Laihdutin yli tavoitepainon + muuta jorinaa
4kk sitten katsoin itseäni peilistä ja näky oli järkyttävä. Olin lihonut taas 5kg lyhyellä aikaa. Päätin että nyt loppuu jokapäiväinen sipsien ja karkkien mässytys. Itketti ja kaikki vaatteet kiristi, jos edes mahtui enää päälle. Mittasin itseni ja teki edelleen pahaa. Olen 171cm pitkä, vy oli 96cm ja painoin 76,9kg. Ennen painoin 72kg. Oikean syömisrytmin ja määrien pitäminen aisoissa on ollut helppoa ja liikun nyt viitenä päivänä viikossa. Tänään sitten mittasin ja punnitsin itseni uudelleen. Vy on 73cm ja painan 64,2kg (tavoitepaino oli 68kg). Kaikki entiset vaatteet ovat ihan liian suuria ja aion myydä ne pois kirpputorilla. Housukokoni oli vielä toukokuussa 42 tai 31 tuumaa. Eilen kokeilin seppälässä 36 kokoisia housuja ja ne oli isot, samoin 29 tuumaiset. En voi uskoa tätä todeksi! Koska tähän uuteen hoikempaan vartaloon tottuu? Tuntuu että pää ei pysy perässä ja peilissä on vieläkin se sama pullero kuin ennenkin. Onko muilla ollut samoja fiiliksiä?
Kommentit (4)
Tuon sinun kertomuksesi perusteella en ihan vielä möisi vanhoja vaatteita pois.
Olen laihtunut yli 30 kiloa ja välillä tuntuu, etten huomaa sitä mistään. Tavoitepainon alapuolella olen minäkin.
Kolmonen taitaa olla kateellinen ;)
Up