Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmin mokailunne humalassa

Vierailija
19.09.2015 |

Olen mokaillut. Enkä itse muista sitä. Enkä ole kykenevä vielä avautumaan aiheesta. Lohduttakaa ja kertokaa mokailujanne, pahimpia sellaisia

Kommentit (171)

Vierailija
101/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita.

Suutelin jotain random-miestä baarissa kun mies odotti kiltisti kotona.

Putosin rappuset ja edelleen arpi muistona ja vieläpä näkyvällä paikalla.

Oksensin kaverini auton sisukset salmarilla.

"Hukkasin" hameeni ja pyörin pikkuhoususillani juhlissa, jossa oli paljon puolituttuja.

Vierailija
102/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen liian humalassa auon päätäni kaikille. Muutamaa olen baarissa vetänyt kunnolla turpaankin. En ole ylpeä ja siksi en juo enään kuin max. 6 illassa :/ T. Vihainen tyttönen 20v mutta onhan noita "hauskojakin" sekoiluja tullu tehtyä. Esim kaverini kanssa näyttelimme takseille perseitä kun ei ollut rahaa taksiin :D hmm. Nyt kun näitä miettii niin ei tietenkään tuu mitään mieleen. Kerron jos mieleen juolahtaa lisää :D!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh!

Vierailija
104/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pelkäsin kuolevani kun kerran kokeilin pilveä :/ En.käsitä ihmisiä joiden mielestä se pitäisi laillistaa olin yli vuorokauden aivan sekaisin!!

Vierailija
105/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt koe että olisin mokaillut. Vähän sekoillut kyllä. Ja joku vois nolaantua, mutta ei kai tuossa, sattuu kaikille jotka juo.

Vierailija
106/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kussut keskelle uimarantaa, jolla oli satoja juhlijoita. Tonttuilin silloin kuulemma muutakin, mutten muista kyseisestä illasta juuri mitään. Tästä on jo kauan...

Vierailija
107/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin haarat levällään minihameessa ja itkin mihin mun pikkarit on kadonnu. Terkut vaan tutuille.... :(

Vierailija
108/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän menee off topiciks mutta mulle kanssa kannabis on ihan vihoviimeistä. Meen ihan sekaisin, en enää tiedä kuka olen. Kännissä oon eri tavalla hirveä. Esim.kaatunut rappukäytävässä ja jäänyt siihen nukkumaan oksennellen päälleni. Selvin päin pitäis olla!

Vierailija
109/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasin kaverin sohvalle unissani.

Vierailija
110/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon esim. oksentanu kaverin kämpän patjan ja maton piloille, heränny kerran jonkun hirveen äijän lapsen pinnasängystä (okei toi oli kyl aika hauska juttu :D) heräilly muutenkin ihan väärien ihmisten luota, ottanu itelleni humalassa kalliin hotellihuoneen baarin jälkeen, kourinu munista ja ahdistellu opiskelijabileissä yhtä mun luokkalaista ja vaikka mitä muuta. Joo, mulla meni yhdessä vaiheessa vähän lujaa : D

Vierailija
111/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:20"]3,4, ja 5 siis samalta t 345
[/quote]

Kannattais pidättyä limpparissa.

Vierailija
112/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin vessan ja rappukäytävän ovesta.... ja niissä juhlissa oli pari ihmistä selvinpäin. En tule koskaan toipumaan häpeästä. Onneks ei tullu iso hätä.

Vierailija
113/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:09"]Pissasin kaverin sohvalle unissani.
[/quote]
H? :D

Vierailija
114/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:54"]

Juu pelkäsin kuolevani kun kerran kokeilin pilveä :/ En.käsitä ihmisiä joiden mielestä se pitäisi laillistaa olin yli vuorokauden aivan sekaisin!!

[/quote]

Kokeilit luultavasti kännissä sitä.

Vierailija
115/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä munkin on tullut sekoiltua vähäsen. :D Esimerkiksi festareilla panin kolmena iltana joka ilta eri miestä. Siellä sattui sitten näin, että kun olin tokana iltana erään miehen kanssa läheisissä tunnelmissa tanssilattialla, niin tämä ekan illan pano yllätti ja pisti aika kivat huudot mulle siitä kuinka huora olen...

Olen lisäksi vilautellut liian lyhyessä hameessa ja tämä on ikuistettu tuntemattoman miehen kameralle. Mua on muutenkin kuvattu baarissa kun olen nuollut saman illan aikana jotain neljää eri jätkää. Oon normaalisti aika ujo, mutta kännissä jotenkin kaikki estot vaan lähtee. Musta tulee kamala miestennielijä ja pussailen kaikkia. Heti kun tulee laskut niin alkaa kauhee poru ja masennus. :D

Kamalinta oli ehkä se kun eräissä bileissä en ollut kauhean tietoinen ympäristöstäni. Sit kun pää alkoi selkenemään, niin tajusin panneeni mua noin 10 vuotta vanhempaa poliisia. Olin siis päätynyt sen asuntoon. Olin jotenkin tosi hädissäni ja lipesin paikalta. Mulla ei ollut rahaa, enkä tiennyt tarkkaan missä oon. Kävelin varmaan monta kilometriä juopuneena jonnekin päin vaan, kunnes jonkin ajan päästä löysin reitin kotiin.

Vierailija
116/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:36"] Kussut baarin eteen, iskenyt kaikkia vaikka olen naimisissa, hakannut ja haukkunut vieraita ihmisiä, tanssinut typerästi ja yrittänyt stripata, onhan noita. Ai niin ja vittullut eräälle salkkarien näyttelijä pojalle ja sitten lähtenyt pokea karkuun. Ei saaneet kiinni ja ilta jatkui. Imitoinut suihinottoa ranskalaisella (näytti varmaan tosi kiihottavalta), kaatuillut ja sekoillut. Karaoken laulaminen ja henkilökunnan iskeminen hävettää vieläkin ja siitä on kuitenkin 10 vuotta. Ja kännissä ravintolan vessassa panenminen ei ole kaikkein loistokkain hetki elämässäni. [/quote] Tuotakaan ei olisi tapahtunut jos olisit käyttänyt kannabista alkoholin sijaan. [/quote] Viimeksi kun polttelin (15vuotta sitten), sekoilin kunnolla. Tappelin baarissa, porttikielto tuli, seuraavassa baarissa (käytiin välillä savuilla) meni kuulo ja pelkotilojen takia meinasin hypätä parvekkeelta. Että kyllä ennemmin vedän kunnon perseet ja sekoilen kuin haluan tappaa itseni.

[/quote]

Eli kannabis vahvisti alkoholin vaikutuksia tehden sinusta agressiivisen.

Vierailija
117/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mm. herännyt rappukäytävästä (toisella puolella kaupunkia kuin omani) ilman kenkiä ilman minkäänlaisia muistikuvia, kuinka olen päätynyt sinne. Onneksi ei tavaroita ollut kadonnut tai muuten sattunut mitään pieniä kolhuja suurempaa, mutta pelästyin kyllä ihan helvetisti ja juominen jäi pitkäksi aikaa... 

Tuo oli ehkä hirvein kokemus itselleni, muita noloja mm. housuun kuseminen, väärien ihmisten paneminen ja yleinen sekoilu nuorena, jolloin muut ihmiset ovat joutuneet katsomaan perääni :/ Myös festareilla tuli juoksenneltua puolialasti tuhannen kännissä etsimässä omaa telttaani pienten "lemmenseikkailujen" jälkeen, mutta se ei liene tavatonta moisilla bakkanaaleilla...

Vierailija
118/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin parhaan kaverini isoveljeä ja tulin raskaaksi. Olin juuri täyttänyt 17.

Vierailija
119/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
120/171 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:57"]Panin parhaan kaverini isoveljeä ja tulin raskaaksi. Olin juuri täyttänyt 17.
[/quote]
Piditkö lapsen?