittänyt kouria väkisin.

TULE NIIN HAKKAAN SUN PÄÄN PASKAKSI

T. ALLU

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhotu ny Allu.

Vierailija
204/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN RAUHOTU ELÄMÄ ON PASKAA. KAIPAAN RAKKAUTTA ELÄMÄNKUMPPANIA OON YKSINÄINEN VOIN JOKA VLOPPU PAHOIN JOKA PÄIVÄ

T. ALLU

Vierailija
205/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei no sulla on aikaa vielä! Nyt otat ittees niskasta kii ja saat elämäs kuntoon.

Lue nyt tämän apinan viestejä, ja mieti sitten, haluaisitko kenenkään naisen joutuvan tuon kelkkaan?!?! Aggressiivinen itkupotkuraivareita heittävä kakara, jonka mielestä on OK edes VITSAILLA naisten ottamisesta väkisin???!!! Tämä tyyppi kuuluisi suljetulle, ennen kuin jotain vakavaa tapahtuu!

tuu pistää mut osastolle tuu kokeilee tappamee.. nähää tänää tikkurilassa.. katotaa kumpi saa turpaan?..

Tulisin jos asuisin lähempänä. Monottaisin kelleille sen jälkeen kun olisit yrittänyt kouria väkisin.

T. ALLU

Niinpä. Olen nainen. Ja tässä varoitus muillekin naisille. Täyshullu.

Vierailija
206/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoisi että tuon näköinen mies on noin agressiivinen..

Vierailija
207/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TULKAA TAPPELEE MUA EI KIINNOSTA.. HALUN OIKEE TAPELLA

Vierailija
208/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lääkäriltä rauhoittava lääkitys. Aggressiivisuus pelottaa naiset loitolle. Myös ne, joilla on samoja diagnooseja. Siitä porukasta saatat löytää kaverin.

Vierailija
209/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ALLU

Niinpä. Olen nainen. Ja tässä varoitus muillekin naisille. Täyshullu.

jEP TÄYS HULLU PSYYKKISESTI SAIRAS SEKOPÄÄ. NARSISTI PSYKOPAATTI

Vierailija
210/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä lääkäriltä rauhoittava lääkitys. Aggressiivisuus pelottaa naiset loitolle. Myös ne, joilla on samoja diagnooseja. Siitä porukasta saatat löytää kaverin.

SYÖ SÄ VAIKKA OMAA PASKAAS SAIRAS SEKOPÄÄ

T. ALLU

Vierailija
211/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi että tuon näköinen mies on noin agressiivinen..

jUU EI USKOISI ETTEI NAISIA KIINNOSTA KOMEA PITKÄ MIES.. OLEN PITKÄ JA IHAN KOMEA... JUU E USKOISI ETTÄ OLEN HEIKKOLAHJAINEN EPÄVAKAA PSYYKKISESTI SAIRAS JA AGRESSIIVINEN.

Vierailija
212/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kYLLÄ KOMEA FIKSU KORKEASTI KOULUTETTU SOSIAALINEN KAVEREITA PALJON JA RAHAA KELPAA AINA NAISILLE TOTTAKAI

T. ALLU

Vierailija
213/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT MULLE RIITTI.. LÄHEN HAKEE VIINAA JA MEEN BAARIIN.

Vierailija
214/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SITTEN MEEN MAKSULLISIIN KESÄLLÄ KUN SAAN RAHAA ENEMPI

Vierailija
215/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisparat kun tuo lähtee baariin. No kuva on tiedossa, katsokaa sitä ja vältelkää parhaimman mukaan.

Vierailija
216/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä kuvas nii voidaan sanoa ootko oikeesti muka nii ruma ettei kukaan nainen vois kiinnostuu. En usko siihen.

Kuulemma olen aika ruma ja näytän kiltiltä.. ei naisia vaa kiinnosta. Pinnallisia laihoja kaunottaria jokapaikassa ei niitä kiinnosta lihava kaljuuntunut mies.

Tässä on mun kuva.:

https://www.suomi24.fi/profiili/Aleksii37

Yhy.

Vierailija
217/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAH MEEN KATTELEE NAISTEN PYLLYJÄ BAARIIN AAH MAHTAVAA

Vierailija
218/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Allu! Meee baarii!

Vierailija
219/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisparat kun tuo lähtee baariin. No kuva on tiedossa, katsokaa sitä ja vältelkää parhaimman mukaan.

jep ihan sama.. MEEN KATTELEE NUORTEN 20 HOIKKIEN NAISTEN TIUKKAA FARKKUPERSETTÄ AAH.

Vierailija
220/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita livestriimi päälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi