Tyhmin mokailunne humalassa
Olen mokaillut. Enkä itse muista sitä. Enkä ole kykenevä vielä avautumaan aiheesta. Lohduttakaa ja kertokaa mokailujanne, pahimpia sellaisia
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:36"] Kussut baarin eteen, iskenyt kaikkia vaikka olen naimisissa, hakannut ja haukkunut vieraita ihmisiä, tanssinut typerästi ja yrittänyt stripata, onhan noita. Ai niin ja vittullut eräälle salkkarien näyttelijä pojalle ja sitten lähtenyt pokea karkuun. Ei saaneet kiinni ja ilta jatkui. Imitoinut suihinottoa ranskalaisella (näytti varmaan tosi kiihottavalta), kaatuillut ja sekoillut. Karaoken laulaminen ja henkilökunnan iskeminen hävettää vieläkin ja siitä on kuitenkin 10 vuotta. Ja kännissä ravintolan vessassa panenminen ei ole kaikkein loistokkain hetki elämässäni. [/quote] Tuotakaan ei olisi tapahtunut jos olisit käyttänyt kannabista alkoholin sijaan. [/quote] Viimeksi kun polttelin (15vuotta sitten), sekoilin kunnolla. Tappelin baarissa, porttikielto tuli, seuraavassa baarissa (käytiin välillä savuilla) meni kuulo ja pelkotilojen takia meinasin hypätä parvekkeelta. Että kyllä ennemmin vedän kunnon perseet ja sekoilen kuin haluan tappaa itseni.
[/quote]
Eli kannabis vahvisti alkoholin vaikutuksia tehden sinusta agressiivisen.
[/quote]
Niin mutta en ollut kännissä. Kaverin kanssa polteltiin, ensin kotona ja sitten baarissa. Uskokaa jo pilvenpuolustajat ettei kannabis sovi kaikille ja ettei vaikutukset ole aina samat. Toisen kerran yksin ollessani polteltuani, en uskaltanut nukkua enkä valvoa. Vähän kuin pahassa krapulassa olisi. Minulle ei myöskään koskaan ole tullut mitään iloista olotilaa, väsyttää tai tulee ulkopuolinen olo, joskus raivostuttaa. Sen takia en koske enää höpöheinään enkä suosittele muillekaan, ihan oman kokemuksen pohjalta. Yksi kauheimmista kokemukseista oli tosiaan kun kuulo meni. Jumalauta kun pelotti.
[/quote]
Tuo on kyllä uutta että meni kuulo. Eihän se kannabis kaikille sovi muttei jutuista päätellen viinakaan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:31"]
Tässä pahimpia:
- Riitelin baarissa poikakaverini kanssa jostain. Sanoin lähteväni kotiin, mutta ajattelinkin kännisessä mielessäni että minähän vittu en yksin nuku vaan otan jonkun miehen seurakseni. Lopputulos oli että vedin viinaa valomerkkiin asti toisessa baarissa, ja aamulla heräsin ns. orgioista joissa oli monia alastomia miehiä ja naisia. Mitään muistikuvaa ei ollut mitä olin itse siellä touhunnut, mutta alapäästä valuva siemenneste kertoi että seksiä on tullut harrastettua.
- Naapurit pyysivät minua heille viettämään uuttavuotta. Juotiin siinä väkeviä, ja lopulta rouva sammahti. Minusta tulee aina kännissä todella kiimainen, ja niinpä tuli siinä paneskeltua naapurin miehen kanssa, rouvan nukkuessa samassa huoneessa sohvalla. Muutin lopulta pois häpeän takia, kun en kestänyt naapurit nähdessäni omia häpeän tunteitani.
- Ulkoilutin koiraani pikkupöhnässä kalsarikännin jälkeen. Koira pissasi rivitalon portin viereen, ja pihasta mies huusi vihaisesti, että et perkele pissata sitä koiraa siihen. Minä reipas tyttö otin ja pissasin itse siihen myös. Kun mies yritti tulla väkivalloin poistamaan minua, työnsin kädessäni olleen koiran kakkapussin täynnä kakkaa hänen kaula-aukkoonsa, kaadoin miehen ja lähdin, huudellen: "soita poliisit, kerro niille että pieni naisihminen hakkas sut"!
[/quote]
apuaaaa - noi kaikki on jo TOSI pahoja :D :D terveisin nr. 75 joka tuntee ittensä aavistuksen vähemmän känniääliöksi noiden tunnustusten jälkeen :)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"]
Lähdettiin häistä jatkoille. Aamulla heräsin putkasta ja en muistanut mitään edellisestä päivästä. Muistin vain häät. Kuulin että olin puukottanut jotain tuntematonta tyyppiä. Onneksi ei ollut kuollut. Makselin pitkään korvauksia. Alkoholia ei tule nykyään juotua kun menee aina muisti pois päältä ja paholainen ottaa vallan. Olin yrittänyt puukottaa kavereitanikin.
[/quote]No tää on jo oikea moka!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:54"]
Juu pelkäsin kuolevani kun kerran kokeilin pilveä :/ En.käsitä ihmisiä joiden mielestä se pitäisi laillistaa olin yli vuorokauden aivan sekaisin!!
[/quote]Koska kaikilla ei ole mielenterveysongelmia. Jos järjellä ajattelet, niin tuskin ihmiset sitä käyttäisi jos vaikutukset olisivat kertomasi kaltaisia.
Olin jotain 23-vuotias ja käyttänyt alkoholia tosi harvakseltaan, tyyliin 4-5 siideriä vuodessa. En ollut yhtään juonut mitään vahvoja.
Kaverilla oli tarjolla vodkaa, Absolutia. Huomasin, että kun siihen sekoittaa appelsiinimehua, niin onpa hyvää. Join nopealla tahdilla varmaan 3 isoa lasillista juomaa jossa oli vodkaa ja appelsiinimehua. Mentiin discoon. Tilasin siellä drinkin. Join sen myös.
Siiten iski paha olo. Rynnin vessaan ja lukitsin itseni sinne. Istuin pöntöllä - hirveät ripulit pönttöön. Välillä oli noustava oksentaman pönttöön. Olin varmaan puoli tuntia siinä vessassa. Oksensin varmaan 25 kertaa.
Sitten päätin lähteä kotiin. Hyvä että jalat kantoivat. En ole eläissäni ollut niin huonossa hapessa.
Pääsin kotiin noin kilometrin päähän ja olo oli aivan kamala. Seuraavana päivänä kävin vaaàssa. Painoa oli pudonnut tuon vodkaepisodin jälkeen NELJÄ KILOA. Silkkaa nestehukkaa kaiketi. Olin oksentanut ulos kaiken mahdollisen.
Sen jälkeen en ole kännisekoillut ikinä! Tästä on aikaa jo 20 vuotta.
Kännissä tuli mokailtua todella pahasti joka kerta kun vedin alkoholia.
Siksi en voi enää juoda ollenkaan.
Meen liian sekaisin eikä se sovi perheen äidille.
Pahin on ehkä se että melkein panin venäläisen miehen kanssa. Oma mies lasten kanssa kotona. Yritti koko yön soittaa mulle mut olin liian sekaisin että olisin tajunnu vastata.
Alkoholi ei sovi mulle....
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:44"]
Kannabista käyttäessä ei ikinä tule sikailtua kuten humalassa. Kamalia tarinoita teillä. Näistä kännimokailuista pitäisi kertoa nuorille huumevalistuksessa.
Kerran poltin kunnon pajarit ystävieni kanssa ja kuunneltiin musiikkia melko hiljaa ettei naapurit häiriinny. Kaikenlainen musiikki kuulosti hyvältä. Sitten meillä tuli nälkä ja menimme kiinalaiseen syömään. Tämän jälkeen jokainen asteli kotiinsa nukkumaan päiväunet.
Ihan erilainen kuin humala mokailut..
[/quote] Musta taas tulee pilvessä psykoottinen. Kännissä muuten vaan idari. Nykyään raittiina, jostain kumman syystä.
25v olin kännäämässä tuttavaporukassa. Illan päätteeksi olin gentleman ja lupasin saattaa sekasin olevan hoippuvan eronneen naisen kotiin. Vonguin pil#ua kun olin puutteessa. Nainen oli myös. Jossain vaiheessa tajusin että vetelin ilman kumia useita kertoja. Nainen oli sammunut kontalleen ja spermaa valui. Olin ilmeisesti sheivannut pimp#ankin ja muuta epämääräistä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:31"]Tässä pahimpia:
- Riitelin baarissa poikakaverini kanssa jostain. Sanoin lähteväni kotiin, mutta ajattelinkin kännisessä mielessäni että minähän vittu en yksin nuku vaan otan jonkun miehen seurakseni. Lopputulos oli että vedin viinaa valomerkkiin asti toisessa baarissa, ja aamulla heräsin ns. orgioista joissa oli monia alastomia miehiä ja naisia. Mitään muistikuvaa ei ollut mitä olin itse siellä touhunnut, mutta alapäästä valuva siemenneste kertoi että seksiä on tullut harrastettua.
- Naapurit pyysivät minua heille viettämään uuttavuotta. Juotiin siinä väkeviä, ja lopulta rouva sammahti. Minusta tulee aina kännissä todella kiimainen, ja niinpä tuli siinä paneskeltua naapurin miehen kanssa, rouvan nukkuessa samassa huoneessa sohvalla. Muutin lopulta pois häpeän takia, kun en kestänyt naapurit nähdessäni omia häpeän tunteitani.
- Ulkoilutin koiraani pikkupöhnässä kalsarikännin jälkeen. Koira pissasi rivitalon portin viereen, ja pihasta mies huusi vihaisesti, että et perkele pissata sitä koiraa siihen. Minä reipas tyttö otin ja pissasin itse siihen myös. Kun mies yritti tulla väkivalloin poistamaan minua, työnsin kädessäni olleen koiran kakkapussin täynnä kakkaa hänen kaula-aukkoonsa, kaadoin miehen ja lähdin, huudellen: "soita poliisit, kerro niille että pieni naisihminen hakkas sut"!
[/quote]
OMG
Me keksittiin frendin kanssa mahtava idea päästä ilmaisiksi taksilla.
Mentiin taksijonon ohi pokilla.. kuskin luo. Sanottiin: "nyt on tilanne tämä: 10 km matkaa, ei rahaa, vitun kylmä".
Veisitkö meidät kotiin niin puuhaillaan frendin kanssa ja se saa katsella... Tämähän sopi kuskille, jälkeen päin hävettää hitosti
Olen kertonut tämän täällä ennekin mutta kerrotaan taas... Eli olin jostain syystä lähtenyt kännissä alasti (en tiedä miksi olin riisuuntunut...) ulos hotellihuoneestani käytäville vaeltamaan. Joku oli sitten soittanut poliisille kun en ollut muistanut ovikoodiani. Heräsin alasti putkasta ja jouduin vaeltamaan takaisin, vieraalla paikkakunnalla, miesten vaatteissa jotka olivat minulle jostain kaivaneet...
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 10:41"]
Niille, jotka ihmettelevät tuota kannabiksesta kuulon menemistä, niin täällä ilmoittautuu toinen, jolle kyseinen juttu tapahtui Damissa. Kuulo meni ja luulin kuolevani. Onneksi sain lasin vettä ja rauhoituttua, niin homma meni ohi about puolessa tunnissa. Nimim. Ei koskaan enää.
[/quote]
Haluan kokea tuon.
Niille, jotka ihmettelevät tuota kannabiksesta kuulon menemistä, niin täällä ilmoittautuu toinen, jolle kyseinen juttu tapahtui Damissa. Kuulo meni ja luulin kuolevani. Onneksi sain lasin vettä ja rauhoituttua, niin homma meni ohi about puolessa tunnissa. Nimim. Ei koskaan enää.
Lähdin humalassa auton rattiin ja ajoin ihmisen päälle. Tuloksena halvaantunut nainen.
Elän tämän kanssa koko lopun elämäni ja siksi juon lisää ja lisää ja lisää. Haluan kuolla pois, mutta humala on niin ihana koti.
Onhan näitä, mutta aikasempia vastauksia luettuani nää ei tunnu enää niin pahalta :D
oltiin luokkaretkellä ulkomailla, oli viimeinen ilta siellä ja aamulla kuudelta oli lähtö lentokentälle. Tuli sitten juotua vähän liikaa sitä halpaa viinaa ja oksensin pitkin hotellihuonetta ja onnistuin tukkimaan pöntönkin niin, että koko vessa tulvi paskavettä :D aamulla lähtiessä olin umpikännissä ja oon vieläkin ihmeissäni miten mut otettiin mukaan lennolle.
Viime vappuna paskansin kissan ruokakippoon. Oli kiva siivota se aamulla krapulassa.
Yleisesti ottaen avaudun tutuille ja tuntemattomillekkin kännissä, itken ja saan joskus paniikkikohtauksia. Hävettää :/
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:22"]Lähdin humalassa auton rattiin ja ajoin ihmisen päälle. Tuloksena halvaantunut nainen.
Elän tämän kanssa koko lopun elämäni ja siksi juon lisää ja lisää ja lisää. Haluan kuolla pois, mutta humala on niin ihana koti.
[/quote]
Oletko käynyt ammattiauttajalla puhumassa tuosta? Voisi helpottaa syyllisyydentuntoosi. Tsemppiä!
Ihmetyttää että moni kertoo mokailevansa toistuvasti ja silti juo yhä uudestaan. Eikö siinä ihan oikeasti mieti vaihtoehtoja tai täysraittiutta? Uskomatonta tuollainen joo mä mokaan mut silti dokaan suhtautuminen.
Kerrostalossa asuessani tulin kotiin yli kolmen (3) kaljan jälkeen ja alaovelle tullessani naapurini tuli vastaan ja olin sanomassa "moi", mutta sanoinkin vahingossa "hei". Sitä nolostumisen määrää...argh. Sanomattakin lienee selvää, että seuraavana päivänä irtisanoin kämppäni ja muutin maalle, jottei vastaavaa kävisi enää ikinä.
Tässä pahimpia: