Tyhmin mokailunne humalassa
Olen mokaillut. Enkä itse muista sitä. Enkä ole kykenevä vielä avautumaan aiheesta. Lohduttakaa ja kertokaa mokailujanne, pahimpia sellaisia
Kommentit (171)
Voih, näitä on... Mm samoissa juhlissa nuollut kolmea tyyppiä. Ottanut suihiin jonkun pihalla. Ottanut suihiin keskellä kaupunkia. Sammunut pizzeriaan. Pannut ählämiä. Tippuillut tuoleilta. Juonut ravintolassa suoraan vesikannusta. Lyönyt kaveriani. Poke joutunut kantamaan ulos baarista. Oksentanut baarin sohvalle. Kaatunut suojatiellä kun autot on odotelleet, enkä päässys ylös. Sanonut ja tehnyt tooodellla tyhmiä juttuja. Tässä vain niitä mutä muistan/mulle on kerrottu...
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:55"]Oksensin pari tuntia aiemmin tapaamani miehen päälle kolmesti, ja hän joutui kantamaan minut autoon, koska jalkani eivät kantaneet. Tästä huolimatta tapailemme tällä hetkellä :)
[/quote]
Melkein samanlainen tarina minulla ja miehelläni :D
En tule toimeen mieheni siskon kanssa. Joka_ikinen_kerta mun on mentävä avautumaan näille miehen siskon kavereille siitä kuinka epäreilua mielestäni on se että tämä sisko inhoaa minua ja jankuttaa asiasta. Hävettää.
Luoja että nauran tälle ketjulle :"D
Up! Mun mokia on vaan perus kaikkien kanssa nuoleskelut ja vilauttelut mutta kyllä sitä vielä ehtii :)
En oo koskaan sekoillu pajareissa tai kännissä. Ainoat sekoiluni ovat johtuneet pillereistä, etenkin Diapameista.
Kerran hyppäsin pami höyryissä sänkystä suoraan pingviinihypyn vatsalleni lattialle kun näin siellä Diapamin. Ei ees sattunut yhtään. Toisella kerralla olin, niin pahoissa höyryissä, että kaveri joutu tilaan ambulanssin. Menin sen mukaan, mutta he olivat heittäneet minut pian ulos ja todenneet vaan, että tuttu mies. Niinpä soitin kaverille, "Olen täällä pizzeriassa ambulanssin kyydissä" :D Kolmannella kerralla olin pysähtynyt keskelle vilkasta katua ja miettinyt "alkaakohan täällä kohta sataan, nyt jo sataa." autoilijat joutu käyttään vastaantulevaa kaistaa minun väistämiseen. Olivat kuulemma heristelleet nyrkkiä kaverille, että mikä hullu tuokin on. :D Itse en näistä kerroista muista mitään. Ja nyt olen luopunut pillereistä.
Nain ympäri maailmaa. Vastasin myöntävästi harvinaisen korkea-arvoisen henkilön kosintaan. :D
Keskustelin tuntemattoman kanssa espanjaksi vaikka en osaa espanjaa. Jotenkin tuntui sivuseikalta siinä kielitaidolla rehvastellessani..
Luulin äitiäni tyttöystäväkseni ja menin kiihkeästi hänen päälleen sohvalle
Oon kans yllytyshullu sekä luulen olevani tosi hauska kännissä. Mutta niitä mokia... Lähdin työkaverin matkaan, sammuin kesken aktin ja parin tunnin päästä lähdin niin nolona kotiin ettei tosikaan. Kävelin vielä varmaan 7km mistä ensimmäiset olin ihan eksyksissä, se jos mikä oli walk of shame.
Notkuin yhden julkkismiehen kaulassa, j ka kanssa meni myöhemmin hotelliin ja sänkyyn. Huusin baarissa meistä kuvia ottaneille naisille että ne on läskejä ja vois painua vittuun kun ne jotenkin ärsytti mua - selvinpäin en koskaan a) harrastais seksiä melkein 20v vanhemman ihmisen kanssa ja b.) huutelis toisille tollasia loukkauksia. Kännissä myös suutelen naisia ja miehiä ihan sama ketä ja oon maailman seksikkäin tanssija (aamusin saan aina hävetä) tästä syystä en muuten ookkaan juonut varmaan 1,5 vuoteen. Niin sukujuhlissa kusin koko suvun edessä lähellä pusikkoo mutten kuitenkaan mitenkään piilossa, luulin taas olevani tosi hauska....
Yleensä nauran näille, mutta täytyy sanoa, että muutama aika pelottavakin sekoilu mahtuu tänne joukkoon. Esimerkiksi tuo, että herää alastomana muiden alastomien ihmisten keskeltä eikä ole hajuakaan mitä on tullut tehtyä, hui.
Menin läpsäisemään jonkun erittäin valtavan ja sairaalloisen lihavan miehen pyllyä. Vieläkin muistan sen hyllymisen! Pylly oli vielä erityisen iso suhteessa muuhun kroppaan, se oikein korostui ja kutsui luokseen.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:11"]Joskus nuorempana saatiin kaverin kanssa kuningasidea lähteä talvella hiihtäen baariin. Sit vaan sukset narikkaan ja siinä vaiheessa tajutaan et ei helvetti eihän meillä oo muita kenkiä ku monot. No eihän se sit menoa haitannut :D voi että naurattaa edelleen mut onhan toi ollu sairaan noloa.
[/quote]
Hahhah! Ihana. :D
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:01"]Olen kertonut tämän täällä ennekin mutta kerrotaan taas... Eli olin jostain syystä lähtenyt kännissä alasti (en tiedä miksi olin riisuuntunut...) ulos hotellihuoneestani käytäville vaeltamaan. Joku oli sitten soittanut poliisille kun en ollut muistanut ovikoodiani. Heräsin alasti putkasta ja jouduin vaeltamaan takaisin, vieraalla paikkakunnalla, miesten vaatteissa jotka olivat minulle jostain kaivaneet...
[/quote]
Ei, #huutonaurua
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:43"]Olin mieheni kanssa baarissa. Jostain pienestä asiasta syntyi riita ja löin tuopin mieheni päähän ja potkin tajutonta miestäni, kunnes portsarit heittävät minut ulos odottamaan poliisia. Pääsin irti ja suuntasin toiseen baariin jossa jatkoin juopottelua. Iskin jonkun miehen ja hakkasin tämän naisystävää baarin vessassa vatsaan siten että tajusi paikkansa ja lähti itkien pois. Petin miestäni mieheni ollessa ensiavussa.
Myöhemmin tulin raskaaksi mutten miehelleni vaan ilmeisesti tälle kertapanolle. Miehelleni en ole kertonut mitään tästä tapahtumasta vaan hän luulee lapsen tulleen alulle sovintoseksistä.
Väkivaltaisuus on minulle aika normaalia humalassa.
Nimimerkillä anoppia pesäpallomailalla huitonut joulujuhlissa parin viinilasillisen jälkeen
[/quote]
Kuka vielä väittää ettei Suomessa ole White trashia? :)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"] Lähdettiin häistä jatkoille. Aamulla heräsin putkasta ja en muistanut mitään edellisestä päivästä. Muistin vain häät. Kuulin että olin puukottanut jotain tuntematonta tyyppiä. Onneksi ei ollut kuollut. Makselin pitkään korvauksia. Alkoholia ei tule nykyään juotua kun menee aina muisti pois päältä ja paholainen ottaa vallan. Olin yrittänyt puukottaa kavereitanikin. [/quote]No tää on jo oikea moka! [/quote] Mun mielestä ei voi mokaksi kuitata. Vahingossa puukotti?
[/quote]
Kummasti näitä tapahtuu joka viikonloppu alkoholin vaikutuksen alaisena. Osa ei edes pidä itseään puukottajana kun viina vienyt muistin. Sitä sitten istuu linnassa tavallaan syyttömänä kun ei muista koko tapahtumaa.
Kannabiksen vaikutuksen alaisena tuollaista ei tapahdu. Silti kannabis on laitona. Ihan käsittämätöntä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:24"]Onhan näitä, mutta aikasempia vastauksia luettuani nää ei tunnu enää niin pahalta :D
oltiin luokkaretkellä ulkomailla, oli viimeinen ilta siellä ja aamulla kuudelta oli lähtö lentokentälle. Tuli sitten juotua vähän liikaa sitä halpaa viinaa ja oksensin pitkin hotellihuonetta ja onnistuin tukkimaan pöntönkin niin, että koko vessa tulvi paskavettä :D aamulla lähtiessä olin umpikännissä ja oon vieläkin ihmeissäni miten mut otettiin mukaan lennolle.
Viime vappuna paskansin kissan ruokakippoon. Oli kiva siivota se aamulla krapulassa.
Yleisesti ottaen avaudun tutuille ja tuntemattomillekkin kännissä, itken ja saan joskus paniikkikohtauksia. Hävettää :/
[/quote]
Herranisä
Riisunut itseni alasti miespuolisen kaverin luona ja huutanut että kato nyt mua! Sitten huutanut etten ikinä panisi sitä muuten kuin säälistä. Voi luoja. Eniten hävettää toisten loukkaaminen. Olen ihan bitch kännissä, muuten tosi kiltti.