Olen aika yksinäinen ja paha olla.
Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.
Kommentit (730)
Samankaltaisten piiristä kaveri löytyy.
Ei niillä baarin kauneimmilla neitosilla ole yhteistä sun kanssa.
Joko se lähti baariin naisia tuijottamaan.
Ei kannata haikailla sellaista, mitä et voi saada kumppaniksi. Koulutetut naiset haluaa samantasosta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Joko se lähti baariin naisia tuijottamaan.
Siellä se menee.
No en kelpaa koulutetuille missä on mun tasosia naisia ei ainaskaa hki vantaa espoon baareissa.. olkoot mä tapan itseni
Vierailija kirjoitti:
No oon kai niin oksettava kehitysvammainen yksinäinen velkaantunut 10 diagnoosia oleva ruma mies etten kelpaa kellekkään.
Miksi ihmeessä pitäis kelvata? Oletko oikeasti sitä mieltä, että jonkun naisen pitäisi pilata oma elämänsä sun kanssa, ettei sun tarttis olla yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kYLLÄ KOMEA FIKSU KORKEASTI KOULUTETTU SOSIAALINEN KAVEREITA PALJON JA RAHAA KELPAA AINA NAISILLE TOTTAKAI
T. ALLU
No voi helvetin helvetti. Totta munassa fiksu, koulutettu, sosiaalinen mies saa kavereita ja naisia ennemmin kuin joku vähälahjainen epäsosiaalinen raivotatti. Mikä siinä on niin ihmeellistä? Niin se vaan on ja se pitää hyväksyä. Pudokkaat pyörii yleensä kaltaistensa kanssa, mutta kun sä et suostu menemään kaltaistesi pariin, vaan vaadit normaalin naisen. Sitä et tule saamaan tai jos saat, sekin jättää sut kuten ne edelliset kun tajuavat että ootkin sellainen toisenlainen frendi.
TOTTAKAI KOMEA ÄLYKÄS PRINSSI KELPAA NAISILLE.. SYÖ OMAA PASKAAS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oon kai niin oksettava kehitysvammainen yksinäinen velkaantunut 10 diagnoosia oleva ruma mies etten kelpaa kellekkään.
Miksi ihmeessä pitäis kelvata? Oletko oikeasti sitä mieltä, että jonkun naisen pitäisi pilata oma elämänsä sun kanssa, ettei sun tarttis olla yksin?
sIRTTE OTAN VÄKISIN EI MUA KIINNOSTA.. MÄ HALUN SEN NAISEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kYLLÄ KOMEA FIKSU KORKEASTI KOULUTETTU SOSIAALINEN KAVEREITA PALJON JA RAHAA KELPAA AINA NAISILLE TOTTAKAI
T. ALLU
No voi helvetin helvetti. Totta munassa fiksu, koulutettu, sosiaalinen mies saa kavereita ja naisia ennemmin kuin joku vähälahjainen epäsosiaalinen raivotatti. Mikä siinä on niin ihmeellistä? Niin se vaan on ja se pitää hyväksyä. Pudokkaat pyörii yleensä kaltaistensa kanssa, mutta kun sä et suostu menemään kaltaistesi pariin, vaan vaadit normaalin naisen. Sitä et tule saamaan tai jos saat, sekin jättää sut kuten ne edelliset kun tajuavat että ootkin sellainen toisenlainen frendi.
SITTE JÄTTÄÄ MEEN KOURIMAA VÄKISIN JA KATTELEE KAUNIITA 50 KG KOULUTETTUJA NAISIA TAI TAPAN ITSENI HAULIKOLLA PÄÄHÄN
HAISTAKAA PASKA.. MÄ EN JAKSA ENÄÄ
OON NIIN KEHITYSVAMMAINEN SEKOPÄÄ EMU KOULUA KÄYNY KOULUTTAMATON SEKOPÄÄ PAHOJA MT ONGELMIA YKSINÄINEN PAHASTI VELKAANTUNUT EN OO KOULUTETTU EN JAKSA ENÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sIRTTE OTAN VÄKISIN EI MUA KIINNOSTA.. MÄ HALUN SEN NAISEN
Eipä naista väkisin voi ottaa. Et näytä tajuavan, mikä on oikein, ja mikä väärin.
Väkisin ottamalla joudut lukkojen taakse virkavallan toimesta.
EI MUA KIINNOSTA BAARIT JA TINDERIT JA EES YRITTÄÄ ENÄÄ NAISIA KU EN HEILLE KELPAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ALLU
SITTE JÄTTÄÄ MEEN KOURIMAA VÄKISIN JA KATTELEE KAUNIITA 50 KG KOULUTETTUJA NAISIA TAI TAPAN ITSENI HAULIKOLLA PÄÄHÄN
Houruinhuone on oikea osoite.
kaikki naiset haluaa vain komean prinssin korkeasti koulutettu ja kallis bemari audi hieno auto vähintää halpa on iso ongelma.. ja mies ei saa olla köyhä.. pitää olla lääkäri maisteri juristi.. aivan sairasta.. oon käyny emu koulun ja mulla on mt ongelmia ja mua on haukuttu yksinkertaiseksi koko elämä.. huonot kaverit oon juonu velkaantunut 25 tuhatta mun elämä on ohi..
t. allu
Kuka kertois Allulle, ettei vauva.fi ole mikään senssipalsta?
Miksei lääkärit sit tutki mua miksen pääse osastolle tai hullujen huoneelle?
Vierailija kirjoitti:
OON NIIN KEHITYSVAMMAINEN SEKOPÄÄ EMU KOULUA KÄYNY KOULUTTAMATON SEKOPÄÄ PAHOJA MT ONGELMIA YKSINÄINEN PAHASTI VELKAANTUNUT EN OO KOULUTETTU EN JAKSA ENÄÄ
Ja tässä kerrot juuri itse, miksi et naisille kelpaa..