Tyhmin mokailunne humalassa
Olen mokaillut. Enkä itse muista sitä. Enkä ole kykenevä vielä avautumaan aiheesta. Lohduttakaa ja kertokaa mokailujanne, pahimpia sellaisia
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:36"] Kussut baarin eteen, iskenyt kaikkia vaikka olen naimisissa, hakannut ja haukkunut vieraita ihmisiä, tanssinut typerästi ja yrittänyt stripata, onhan noita. Ai niin ja vittullut eräälle salkkarien näyttelijä pojalle ja sitten lähtenyt pokea karkuun. Ei saaneet kiinni ja ilta jatkui. Imitoinut suihinottoa ranskalaisella (näytti varmaan tosi kiihottavalta), kaatuillut ja sekoillut. Karaoken laulaminen ja henkilökunnan iskeminen hävettää vieläkin ja siitä on kuitenkin 10 vuotta. Ja kännissä ravintolan vessassa panenminen ei ole kaikkein loistokkain hetki elämässäni. [/quote] Tuotakaan ei olisi tapahtunut jos olisit käyttänyt kannabista alkoholin sijaan. [/quote] Viimeksi kun polttelin (15vuotta sitten), sekoilin kunnolla. Tappelin baarissa, porttikielto tuli, seuraavassa baarissa (käytiin välillä savuilla) meni kuulo ja pelkotilojen takia meinasin hypätä parvekkeelta. Että kyllä ennemmin vedän kunnon perseet ja sekoilen kuin haluan tappaa itseni.
[/quote]
Eli kannabis vahvisti alkoholin vaikutuksia tehden sinusta agressiivisen.
[/quote]
Niin mutta en ollut kännissä. Kaverin kanssa polteltiin, ensin kotona ja sitten baarissa. Uskokaa jo pilvenpuolustajat ettei kannabis sovi kaikille ja ettei vaikutukset ole aina samat. Toisen kerran yksin ollessani polteltuani, en uskaltanut nukkua enkä valvoa. Vähän kuin pahassa krapulassa olisi. Minulle ei myöskään koskaan ole tullut mitään iloista olotilaa, väsyttää tai tulee ulkopuolinen olo, joskus raivostuttaa. Sen takia en koske enää höpöheinään enkä suosittele muillekaan, ihan oman kokemuksen pohjalta. Yksi kauheimmista kokemukseista oli tosiaan kun kuulo meni. Jumalauta kun pelotti.
[/quote]
Okei. Enempää jankkaamatta, kannabis ei vaan aiheuta agressiivisuutta. Eli kyse oli joko placebosta kun kuvittelit jotain, tai sitten poltit jotain hasista tai nypsyä missä saattoi olla ihan mitä tahansa muuta seassa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:37"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:36"] Kussut baarin eteen, iskenyt kaikkia vaikka olen naimisissa, hakannut ja haukkunut vieraita ihmisiä, tanssinut typerästi ja yrittänyt stripata, onhan noita. Ai niin ja vittullut eräälle salkkarien näyttelijä pojalle ja sitten lähtenyt pokea karkuun. Ei saaneet kiinni ja ilta jatkui. Imitoinut suihinottoa ranskalaisella (näytti varmaan tosi kiihottavalta), kaatuillut ja sekoillut. Karaoken laulaminen ja henkilökunnan iskeminen hävettää vieläkin ja siitä on kuitenkin 10 vuotta. Ja kännissä ravintolan vessassa panenminen ei ole kaikkein loistokkain hetki elämässäni. [/quote] Tuotakaan ei olisi tapahtunut jos olisit käyttänyt kannabista alkoholin sijaan. [/quote] Viimeksi kun polttelin (15vuotta sitten), sekoilin kunnolla. Tappelin baarissa, porttikielto tuli, seuraavassa baarissa (käytiin välillä savuilla) meni kuulo ja pelkotilojen takia meinasin hypätä parvekkeelta. Että kyllä ennemmin vedän kunnon perseet ja sekoilen kuin haluan tappaa itseni. [/quote] Eli kannabis vahvisti alkoholin vaikutuksia tehden sinusta agressiivisen. [/quote] Niin mutta en ollut kännissä. Kaverin kanssa polteltiin, ensin kotona ja sitten baarissa. Uskokaa jo pilvenpuolustajat ettei kannabis sovi kaikille ja ettei vaikutukset ole aina samat. Toisen kerran yksin ollessani polteltuani, en uskaltanut nukkua enkä valvoa. Vähän kuin pahassa krapulassa olisi. Minulle ei myöskään koskaan ole tullut mitään iloista olotilaa, väsyttää tai tulee ulkopuolinen olo, joskus raivostuttaa. Sen takia en koske enää höpöheinään enkä suosittele muillekaan, ihan oman kokemuksen pohjalta. Yksi kauheimmista kokemukseista oli tosiaan kun kuulo meni. Jumalauta kun pelotti. [/quote] Okei. Enempää jankkaamatta, kannabis ei vaan aiheuta agressiivisuutta. Eli kyse oli joko placebosta kun kuvittelit jotain, tai sitten poltit jotain hasista tai nypsyä missä saattoi olla ihan mitä tahansa muuta seassa.
[/quote]
Eli missä tahansa muussa on vikaa paitsi itse aineessa :D
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"]
Lähdettiin häistä jatkoille. Aamulla heräsin putkasta ja en muistanut mitään edellisestä päivästä. Muistin vain häät. Kuulin että olin puukottanut jotain tuntematonta tyyppiä. Onneksi ei ollut kuollut. Makselin pitkään korvauksia. Alkoholia ei tule nykyään juotua kun menee aina muisti pois päältä ja paholainen ottaa vallan. Olin yrittänyt puukottaa kavereitanikin.
[/quote]No tää on jo oikea moka!
[/quote]
Mun mielestä ei voi mokaksi kuitata. Vahingossa puukotti?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 10:41"]Niille, jotka ihmettelevät tuota kannabiksesta kuulon menemistä, niin täällä ilmoittautuu toinen, jolle kyseinen juttu tapahtui Damissa. Kuulo meni ja luulin kuolevani. Onneksi sain lasin vettä ja rauhoituttua, niin homma meni ohi about puolessa tunnissa. Nimim. Ei koskaan enää.
[/quote]
Uskokaa jo pilviveikot! Psykoosi ei ole pikkujuttu..
No viimeisin ei niin paha. Tapasin baarissa vanhemman kivan miehen. Sovittiin että lähdetään mun luo jatkoille. Asun vähän syrjemmässä ja siinä taksimatkan aikana huomasin että sillä miehellä on neliön mallinen pää. Päästiin mun kotiovelle taisikin ehti jo lähteä ja kelasin vaan miten pääsen siitä eroon.
Mies alkoi tarjoamaan mulle tupakkaa, nappasin sen askin ja heitin menemään ja aloin epätoivoisesti avaamaan ovea joka ei tietenkään auennu kun en edes avainta lukkoon saanut.
Mies katto siinä hoomoilasena että mitäs nyt. Sopersin vaan että pillun perässähän sinä vaan olet että mene kotias. Miehelle tuli kalliit taksikyydit n. 50e suunta.
lapset olivat isällään, join yksin kotona ja päätin lähteä baariin. valitessani vaatteita, käteni osui joskus H&m:tä ostettu olkaimeton tiukka vakosametti-mekkonen. no, puin sen ja sitten sain idean laíttaa kaulaan tytön höyhenpuuhkan sekä aurinkolasit päähän (oli lokakuu). leikin filmitähteä! tilasin taksin ja menin ensimmäisen, eteen osuneen baarin luokse vetämään röökiä kroppa mutkalla, luulin olevani upea femme fetale.. puolisokea sellainen, sillä eivähän silmälasit sopineet asuun!
voitte uskoa, miten huvittuneita ja hölmistyneitä katseita sain.. väänsin rallienklantia ja väitin nimeni olevan Angela , kaiken lisäksi pikkukaupunki ja varmaan oli tuttuja liikenteessä!
no kuitenkin, jossain vaiheessa katkesi muisti ja heräsin putkasta.. ilman kenkiä sukkahousuja ja pikkuhousuja! en usko harrastaneeni seksiä, luulen että menin puskapissille ja otin pikkarit ym kokonaan pois. olen nimittäin tehnyt samaa nuorempana, riisuin farkut ja tennarit etten sotkisi niitä ja ilman ystäviä olisin varmaan hengaillut värkki paljaana loppuillan..!
että jep. ei varmaan tarvitse sanoa, että nykyään en juo. jos käyn baarissa, otan kahvin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"] Lähdettiin häistä jatkoille. Aamulla heräsin putkasta ja en muistanut mitään edellisestä päivästä. Muistin vain häät. Kuulin että olin puukottanut jotain tuntematonta tyyppiä. Onneksi ei ollut kuollut. Makselin pitkään korvauksia. Alkoholia ei tule nykyään juotua kun menee aina muisti pois päältä ja paholainen ottaa vallan. Olin yrittänyt puukottaa kavereitanikin. [/quote]No tää on jo oikea moka! [/quote] Mun mielestä ei voi mokaksi kuitata. Vahingossa puukotti?
[/quote]
Kummasti näitä tapahtuu joka viikonloppu alkoholin vaikutuksen alaisena. Osa ei edes pidä itseään puukottajana kun viina vienyt muistin. Sitä sitten istuu linnassa tavallaan syyttömänä kun ei muista koko tapahtumaa.
Kannabiksen vaikutuksen alaisena tuollaista ei tapahdu. Silti kannabis on laitona. Ihan käsittämätöntä.
[/quote]
Kaksi ystävääni on mennyt kannabiksesta psykoosiin. Molemmat parikymppisinä. Hehkuttivat miten kannabis on parempaa kuin alkoholi ja pitäisi laillistaa. Molemmat ovat nyt tuon tuosta hoidossa. Työnteosta ei tule mitään. Hoitohistoriaa yli 10 vuotta.
Voi olla, että olisivat seonneet alkoholistakin. Kaikille kannabis ei vain sovi.
[/quote]
Tunnen kymmeniä joille on tullut psykoosi alkoholin käytöstä. Kannabis aiheuttaa vähemmän psykoosia kuin alkoholi.
Minusta kuoriutuu kauhea ämmä humalassa jos joku vähänkin katsoo väärin tms. Selvin päin olen rauhallinen ja jätän muiden vittuilut ym omaan arvoonsa, mutta humalassa alan aina aukoa päätäni pienimmästäkin väärästä sanasta, eikä sille pään aukomiselle tule loppua millään :D Hävettää myöhemmin kun vaikka olenkin "hyvä" vittuilemaan ja osaan todellakin osua arkaan paikkaan sanoillani, niin miksi sitä ei voisi lopettaa ajoissa :D
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 23:26"]
On tullut hömellettyä yhtä jos toistakin vuosien saatossa. Vieläkin hävettää, joskus kun jotain pulpahtaa mieleen :(
Yksi koomisimmista oli varmaan "karaoken laulaminen". Eli jostain syystä sain siinä estradilla päähäni, että olen todella hauska ja aloin vetämään stand up-tyyppistä jorinaa mikkiin. Puujalkavitsejä joita en edes muistanut oikein ja "sutkautuksia" laulamisen sijaan. Yritin vielä tehdä siinä spagaatinkin näytösmielessä (en ole lainkaan notkea). Voi kyynel, että nolottaa vaikka tästä on jo aikaa. Oltiin juopoteltu tosin koko päivä ja tämä tapahtui illalla.
[/quote]
:'D kiitos tästä, nauroin ääneen!
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"] Lähdettiin häistä jatkoille. Aamulla heräsin putkasta ja en muistanut mitään edellisestä päivästä. Muistin vain häät. Kuulin että olin puukottanut jotain tuntematonta tyyppiä. Onneksi ei ollut kuollut. Makselin pitkään korvauksia. Alkoholia ei tule nykyään juotua kun menee aina muisti pois päältä ja paholainen ottaa vallan. Olin yrittänyt puukottaa kavereitanikin. [/quote]No tää on jo oikea moka! [/quote] Mun mielestä ei voi mokaksi kuitata. Vahingossa puukotti?
[/quote]
Kummasti näitä tapahtuu joka viikonloppu alkoholin vaikutuksen alaisena. Osa ei edes pidä itseään puukottajana kun viina vienyt muistin. Sitä sitten istuu linnassa tavallaan syyttömänä kun ei muista koko tapahtumaa.
Kannabiksen vaikutuksen alaisena tuollaista ei tapahdu. Silti kannabis on laitona. Ihan käsittämätöntä.
[/quote]
Käsittämätöntä on tuo alapeukutusten määrä verrattuna yläpeukutuksiin. Tämä on mahdollista vain Suomessa jossa kannabiksesta on valehdeltu vuosikymmeniä.
[/quote]
Tottakai siitä puhutaan paskaa .Samalla tavalla puhutaan paskaa ruoasta, että ihmiset ostaisivat million mitäkin tuontiartikkelia. On periaatteessa ihan vitun sama mitä syöt kun et syö liikaa ja liikut tarpeeksi. Sit vielä kaikki "terveellisesti elävät" kehtaavat motkottaa toisten elämäntavoista, vaikka itsekin vetävät viinaa ja röökiä joka perjantai.
Aine ei edes tiedä miten porukka voi olla niin sekaisin. Joku tulee sanomaan että sun mikro ei toimi. Menen katsomaan, niin mikro on tyhjä, mutta leipälaatikossa on lasagnea...
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:00"] [quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:48"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"] Lähdettiin häistä jatkoille. Aamulla heräsin putkasta ja en muistanut mitään edellisestä päivästä. Muistin vain häät. Kuulin että olin puukottanut jotain tuntematonta tyyppiä. Onneksi ei ollut kuollut. Makselin pitkään korvauksia. Alkoholia ei tule nykyään juotua kun menee aina muisti pois päältä ja paholainen ottaa vallan. Olin yrittänyt puukottaa kavereitanikin. [/quote]No tää on jo oikea moka! [/quote] Mun mielestä ei voi mokaksi kuitata. Vahingossa puukotti? [/quote] Kummasti näitä tapahtuu joka viikonloppu alkoholin vaikutuksen alaisena. Osa ei edes pidä itseään puukottajana kun viina vienyt muistin. Sitä sitten istuu linnassa tavallaan syyttömänä kun ei muista koko tapahtumaa. Kannabiksen vaikutuksen alaisena tuollaista ei tapahdu. Silti kannabis on laitona. Ihan käsittämätöntä. [/quote] Kaksi ystävääni on mennyt kannabiksesta psykoosiin. Molemmat parikymppisinä. Hehkuttivat miten kannabis on parempaa kuin alkoholi ja pitäisi laillistaa. Molemmat ovat nyt tuon tuosta hoidossa. Työnteosta ei tule mitään. Hoitohistoriaa yli 10 vuotta. Voi olla, että olisivat seonneet alkoholistakin. Kaikille kannabis ei vain sovi. [/quote] Yhdellä puhkesi skitsofrenia, kahdella ollut psykoosi ja jatkuva lääkitys päällä. Yksi masentui, lopetti viinan juonnin ja aloitti pilven polton (kuulemma auttaa) ja lopulta tappoi itsensä. Ja se paskanjauhanta ettei kannabis tee väkivaltaiseksi, just joo. Itsemurhan yritystä ja pelkotiloja todistaneena sekä noita ihmisiä sivusta seuranneena, en suosittele kellekään.
[/quote]
Kukahan jauhaa paskaa kun yhdellekkään tietämästäni kannabiksen käyttäjästä kellekkään ei ole tullut muita ongelmia kuin muutama on saanut sakot. Kymmeniä tunnen ja tiedän toista sataa jotka käyttää. Suurin osa satunnaisesti mutta edes näille parille hc käyttäjälle jotka on polttaneet toista kymmentä vuotta ei ole tullut psykooseja tai muitakaan pään leviämisiä.
Myönnän ettei sovi kaikille mutta kyllä se viinaan verrattuna on mietoa kamaa. Jos psykoosi huolettaa niin alkoholi on suurempi riski. Kannabis kaksinkertaistaa riskin ja alkoholi kahdeksan kertaistaa sen.
Oksensin pari tuntia aiemmin tapaamani miehen päälle kolmesti, ja hän joutui kantamaan minut autoon, koska jalkani eivät kantaneet. Tästä huolimatta tapailemme tällä hetkellä :)
Otin vieraalta suihin, puskassa kotimatkalla :( Ja paaaljon muuta tyhmää.. Onneksi olen vanhempana oppinut nyt vähän hillitsemään itseäni
Jouduin putkaan ja kusin housuuni ja oksensin siellä päälleni :/
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:36"]
Kussut baarin eteen, iskenyt kaikkia vaikka olen naimisissa, hakannut ja haukkunut vieraita ihmisiä, tanssinut typerästi ja yrittänyt stripata, onhan noita. Ai niin ja vittullut eräälle salkkarien näyttelijä pojalle ja sitten lähtenyt pokea karkuun. Ei saaneet kiinni ja ilta jatkui.
Imitoinut suihinottoa ranskalaisella (näytti varmaan tosi kiihottavalta), kaatuillut ja sekoillut. Karaoken laulaminen ja henkilökunnan iskeminen hävettää vieläkin ja siitä on kuitenkin 10 vuotta.
Ja kännissä ravintolan vessassa panenminen ei ole kaikkein loistokkain hetki elämässäni.
[/quote]
Tuotakaan ei olisi tapahtunut jos olisit käyttänyt kannabista alkoholin sijaan.
[/quote]
Viimeksi kun polttelin (15vuotta sitten), sekoilin kunnolla. Tappelin baarissa, porttikielto tuli, seuraavassa baarissa (käytiin välillä savuilla) meni kuulo ja pelkotilojen takia meinasin hypätä parvekkeelta.
Että kyllä ennemmin vedän kunnon perseet ja sekoilen kuin haluan tappaa itseni.
Itselle tuli viimeksi kannabiksesta kamalat vainoharhat ja rytmihäiriöitä. Piti lähteä yöllä päivystykseen, kun pelkäsin kuolevani. Lisäksi monta päivää kestävä masennus aina kannabiksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:03"]Useimmiten vaan puhun ihan käsittämättömän tyhmiä juttuja, auon päätäni ja draamailen.. Hävettää taas niin paljon, kun mun humalakäytöksessä on niin suuri ero mun normaaliin käyttäytymiseen. Eikä tarvita edes montaa + muisti menee joka kerta, kiva pohtia et mitähän helvettiä olen horissut niinä hetkinä joista en muista. En juo enää ikinä.
[/quote]
Ihan niin kuin minä olisin tuon kirjoittanut. :D mulle vaan saa lisätä miesten iskemisen (parhaimmillaan nuolin kahta miestä saman illan aikana), sen että julistin vakiopanoni mun mieheksi (toivon että tämä tieto ei oo kantautunu ko. Miehen korviin). Kännissä puhun myös loistavasti ruotsia ja olen maailman paras tanssija. Not. Kirottuja olkoon nuo petolliset shotit, joita en yhtä enempää illassa uskalla juoda ja syystäkin
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:19"]
pyörin nurmikolla minihameessa itkin ja huusin kuka haluu panna mua...
[/quote]
Oi ei... Olen pahoillani. Mutta varmasti lohdutti ap:ta!
Löysin maasta ranskalaisen ja päätin syödä sen :)