Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aika yksinäinen ja paha olla.

Vierailija
02.04.2022 |

Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.

Kommentit (730)

Vierailija
561/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOKATAPAuksessa fanitan Allua. On oma ittensä eikä välitä mitä muut ajattelee.

Ei välitä =D Muuten vaan riehuu täällä jatkuvasti ulisemassa siitä ettei hänestä tykätä. 

Vierailija
562/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joo jos oot jotain parikymppisiä nuoria naisia siellä kattellu nii ei ihme jos ei käyny flaksi.

Katselin kyllä oman ikäsiä mutta ei heitäkää kiinnostanut.

Niin kun sä vaan kyttäät naisia. Juttele niille. Ainiin mutta ethän sä osaa jutella. Miten susta sitten pitäisi kiinnostua? Pelkän ulkonäön perusteella? Ei ne komeat adoniksetkaan siellä baarissa vain toljota naisia, ne osaa myös jutella. Ei naiset lähde jonkun tuijottavan mykän creepyn matkaan josta ei ota mitään selvää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattas vaan syödä ne sulle määrätyt lääkkeet. Miksi ihmeessä pitäisi pelätä lihomista, kun olet valmiiksi lihava ja aikeissa päättää päiväsi. Tee haaste itsellesi. Syö kuukausi niitä lääkkeitä ja jos olosi ei parane, niin lopetat. Toisaalta elämäsi voi parantua kun lääkitys on kohdillaan niin, ettet haluakkaan enää kuolla.

Vierailija
564/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mUN ELÄMÄ ON JO PILALLA EN SAA NAISTA OON KÖYHÄ VELKAANTUNUT LUUSERI... EI TÄSSÄ ENÄÄ JAKSA MITÄÄ

Välillä oot komee ja pitkä ja sulla on hyvä palkka ja hieno asunto ja auto. Oletko jakomielitautinen?

Allulla on monta persoonaa. Ne vuorottelee näissä kirjoituksissa.

Vierailija
565/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei naiset lähde jonkun tuijottavan mykän creepyn matkaan josta ei ota mitään selvää."

No ei todella!  Tulee joku kauhuelokuva mieleen, hyi kauhistus!

Sen verran itsesuojeluvaistoa varmasti jokaisella naisella on.

Vierailija
566/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki löydä parisuhdetta. Itsekkin nuorena seurustelin asuin lapseni isän kanssa yhdessä. Sitten erottiin eräön jutun takia. Oli mulla verkkoja vesillä, mutta ei ole napannut. Nykyään ei enään onnistu, kun oon jo liian oikeastaan koko akuisikäni asunut yksi. Nuo tarjokkaat ovat olleet lähinnä moni ongelmaisia eikä niistä ole parisuhteeseen. Ikä tulee jo vastaan kaikki oman ikäset ovat joko moni ongelmaisia tai varattuja. Vahemmasta ikäluokasta en ole kiinnostunut en halua hoitaa heitä sitten vanhana. Kivempaa olisi vanheta yhdessä käsikädessä eikä eri tahtia. Toisaalta voin haudata nuokin, kkn ei ole varaa mihinkään seurusteluun.

Vierailija
567/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä komeat adonikset kelpaa naisille. Ei heikkolahjainen kaljamaha. En uskalla jutella naisille.

T. Allu

Vierailija
568/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en löydä mun tyylisiä naisia mistään!!! Kaikki on kauniita prinsessoja.

Vierailija
569/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä uskalla lähestyä 50 kg kaunista prinsessaa ylipainosena kaljamahana ja kaljuuntuneena.

Vierailija
570/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joo jos oot jotain parikymppisiä nuoria naisia siellä kattellu nii ei ihme jos ei käyny flaksi.

Katselin kyllä oman ikäsiä mutta ei heitäkää kiinnostanut.

Niin kun sä vaan kyttäät naisia. Juttele niille. Ainiin mutta ethän sä osaa jutella. Miten susta sitten pitäisi kiinnostua? Pelkän ulkonäön perusteella? Ei ne komeat adoniksetkaan siellä baarissa vain toljota naisia, ne osaa myös jutella. Ei naiset lähde jonkun tuijottavan mykän creepyn matkaan josta ei ota mitään selvää. 

En kai osaa jutella en osaa. Ei mulla ole edes kavereita.

Vierailija
571/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan luovutan ku en kelpaa.

Vierailija
572/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle edelleen kelpais 35 v lihava nainen tavallinen.

Vierailija
573/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy elää yksin ja kärsiä tätä elåmää.

Vierailija
574/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oon sairas sekopää niin oon

Nyt treenaan salilla.

Vierailija
575/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja pitkä mä silti olen.

Vierailija
576/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psst! Jos haluatte nähdä Allun livenä salivermeissään niin hän käy siinä Tikkurilan aseman vieressä olevalla kuntosalilla. Hänen "'kaljamahansa" on todella olematon pikku kumpare. Olen kuitenkin huomannut että hän taputtelee sitä huolestuneen näköisenä. Ja se kalju ei ole kyllä kalju ollenkaan. Ehkä hiusraja on vähän noussut mutta sitä ei todellakaan ajattele kaljuksi.

Hänen äänensä on todella miellyttävä kun olen joskus kuullut hänen puhuvan ohjaajalle. Hän taitaa olla aika vaativa paitsi naismakunsa suhteen niin myös itselleen.

En käsitä miten hänellä on noin surkea käsitys ulkoisesta olemuksestaan. Mutta ei hän naisille puhu.

Vierailija
577/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu yksinäisenä luuserina. Jee

Vierailija
578/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkoja on 25 tuhatta. Rahaa ei ole. Elämä jatkuu yksinäisenä.

Vierailija
579/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan naisten kyttäilyä ja semmosta.

Vierailija
580/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai myös vedän käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi