Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aika yksinäinen ja paha olla.

Vierailija
02.04.2022 |

Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.

Kommentit (730)

Vierailija
521/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle riitti.. maksullinen nainen riittää mulle sillon tällön.. saapa naista

Vierailija
522/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syljen todellaki prinsessojen päälle.. mulla pitäs olla rahaa.. tuhansia.. kultakello.. kallis bemari.. tällästä tää

on.

Oliko sulla bemari ja kultakello, kun viimeksi seurustelit?

Ei kyllä ollut.. 

Eli ei naiset noita vaadi. Olet itse keksinyt päässäsi noi kriteerit, miksi et muka kelpaa. Oikea syy sun kelpaamattomuuteen ei liity mitenkään ulkoisiin seikkoihin, rahaan, statukseen jne...

No miksi sitten en kelpaa?? Olen kuitenki heikkolahjainen ja virallinen diagnoosi on laaja alainen oppimisvaikeus.. senkö takia??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sen takia ku en ole normaali? en osaa keskustella naisille ja mulle ei ole kavereita? Ja koulutusta.. oon tavis duunari.. millanen mun pitäs olla normaali? Mulla 0n tylpaikat kakki en juo alkoholia en polta

Vierailija
524/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä vaa ymmärrä tätä elämää miten tää on juuri mulla tällästä.

Vierailija
525/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tätä ole koskaa ymmärtänyt ja en tule ymmärtää anteeksi vain. Mutta en ymmärrä. Kaikki kehuu vain oletpa ihan komea näytät tavallisen komealta kivan näköseltä mieheltä. Silti ei kukaa halua minulle jutella ja minä tunnen tyhjyyttä ulkopuolisuutta.

Vierailija
526/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, miten joku nainen voisi olla miehen kanssa, joka uhoaa monta viestiä miten sylkee muiden naisten päälle. Tuollaisen tyypin kanssa kun tekee itse jonkun "virheen" tai sanoo kerran vastaan niin on myös varmaan bimbo, jonka päälle voi sylkeä tai vetää turpaan.

Vierailija
527/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten katsoin eilen baarissa mua nuoremmat komeat miehet paremmas kunnos kun minä naisia nauretti ja jutteli heillä oli kavereita ja minä olin tosi yksin ja tuli paha mieli miksei naiset halua ees jutella mulle ja kiinnostua... tää mun elämä on todella outoa.

Vierailija
528/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti ulkonäkö on ihan ok olen pitkä mies en kovin lihava.. mutta jotain minun naamassani on sitte luotaantyöntävää kun ei naiset koskaa halua jutella ja jos minä lähestyn niitä ei oikein kiinnosta ja ne lähtee pois.

Vierailija
529/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettiny mitä mun ulkonäössä on sit vikaa? Näytänkö liian kiltiltä vai olenko kehitysvammaisen näköinen?

Vierailija
530/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukut ja uhkailet naisia. Kysy mielummin niin päin, että miksi ihmeessä kukaan haluaisi olla tuollaisen raivohullun kanssa?

Vierailija
531/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi mä sitte nuorena sain naisia 25-32 v ?

Vierailija
532/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on ollut todella paljon erilaisia ja ikäsiä ja kokosia naisia nuorempana.. miksi sitten sain silloin naisia??

Vierailija
533/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OKei mieluite tapan itseni sitten ja meen maksullisiin heido.

Kuule, se on sinun elämäsi. Tee ihan mitä haluat, ketään ei todellakaan kiinnosta.

Luuletko olevasi niin kiinnostava ja erinomainen että yhtäkään vierasta ihmistä kiinnostaa pätkääkään.

Sääliä sinua voi, ei muuta.

Vierailija
534/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä ihmettä ihmettä on tapahtunut en tajua..!!! mitä naisille on tapahtunut.. ovatko he nostaneet rimaa vai mitä ihmettä ku en nykyää kelpaa ees treffeille

Vierailija
535/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näytä kehitysvammaiselta. Olet kiltin miehen näköinen.

Missä olet töissä Allu

Vierailija
536/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OKei mieluite tapan itseni sitten ja meen maksullisiin heido.

Kuule, se on sinun elämäsi. Tee ihan mitä haluat, ketään ei todellakaan kiinnosta.

Luuletko olevasi niin kiinnostava ja erinomainen että yhtäkään vierasta ihmistä kiinnostaa pätkääkään.

Sääliä sinua voi, ei muuta.

Ei muakaa kiinnosta oksettavat ihmiset.. joo tää on mun elämä.. ei mua kiinnosta bimbot naiset jotka on korkeasti koulutettu bimboja.. 5000 e kk.. ja maisterin tutkinto.. luuletko et mua kiinnostaa oksennan heidän päälle. .paskannan heidän päälle.. joo sääli mua.. mulla on sentää vakituinen työ.

Vierailija
537/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et näytä kehitysvammaiselta. Olet kiltin miehen näköinen.

Missä olet töissä Allu

Olen kiltin miehen näkönen mutta en ole kiltti.. en saa naista koskaan heido.. ei se sulle kuulu.

Vierailija
538/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää vaikka helvettiin kaikki ihmiset eiköhän mulle riittäny.

Vierailija
539/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuulw kyllä mullakin oli nuorena paljon miehiä. Mutta se on eri meno sillon kun on parikymppinen.

Vierailija
540/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miken nyt sitte kelpaa 37 v.. herranjumala mikä naisia vaivaa.. komea pitkä mies.. työpaika ei alkoholisti mä en tajua..ö. mitä te meinaatte?... mä kaipaan rakkautta pusuja yhdessäoloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän