Tupakoiva työtön tuttu moralisoi rahankäyttöäni
Hän elää itse tuilla ja silti hän jakaa mollata minua vaikka käyn töissä.
Kyse on siis koiran ruuista. Koirani ei syö nappuloita, eikä mitään lidlin mössöjä ja se on tälle tutulle jotenkin ylitsepääsemätön asia. Meillä ruuat on jauhelihaa, koiramme vatsalle sopivaa märkäruokaa, kanaa ja ne muutamat eläinkaupan ruuat mitkä sopivat.
Olemme vaan koirapuisto-tuttuja joten tässä ei ole mistään elämää suuremmasta asiasta kyse, mutta huvittavaa silti. Muija polttaa ketjussa aina kun on paikalla, usein kaljatölkki kädessä. Koiransa syö juuri nappuloita ja jotain lauantaimakkaraa ja perunankuoria sekaan.
Juteltiin yksi kerta läheisen kaupan tarjouksista kun siellä oli ison koiran peti halvalla. Mainitsin että säästämme nyt lomamatkaan miehen kanssa ja koira nukkuu vanhalla patjalla. Hän alkoi tehdä laskelmaa kuinka pian saisimme ostettua tuon sängyn jos vaihtaisimme koiran nappularuualle.
Kiehui siinä vaiheessa aika paljon mutta hillitsin itseni ja olin hiljaa. Mitähän ks. muija olisi sanonut jos olisin maininnut että koirasi saattaisi näyttää terveemmältä jos polttaisit ja ryyppäisit vähemmän niin rahaa jäisi koiralle terveelliseen ruokaan. Kiitos, helpotti avautua.
Kommentit (3)
Ihan sama koirapuisto vai leikkipuisto. Sekavaa sakkia löytyy.
Koirapuistot ovat saatanasta. Siellä oleviin ihmisiin pitäisi olla mute-nappula. Suureen ääneen neuvotaan muita ja kaikki erimieltä olevat ovat väärässä. Oma turre on aina uhri tappeluun joutuessaan. Kukaan muu kuin he itse ei ole tarpeeksi hyvä tai tietävä pitämään koiraa. Ei pysty.