NAISET: Kertokaa syitä miksi teidät tulisi ottaa vakavasti.
Kommentit (24)
Ap, kerro syy miksi aloituksesi pitäisi ottaa vakavasti.
Kerropa ap, miksi sinut pitäisi ottaa vakavasti.
Koska olemme käärmeitä tarpeen vaatiessa. :)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:00"]
Koska olemme käärmeitä tarpeen vaatiessa. :)
[/quote]
Tästä tulikin mieleen "Nainen etsi kaksihaaraisia. Löysi kielensä."
Minun rakas avomieskö se siellä toisessa huoneessa palstailee? Toivottavasti se olet sinä en nimittäin siedä jos on muitakin yhtä pahoja sovinisti paskoja olemassa
Jokainen ihminen on vakavasti ottamisen arvoinen. Mieti omaa pientä tytärtäsi. Kai haluat ottaa hänet vakavasti? Jos et niin tee, vahingoitat hänen tunne-elämänsä kehitystä.
Koska teen tyoni paremmin kuin sina. Paadyn tiimeissa aina johtavaan asemaan, jotenkin huo'un luontaista auktoriteettia. Joskus tuntuu etta olen syntynyt naisen ruumiiseen miehen aivoilla.
Mutta asiaan, mielestani jokainen ihminen ansaitsee itseisarvoisesti kunnioitukseni, ellei omilla toimillaan nayta ettei ole sen arvoinen. Muilta odotan siis samaa lahestymistapaa.
Miksi minun pitäisi vastata vakavasti noin hölmöön kysymykseen?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:55"]
Perusteluita voi myös laittaa. :)
[/quote]
Perustele sä miksi sut pitäisi ottaa vakavasti ja miksi sulla pitää olla esim. äänioikeus-
Miksi et ottaisi muita ihmisiä vakavasti? Kummallinen kysymys. Sinulle kelpaava perustelu olisi ehkä tämä: ellet ota muita ihmisiä vakavasti ei sinuakaan oteta.
Minulle riittää perusteluksi ihan peruskäytöstavat ja positiivinen elämänasenne, otan kaikki ihmiset aina vakavasti, ensikohtaamisella. Vain ihmisen oma huono käytös voi tämän muuttaa, enkä silloinkaan tuomitse heti, vaan annan sijaa virheille.
Siis kenen silmissä? Miehen? Siis tarkoitatko ap kysymykselläsi, että miksi naissukupuoli pitäisi ottaa vakavasti miessukupuolen näkökulmasta katsottuna?
Vastaus: siksi ettet pärjäisi ilman meitä. Syytä ottaa todella vakavasti.
Ei ensimmäistäkään perusteltua vastausta vielä! -Ohis
Koska mä pieren taitavasti
*pyllistää*
RRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKSSSSSSSS
Ah, helpotti. Ja vitusti lärveisiä uusille ylioppilaille!
Joo mäkin omen maailman taitavin pierijänainen. Syytä ottaa tosissaan kun päästän pierun naamallesi ap.
*pyllistää*
KLURRRR RUIKKKSS
Voi vittu taas tuli housuun lusikallinen. Mutta tulkaa Pierunaisen blogiin, vahvaa naisasiaa!
Koska olen fiksumpi kuin sinä. :)
Ei tarvitse ottaa vakavasti. En kaipaa muiden hyväksyntää. Olenhan aikuinen nainen, äiti ja ihminen.