Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytön kasvuennuste 179cm, apua!

Vierailija
20.09.2015 |

Just käytiin neuvolassa. On aina ollut isokokoinen, nyt käyrällä +2.
Itse olen 155cm, ja tosi tyytyväinen pituuteeni. Kysymys oiskin nyt että miten helkkarissa saan lapsen pituuskasvua hidastettua? Musta jo 170cm naiset on kamalan näköisiä, ei yhtään naisellisia. En tahtoisi et oma tyttö joutuu kärsimään.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän tyttären kasvuennuste on 185cm. Kyllä kaikki on tuon kuullessaan olleet kauhistuneita (ei tietenkään vanhemmille suoraan). Tässä perheessä myös äiti lyhyt ja isä pitkä. Ei se elämä todella pitkänä naisena ole aina helppoa. Tunnen neljä yli 180cm pitkää naista ja eivät aina todellakaan ok iloisia pituudestaan. Varsinkin miesmarkkinoilla on tuskaa välillä.

Vierailija
62/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 07:49"]Just käytiin neuvolassa. On aina ollut isokokoinen, nyt käyrällä +2.
Itse olen 155cm, ja tosi tyytyväinen pituuteeni. Kysymys oiskin nyt että miten helkkarissa saan lapsen pituuskasvua hidastettua? Musta jo 170cm naiset on kamalan näköisiä, ei yhtään naisellisia. En tahtoisi et oma tyttö joutuu kärsimään.
[/quote]

Ongelma ei ole tytön kasvu vaan sun asenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on niin hauskaa kun ne ainoan ja oikein kokoiset taskuvenukset saa sen parimetrisen miehen kanssa tytön, joka kasvaa kuin kasvaakin 180senttiseksi. Ensin on koko elämä haukuttu pitkiä naisia.

Vierailija
64/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvuennusteeni oli 180cm, vanhemmat ja sisarukset alle 170cm, minusta tuli lyhyin; alle 160cm pitkä isopäinen keijukainen :D

Vierailija
65/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:34"]

Ystävän tyttären kasvuennuste on 185cm. Kyllä kaikki on tuon kuullessaan olleet kauhistuneita (ei tietenkään vanhemmille suoraan). Tässä perheessä myös äiti lyhyt ja isä pitkä. Ei se elämä todella pitkänä naisena ole aina helppoa. Tunnen neljä yli 180cm pitkää naista ja eivät aina todellakaan ok iloisia pituudestaan. Varsinkin miesmarkkinoilla on tuskaa välillä.

[/quote]

Miesmarkkinoilla tuskaa, voi hyvänen aika sentään :)

Olen 182 cm pitkä ja mies on 188 cm. Mitään markkinaongelmia ei ollut minulla eikä saman pituisella ystävälläni.

Vierailija
66/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 08:20"]Siis en tarkottanu et se kasvuennuste perustuu miehen suvun pituuteen! Mutta muuten vaan totesin. Mutta tosiaan saako tyota kasvua millään hillittyä?
[/quote]
Ainoa mitä pitäis hillitä, on sun idioottimaisuus.

Vierailija
67/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:34"]

[/quote]

Olen 182 cm pitkä ja mies on 188 cm. Mitään markkinaongelmia ei ollut minulla eikä saman pituisella ystävälläni.

[/quote]

Niin tuo on sinun kokemuksesi. Hyvä sulle. Näillä naisilla olen nähnyt tuskailua sen kanssa, että jos haluaa itseään pidemmän miehen, niin ei aina ole helppoa. Ja mut enemmän tulee ikää ja, jos eroaa, niin ei niitä pitkiä ja fiksuja miehiä vapaina joka oksalla kasva...

Vierailija
68/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:34"]

[/quote]

[/quote]

Niin tuo on sinun kokemuksesi. Hyvä sulle. Näillä naisilla olen nähnyt tuskailua sen kanssa, että jos haluaa itseään pidemmän miehen, niin ei aina ole helppoa. Ja mut enemmän tulee ikää ja, jos eroaa, niin ei niitä pitkiä ja fiksuja miehiä vapaina joka oksalla kasva...
[/quote]
Pitäisköhän sun kavereiden kasvattaa itsetuntoa?
T. 180cm joka toivois olevansa pidempi

Vierailija
69/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia pitkiä naisia, jotka ovat onnellisia. Älä panikoi.

