Olen aika yksinäinen ja paha olla.
Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.
Kommentit (730)
En todellakaa ole nirso. naiset on minua kohtaan nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Millanen adonis pitäs olla nuori ja komee treenata lihaksia tauointeja.. en oo semmonen
Vihdoinkin tajusit.
Et ole sellainen, ei siis mitään mahkuja. Voit kekittyä vaikka postimerkkien keräilyyn.
OKei mieluite tapan itseni sitten ja meen maksullisiin heido.
syljen naisten naamalle oksettavia pinnallisia bimboja.. komea adonis amk fiksu mies vaan teille kelpaa.
hyi hitto pysyn ikuisesti erossa naisista.
Siis joo jos oot jotain parikymppisiä nuoria naisia siellä kattellu nii ei ihme jos ei käyny flaksi.
syljen teidän naisten naamalle oksettavat pinnalliset bimbot
Vierailija kirjoitti:
Siis joo jos oot jotain parikymppisiä nuoria naisia siellä kattellu nii ei ihme jos ei käyny flaksi.
Katselin kyllä oman ikäsiä mutta ei heitäkää kiinnostanut.
Tuo itsemurhalla uhkailu ei nyt varsinaisesti lisää sun viehätysvoimaa.
Venäjä kaavaili valtavia joukkoteloituksia Ukrainassa
https://www.verkkouutiset.fi/a/venaja-kaavaili-joukkoteloituksia-ukrain…
syljen tommostan pinnallistan naisten päälle hyi että
Syljen todellaki prinsessojen päälle.. mulla pitäs olla rahaa.. tuhansia.. kultakello.. kallis bemari.. tällästä tää
on.
noi nuoret prinsessat täydelliset selfie prinsessat mekoissa napapaidoissa.. nirppanokat.. samaten mun ikäset nirppanokkt 35 v naiset.. mikää ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Syljen todellaki prinsessojen päälle.. mulla pitäs olla rahaa.. tuhansia.. kultakello.. kallis bemari.. tällästä tää
on.
Oliko sulla bemari ja kultakello, kun viimeksi seurustelit?
komea adonis lihaksikas tatuoitu komea mies... tukka päässä.. amk tutkinto maisteri.. todella fiksu naisten naurattaja pelimies sosiaalinen itsevarma... player kyllä kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on.
Ei kyllä ollut..
Lähen salille mulle riitti tää pinnallinen elämä ja pinnalliset bimbot naiset
jokainen bimbo syljen naamalle.. kun ei tällänen tavis mies kaljamaha kelpaa.. ottakoot komean adoniksenn uoren 25v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on.
Ei kyllä ollut..
Eli ei naiset noita vaadi. Olet itse keksinyt päässäsi noi kriteerit, miksi et muka kelpaa. Oikea syy sun kelpaamattomuuteen ei liity mitenkään ulkoisiin seikkoihin, rahaan, statukseen jne...
Millanen adonis pitäs olla nuori ja komee treenata lihaksia tauointeja.. en oo semmonen