Kolmasluokkalainen on 145 cm, tyttö. Luokkansa pisin
Kommentit (18)
ei edes luokkansa lyhin. Kuinka teidän lapset on noin pitkiä....
pituutta oli ainakin 175cm (olen itse 170cm ja hän oli minua huomattavasti pidempi) ja elopainoakin oli sillä tytöllä todella hurjasti...
Neljännellä luokalla oli n. 170cm. Nyt jo teini (taitaa olla 14v) ja 190cm lähenee hurjaa vauhtia.
6-vuotias veljensä 125cm/18kg. Eli kyllä saman perheen lapset kasvavat ihan eri tavoin. Pikkuveli tulee varmasti olemaan 4 vuoden päästä paljon pitempi kuin isoveli nyt.
Paljonko teidän tyttö painaa ja missä kuussa on syntynyt?
Oma tyttöni on myös pitkä. On nyt neljännellä (keväällä syntynyt) ja on 149cm. Painoa kai joku 32kg.
Itse tosin olin " aivan omaa luokkaani" pituudessa. Kolmannella luokalla olin kevyet 170 cm!!! No, sen jälkeen en olekaan senttiäkään kasvanut.....
Niitäpä hyvinkin. Meillä sanotaankin, että iskä ja pojat on syöneet lipputangon siemeniä.
2
On syntynyt tammikuussa. Osa luokkakavereista yli 5cm lyhyempiä osa taas yli 5cm pidempiä. mut suurin osa on just 140 molemmin puolin.
ja pituutta melkein 150cm... painoa ei ole kun 31 kg, joten kovasti on neiti hoikka =) vuoden nuorempi pikkusiskonsa on 125cm, hassua miten eri puusta voi siskokset olla
Muistelen, etten ollut luokkani pisin.
Omat lapset vielä kasvamassa kohti lipputankolukemia.
Olin siis jo kolmannella luokalla 170cm, mutta en tosiaankaan ollut mikään lipputanko!! Pikemminkin joku kivipaasi tai leveärunkoinen puu... eli olin aika pullukka! Onneksi sain aikuisena laihdutettua normaalipainoon.
Eräs ystäväni näyttää ala-asteen koulukuvissa suorastaan mutantilta, on niin paljon isompi kuin muut. Mutta pituuskasvu tyssäsi siinä neljännellä luokalla ja nyt on 163cm, tavallinen nainen.
Mä olen itse ollut 145 pitkä yläasteelle mennessäni... Tosin olin kyl kaikkia muita päätä tai kahta lyhyempi...
Kyllä se siitä sit onneks tasaantu, lapset kasvaa eri tahtia
no onkin kyllä AINA ollut luokkansa lyhin:)
Kainalosauva kai hänestä on sitten tulossa:D
Siskonsa oli 7 cm lyhyempi samanikäisenä ja oli 138 cm ja 34 kg
Vierailija:
Muistelen, etten ollut luokkani pisin.Omat lapset vielä kasvamassa kohti lipputankolukemia.
Terveisin Ap jonka tytön neuvolakorttiin tiedot kirjattiin.