Vierailija
70/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt on harvoin naiselle ongelma. Toista se on meille lyhyille miehille. Jatkuvasti saa kuulla kuittailua ja vittuilua. "mee kotiin kasvamaan"yms.. Naisille ollaan liian lyhyitä ja tällaista.

Vierailija
71/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 08:20"]Siis en tarkottanu et se kasvuennuste perustuu miehen suvun pituuteen! Mutta muuten vaan totesin. Mutta tosiaan saako tyota kasvua millään hillittyä?
[/quote]
Aiemmin väitettiin että nuorena tupakanpolton aloittaminen auttaisi, mutta omista kokemuksista en voi uskoa tähän.

Vierailija
72/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 08:38"]

Pitäskö mun soittaa maanantaina ja pyytää tutkimuksiin vai mitä ihmettä teen? Alko pelottaa kun kaikki luulee provoksi.

[/quote]

Lopeta jo tuo vainoharhaisuus, itse sinä olet hoidon tarpeessa.
[/quote]
Aplle rautalankaa: sua luullaan provoksi, koska yksikään äiti ei ole noin typerä. Pitkät naiset ovat upeita! Lapsen ainoa ongelma on sun ahdasmielisyys.

Vierailija
73/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on taas nämä samat asiani taas kirjoittaa kun pituus on niin oleellinen aihe. Ja Suomessakin nuoret ikäluokat tulevat jatkossa jäämään edellistä vuosiluokkaa lyhyemmiksi, kun Ruotsissa jo nyt suomalaiset miehet ovat Euroopan toiseksi pisimpiä hollantilaisten jälkeen, naisten pituuksista saadaan tietoa, kun naisetkin pääsevät kohta kaikki kutsuntoihin.
Nainen voi aika helposti valehdella tuon pituutensa, virallista mittausta ei ole.
Miehillä kutsuntojen takia taas mitta on tiedossa.
Exäni väitti olevansa 185 sernttiä ja meni läpi totuutena joka paikassa. Mutta en usko että niin paljon olen voinut armeija ajasta kutistua, kun silloin olin silloin 189 ja komppanian toiseksi pisin mies.
Tää mun ex-vaimo oli mua pidempi, ei huomattavasti mutta tarkasti katsottuna vähän pidempi. Kyllähän hänen pituus oli varmaan yksi syy miksi niin nopeasti ihastuin.
Entinen lentopalloilija oli kertoi että muinoin oli joku pätkä käynyt katsomassa suunnilleen kaikkia pelejä ja sitten lähestynyt jossain baarissa. Ehdotellut jotain vaikka poika oli joku vähän yli 170 ettei naama oli tavannut kunnolla edes tisseihin ellei ne olisi ollut niin suuret.

Vierailija
74/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun pituusennuste oli 182cm

Jäin 173cm...

Vierailija
75/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 08:49"]

raju voimaharjoittelu/urheilu lapsena/nuorena huonontaa pituus kasvua.

[/quote]

totta. Tuttavien lapselle kävi niin. Sitä treenimäärää silloin vanhemmat ihmetteli. Ja poika tosiaan nyt 18vee ja on vanhempiaan lyhyempi. Vanhemmat molemmat yli 180cm.
[/quote]
Mulla taisi käydä sama kun ennusteesta jäi 10 cm pois...

Vierailija
76/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset on kauniita ja näyttäviä. Musta ennustettiin 175 cm pitkää. Olen 161 cm. Murrosikä alkoi aikaisin, niin pyrähdin pituutta muita aiemmin. Kasvoin 6. luokan jälkeen enää 1 cm pituutta.

Vierailija
77/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ennustettiin 185cm, mutta jäin 175-senttiseksi. Mieluusti olisin ottanut nuo lisäsentit :) Miesmarkkinoilla ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia, kun en ole koskaan ymmärtänyt että miksi miehen pitäisi olla minua pidempi. Nykyinen mieheni on aikalailla saman mittainen kun minä. Korkokenkiä ym. käytän ihan normaalisti. Älä siis huoli, eiköhän tyttäresi pärjää pituutensa kanssa vallan hyvin :)

Vierailija
78/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä lapsen ruuissa jodia kaikin tavoin, niin ehkä tytöstäsikin tulee kaltaisesi kretiini.

Vierailija
79/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma on, ettei halua näyttää kääpiöltä huippumallin mitoissa olevan tyttärensä vieressä.

Vierailija
80/108 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tytöstä kasvaa näyttävä, pitkä ja upea nainen, vaikka äitinsä onkin hissukka pätkähiirulainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän