Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käskekää mut lopettamaan röökaaminen!!!

Vierailija
26.09.2006 |

Poltan 0-2 tupakkaa päivässä, iltaisin kun lapsi on mennyt nukkumaan. Kulunut vuosi on ollut tosi rankka, ja aloitin polttamisen kun jotenkin tuntui että on pakko saada relata hermoja edes jollain tavalla. Olen yh hoitovapaalla, ja mulla ei ole minkäänlaista lapsenhoitoapua kun isä ei ota lasta, kavereilla ei ole aikaa, ja tässä rahatilanteessa ei ole varaa palkata ketään. Kuiteskin tapa on muuten ihan turha, jotenkin vaan se on ollut mun ainoa " oma juttu" niin on jäänyt päälle... Tsempatkaa, sättikää, kannustakaa... mitä vaan!!! Kiitos :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama juttu eli 0-4 tupakkaa meni päivässä mutta töissä. Pari viikkoa sitten vaan päätin, että nyt saa loppua. Kahdesti olen sortunut, mutta en anna sen häiritä.

Vierailija
2/7 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auttanu haukut, ei kannustukset, ei edes tieto raskaudesta, vaikka halu lopettaa oli kova. Tuo kirja antoi mulle sen viimeisen sysäyksen, jonka avulla olen nyt ollut polttamatta jo liki 2 kk.

Heikoilla vesillä vielä ollaan, ja olisin sortunut jo monesti jos en tosiaan olisi raskaana.

Ei varmaan toimi kaikilla, mutta tässä sodassahan kaikki keinot on kokeiltava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. been there done that

mua kyllä auttoi uusi poikaystäväkin, joka vihasi röökiä... erityisesti tupakoivia äitejä... mutta sanoi kuitenkin, ettei mun oo mitään järkeä lopettaa hänen takiaan, vaan lopettamisen pitää lähteä omasta halusta... no anyway, lopetin 3 v. sitten ja suhdekin jatkuu

Vierailija
4/7 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla riippuvuus on henkistä, fyysisesti se lopettaminen on ihan helppoa. Olen ollut aiemmin 2 vuotta polttamatta, sitten halusin taas aloittaa. Seuraavan kerran lopetin plussatestiin, eikä ollut mitään ongelmia. Jotenkin se vaan helpottaa henkisiä paineita kun vetäsee sen kessun, mutta parannusta elämäntilanteeseen ei ole luvassa lähiaikoina... Lapsi on nyt 2,5 vuotta vanha, ja poltellut olen puolisen vuotta. Mitä rentouttavaa voisin keksiä tilalle? Mitä muuta voisin tehdä takapihalla pimeän tultua :) ?

Vierailija
5/7 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on sama kuin yrittäis lopettaa viinanjuonnin jos juo 3 lasia viiniä viikossa.

Jos itse pystyisin tuohon 0-2 /pv olisin tosi tyytyväinen, mulla vaan karkaa käsistä heti ja se on ennemminkin 20 /pv. Nyt lakossa reilun viikon....

Voithan kokeilla olla joku ilta ilman ja ajatella et seuraavana iltana sit vasta. päivä kerrallaan, ehkä se jää vähitellen aina vaan harvemmalle?

Vierailija
6/7 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja (entisenä nikotinistina) olen tupakoinnista samaa mieltä. Yksikin rööki on liikaa. " Vähentäminen" on itsensä huijaamista. Tai kai se on parempi kuin ei mitään...

Minulla auttoi vedonlyönti. Ei ollut edes iso summa, mutta sortuminen olisi käynyt kunnialle ja itsetunnolle. Nyt olen ollut polttamatta vajaat 10 vuotta, eikä enää tee tiukkaa ;)

Vierailija
7/7 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tupakointi vanhentaa ihoa tosi paljon. Pahin vanhettaja auringon ohella!

Tarvitsetko vielä jotakin muuta motivointia?!?

Kehitä itsellesi joku muu rentoutuskonsti. Naistenlehti ja lasi viiniä (älä kuitenkaan alkoholisoidu..) tai suklaapatukka tai hedelmä. Tai hanki rentoutuskasetti ja lepää ja kuuntele sitä. Mitä vaan muuta! Tai osta hieromasauva ja masturboi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi