Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen useita nuoria, jotka kävivät lukion, mutta saivat niin huonot YO paperit, että eivät pääse mihinkään

Vierailija
01.04.2022 |

Kerta toisensa jälkeen hakevat, eivätkä pääse korkeakouluun. Lukupäätä ja/tai motivaatiota ei tunnu juuri olevan. Sit jos ehdottaa, että jos menisi amikseen, niin vastaus on "ei ikinä!!!!". Miksi nuorten keskuudessa amis on niin "nolo" vaihtoehto? Ollaan ennemmin vaikka työttömänä ja yritettään kuudetta vuotta sinne oikikseen tai kauppikseen, vaikka sinne ei rahkeet riitä alkuunkaan.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kehnot yo paperit (C /7.3 ka). Menin amikseen. Halusin lukiosta lähinnä miettimisaikaa ja yleissivistystä.

Vierailija
42/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amiksena minulla oli omistusasunto 21-vuotiaana ja palkka 3k kuussa. Olen varmaan tosi nolo. 

Olet silti amis ilman lukion tuomaa sivistystä ja teet amisduunia. Amikset aina puhuvat palkasta ja omaisuudesta, mutta kukaan ei koskaa mainitse miten nauttivat työstään ja miten voivat itseään siinä toteuttaa. Se olisi arvokasta.

Salli minun nauraa. Siellä haistapaskahumanisti kateellisena ölisee. Tekijöitä Suomi kaipaa, teitä maistereita ja tohtoreita on jo riittävästi työttömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kehnot yo paperit (C /7.3 ka). Menin amikseen. Halusin lukiosta lähinnä miettimisaikaa ja yleissivistystä.

Ei ole huonot paperit. Tiedän useampia dippainssejä, joilla C:n paperit. Amis on ollut oma valinta.

Vierailija
44/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huonot paperit. Tiedän useampia dippainssejä, joilla C:n paperit. Amis on ollut oma valinta.

Hain ammattikorkeakouluunkin mutta pisteet ei riittänyt edes pääsykoekutsuun. Että kyllä ne melko kehnot paperit oli :D

Edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän