Tyhmin mokailunne humalassa
Olen mokaillut. Enkä itse muista sitä. Enkä ole kykenevä vielä avautumaan aiheesta. Lohduttakaa ja kertokaa mokailujanne, pahimpia sellaisia
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka yritän muistella niin en ole koskaan humalassa mokaillut. Muiden mokailuja olen kyllä seurannut vierestä.
Sulta on siis aina mennyt muisti.
Vierailija kirjoitti:
Mä todistin kerran, kun joku keski-ikäinen nainen strippasi baarin esiintymislavalla. Kauaa ei kerinnyt kekkuloida, kun jo tippui tissit paljaana, hame korvissa ja alushousut polvissa alas lavalta.
Poke talutti pihalle :D
Oliko Tuksu?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:20"]
Petin miestäni luokkalaiseni kanssa, joka ei silloin vielä tiennyt minun olevan varattu. Lopulta hän oli kertonut panosta kaverilleen ja kohta koko luokka tiesi mun pettämisestä. Ihme kyllä, mutten kadu seksiä, vaan sitä, etten heti kertonut luokkalaiselle poikaystävästään. Luokkalainen kun oli ihastunut muhun. Seksi sinällään on yksi teko miljoonien joukosta, enkä pidä sitä pahempana asiana kuin toisen kanssa tanssimista tai ruokailemista.
Jos se on niin pikkujuttu, niin voit varmaan kertoa siitä miehellesi.
Päättelitkö jostain, että ei kertonut? Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Oksensin pari tuntia aiemmin tapaamani miehen päälle kolmesti, ja hän joutui kantamaan minut autoon, koska jalkani eivät kantaneet. Tästä huolimatta tapailemme tällä hetkellä :)
Heh, löysinpä vanhan kommenttini. Tapailu miehen kanssa on nyt edennyt jo avoliittoon. Tapaamisellemme pystymme jo nauramaan, ja oksennuksen tahrimat kengät saatiin putsattua.
Vierailija kirjoitti:
Rymysin sunnuntain jälkeisenä aamuyönä n. klo 5 aikaan lapsuudenkotiini isän luo. Yritin tulla omilla avaimilla sisään mutta jostain syystä se ei onnistunut... Isä tuli avaamaan ja ihmetteli mitä hemmettiä teen. Kerroin haluavani hänen viereensä nukkumaan (meillä ei kovin syvälliset tai läheiset välit, hyvät silti). Hän ei ihme kyllä halunnut mua sen viereen. Kun vihdoin sain itseni sänkyyn, tuli huono olo. Vessan sijasta rämmin ulos etupihalle ja oksensin nurmikolle. Siinä ei enää kasva nurmi. Nyt naurattaa, silloin kyllä hävetti. Ensimmäinen kerta kun olen tuossa kunnossa ja muisti katkeaa, en edes herätessäni muistanut missä olen. Ja toivottavasti oli myös viimeinen.
T 19v
"Siinä ei enää kasva nurmi."
XD
Olen nolannut itseni somessa lukuisia kertoja. Hävettää vuosiakin vanhat jutut... Nolojen ja typerien päivitysten lisäksi tullut lähetelty kammottavia yksäreitä puolitutuille.
Lähetin kaverilleni jonkun sekavan tilitystekstiviestin. Aamulla hän soitti ja valitti heränneensä siihen viestiin.
Lopetin ystävyytemme myöhemmin, kun tajusin että en oikeastaan pitänyt koko tyyppistä.
Iskin baarista miehen joka suuttui asunnollaan, kun löysi housuistani menkkasiteen. En halunnut ulos kylmään vaan sanoin että nukun siellä, vaikka seksiä ei olisi jolloin meille tuli käsikähmä ja mies kantoi (olen 150cm pitkä) mut ulos ja siinä tohinassa oksensin miehen päälle. Nukuin sitten rapussa ja aamulla kävelin kotiin.
Humalassa riisun aina,kun pääsen kotiin. Tällä kertaa vain aloitin alaovella,huiskis lensi kengät ja housut sinne jonnekin! Naapuri sekosi ja soitti poliisit kun osui samaan hissiin kännissä kikattavan naisen kanssa jolla oli vaan lyhyt rotsi,toppi,sukat ja stringit. Hississä heitin myös takin pois ja olkalaukku jäi käytävään sen jälkeen kun olin saanut oven auki ja huutanut nukkuvalle puolisolleni "nyt miä otan suihin!" Ja sammuin kalu poskessa perse pystyssä. Sitten poliisit tuli ovelle ja naureskelivat vähän kun mies oli sanonut että "vaimo on vähän kännissä mutta se nukkuu nyt". Mies oli "iloinen" kun keräsi kamojani pitkin rappua. Paitsi toista kenkää ei ikinä löytynyt,varmaan se naapuri vienyt vihoissaan roskiin.
Sama. Vieläpä käveltiin jonkun illan aikana bongatun daamin kanssa samaan suuntaan. Puskasta palattuani daami oli häipynyt kuin hauki rannasta, onpa kumma.