Olen aika yksinäinen ja paha olla.
Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.
Kommentit (730)
Vierailija kirjoitti:
Jospa jättäisit sen alkoholin ja aloittaisit jonkin tervehenkisen harrastuksen? Sitä kautta voisit löytää kavereita ja mahdollisesti sen naisystävänkin?
Ei ole harrastusta.. käyn kuntosalilla ja lenkkeilen se on harrastus.. mutta en saa kavereita.. mä oon ulkopuolinen. En juo alkoholia. ostan 2 ja meen baariin oon jo lopettanut kännäämiset..
Vierailija kirjoitti:
No sama ^ täälläkin jo odottelen että toivottavasti Allu tekis rohkeasti oman kanavan. Varmasti vois saada myös itseluottamusta sitä kautta!
Ei välttämättä osaa tehdä kanavaa ja striimata. Niilokin tarvitsi kaverilta apua kanavan perustamiseen ja striimailun opetteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa jättäisit sen alkoholin ja aloittaisit jonkin tervehenkisen harrastuksen? Sitä kautta voisit löytää kavereita ja mahdollisesti sen naisystävänkin?
Ei ole harrastusta.. käyn kuntosalilla ja lenkkeilen se on harrastus.. mutta en saa kavereita.. mä oon ulkopuolinen. En juo alkoholia. ostan 2 ja meen baariin oon jo lopettanut kännäämiset..
Lenkkipolulta tosiaan harvemmin kavereita saa. Voisitko ajatella, että aloittaisit jonkun ryhmäharrastuksen?
Vierailija kirjoitti:
Joo mä en nyt jaksa.. lähen hakee juomista ja lähden tulisuudelmaa kattomaa naisia ja perseitä. heido vaan kaikille.
Ihan hyvä että menet baariin, mutta yritä vähän jutella siellä vaikka muiden äijien kanssa. Älä ole se tyyppi joka vaan kuolaa perseitä jossain nurkassa. Ei se auta sua ollenkaan, muut huomaa sen ja pitää sua luuserina.
Minkälaista naista etsit? Minkä ikäistä? Onko ulkonäkö vaatimuksia? Onko naisen ammatilla tai harrastuksilla väliä? Onko välimatka este?
Olen aloittanut mutta en tiedä en voi tällä hetkellä hyvin kaipaan niin naista ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista naista etsit? Minkä ikäistä? Onko ulkonäkö vaatimuksia? Onko naisen ammatilla tai harrastuksilla väliä? Onko välimatka este?
tavallista mieluiten samanlaista kun minä mt ongelmia masennusta... yksinäinen. sopisi mulle semmoinen nainen jolla ei myöskää ole kavereita. no siis semmonen 28-40 v. No ei oikein tavallisen näkönne riittää myös voi olla ylipainoa. No mieluite tavallinen duunari ei ainaskaa liian korkeasti koulutettu maisteri.. ei ole väliä.. ei ole välimatka este.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä en nyt jaksa.. lähen hakee juomista ja lähden tulisuudelmaa kattomaa naisia ja perseitä. heido vaan kaikille.
Ihan hyvä että menet baariin, mutta yritä vähän jutella siellä vaikka muiden äijien kanssa. Älä ole se tyyppi joka vaan kuolaa perseitä jossain nurkassa. Ei se auta sua ollenkaan, muut huomaa sen ja pitää sua luuserina.
En osaa jutella.. mulla on todella huono itsetunto... pelkään että olen ruma ja yksinkertainen kun alkaan puhumaan kuulostan lapselta.
Mulla on iso kaljamaha ja en ole enää komea ja nuori.. oon velkaantunut menny alaspäin.. en mä halua lähestyä naisia baareissa ku ei ne kiinnostu musta.
No nyt saa olla oon näkymätön.. ei ketään kiinnosta.
yritän vain kestää tai joskus tapan itseni.
Et sää mun mielestä mikään ruma ole. Ja käyt kumminkin töissä ja ilmeisesti huolehdit itse asioistasi. Luulen että sun sosiaalisissa taidoissa voi olla parannettavaa. Monet naisetkin on ujoja, joten susta voi monikin olla kiinnostunu, muttei uskalla tehdä alotetta, niin kuin et säkään. Pattitilanne🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tavallista mieluiten samanlaista kun minä mt ongelmia masennusta... yksinäinen. sopisi mulle semmoinen nainen jolla ei myöskää ole kavereita. no siis semmonen 28-40 v. No ei oikein tavallisen näkönne riittää myös voi olla ylipainoa. No mieluite tavallinen duunari ei ainaskaa liian korkeasti koulutettu maisteri.. ei ole väliä.. ei ole välimatka este.
Sanon nyt sinulle kauniisti. Etsisit vertaisiasi. Voi varmuudella sanoa myös, että naiset, joilla ei ole samoja ongelmia, tuskin alkaa sun kanssa millekkään.
Semmonen etsintään, jonka kanssa jotain yhteistä löytyy.
Maistereilla ei ole kanssasi juurikaan yhteistä.
Alkoa ei käytetä mutta kaljamahaa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Et sää mun mielestä mikään ruma ole. Ja käyt kumminkin töissä ja ilmeisesti huolehdit itse asioistasi. Luulen että sun sosiaalisissa taidoissa voi olla parannettavaa. Monet naisetkin on ujoja, joten susta voi monikin olla kiinnostunu, muttei uskalla tehdä alotetta, niin kuin et säkään. Pattitilanne🤔
Käyn töissä urheilen ja vakituinen työ.. miksei vaa naiset kiinnostu? mitä tarkotat no ei tule tinderissä osumia deittijutut ei vain onnistu mikä mussa on sitte vikana?.. en mä uskalla naisia lähestyä ovat niin kauniita. en osaa kai jutella naiset juoksee vain karkuun.. urheilen en polta.. miksen vaa kelpaa?
Baarissa naiset juoksee mua vaan karkuun ei ne ole kiinnostuneita musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt sinulle kauniisti. Etsisit vertaisiasi. Voi varmuudella sanoa myös, että naiset, joilla ei ole samoja ongelmia, tuskin alkaa sun kanssa millekkään.
Semmonen etsintään, jonka kanssa jotain yhteistä löytyy.
Maistereilla ei ole kanssasi juurikaan yhteistä.
kai mä sen tajuan mutta baareissa ja tinderissä ei ole mun laisia naisia... mistä hitto niitä löytyy? kaikki on laihoha hoikkia pinnallisia maistereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa jutella.. mulla on todella huono itsetunto... pelkään että olen ruma ja yksinkertainen kun alkaan puhumaan kuulostan lapselta.
No ei ne äijät sun ulkonäöstä piittaa. Voit alkaa juttelemaan jollekin ehkä myös yksinäiseltä näyttävälle miehelle ja jos sulla on selkeä puhevika, kyllä toinen sen tajuaa. Sellaiset on aika yleisiä. Omallakin työpaikalla no on yhdellä miehellä puhevika. Ei hän anna sen häiritä, on kova höpisemään kaikkien kanssa. Äläkä mieti liikaa mitä puhut, mutta naisista älä aloita vaahtoamaan kun se aihe saa sut niin kiihdyksiin. Unohda naiset ja mee sinne baariin vaan pitämään hauskaa. Silloin muutkin voi tykätä sun seurasta kun et vaan mökötä.
No joo antaa olla.. mulle riitti oma elämä.. haen jostain aseen ja tapan itseni kohta.