Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmin mokailunne humalassa

Vierailija
19.09.2015 |

Olen mokaillut. Enkä itse muista sitä. Enkä ole kykenevä vielä avautumaan aiheesta. Lohduttakaa ja kertokaa mokailujanne, pahimpia sellaisia

Kommentit (171)

Vierailija
61/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:36"] Kussut baarin eteen, iskenyt kaikkia vaikka olen naimisissa, hakannut ja haukkunut vieraita ihmisiä, tanssinut typerästi ja yrittänyt stripata, onhan noita. Ai niin ja vittullut eräälle salkkarien näyttelijä pojalle ja sitten lähtenyt pokea karkuun. Ei saaneet kiinni ja ilta jatkui. Imitoinut suihinottoa ranskalaisella (näytti varmaan tosi kiihottavalta), kaatuillut ja sekoillut. Karaoken laulaminen ja henkilökunnan iskeminen hävettää vieläkin ja siitä on kuitenkin 10 vuotta. Ja kännissä ravintolan vessassa panenminen ei ole kaikkein loistokkain hetki elämässäni. [/quote] Tuotakaan ei olisi tapahtunut jos olisit käyttänyt kannabista alkoholin sijaan. [/quote] Viimeksi kun polttelin (15vuotta sitten), sekoilin kunnolla. Tappelin baarissa, porttikielto tuli, seuraavassa baarissa (käytiin välillä savuilla) meni kuulo ja pelkotilojen takia meinasin hypätä parvekkeelta. Että kyllä ennemmin vedän kunnon perseet ja sekoilen kuin haluan tappaa itseni.

[/quote]

Eli kannabis vahvisti alkoholin vaikutuksia tehden sinusta agressiivisen.

[/quote]

Niin mutta en ollut kännissä. Kaverin kanssa polteltiin, ensin kotona ja sitten baarissa. Uskokaa jo pilvenpuolustajat ettei kannabis sovi kaikille ja ettei vaikutukset ole aina samat. Toisen kerran yksin ollessani polteltuani, en uskaltanut nukkua enkä valvoa. Vähän kuin pahassa krapulassa olisi. Minulle ei myöskään koskaan ole tullut mitään iloista olotilaa, väsyttää tai tulee ulkopuolinen olo, joskus raivostuttaa. Sen takia en koske enää höpöheinään enkä suosittele muillekaan, ihan oman kokemuksen pohjalta. Yksi kauheimmista kokemukseista oli tosiaan kun kuulo meni. Jumalauta kun pelotti.

[/quote]

Tuo on kyllä uutta että meni kuulo. Eihän se kannabis kaikille sovi muttei jutuista päätellen viinakaan.

[/quote]

Ennemmin vedän ne perseet silloin tällöin, sekoilen ja kärsin morkkikset kuin että yritän tappaa itseni ahdistuksissa. Kaikkien tutkimusten mukaan kannabis aiheuttaa masennusta, psykoosia, maanis-depressiivisyyttä ja voi laukaista skitsofrenian (kaikki ovat todistettuina lähipiirissä). Kyllä se vähän pelottaa kun yhdestä kerrasta tulee halu tappaa itsensä.

Ja ihan samalla tavalla voisi teiltä pivipäiltä kysyä, miksi polttelette kun tiedätte seuraukset? Yksikin käyttää lääkkeitä masennuksee, ahdistukseen, psyykoosin estoon ja silti polttelee päivittäin. Ihan yhtä järkevää kuin tupakan jälkeen astamapiippu.

Vierailija
62/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:39"]

Onhan noita.

Suutelin jotain random-miestä baarissa kun mies odotti kiltisti kotona.

Putosin rappuset ja edelleen arpi muistona ja vieläpä näkyvällä paikalla.

Oksensin kaverini auton sisukset salmarilla.

"Hukkasin" hameeni ja pyörin pikkuhoususillani juhlissa, jossa oli paljon puolituttuja.

[/quote]

Oletko minä? Lisäksi kävin naku-uinnilla suihkulähteessä, kun kännissä tavattu porukka kannusti (ja otti kuvia). Luulin olevani tosi hauska. Useita kertoja luulen, että porukka nauraa mun kanssa, vaikka nauravat mulle. Olen kännissä yllytyshullu.

Oksensin tosin omaan autooni (en kuskina) punaviini/votka-yrjöä aika lastit. Haju lähti ammattilaisvoimin, tahra jäi. Kaatumisesta arpea ei sentään jäänyt, mutta päivystykseen piti lähteä. Korkokenkä oli jäänyt kiinni rappuralliin, kun huusin kaatokännissä exän ovipuhelimeen aamuyöllä (toinen kenkä toisessa kädessä, likööripullo toisessa) ja kaaduin kivetykselle. Exä soitti ambulanssin, sain kuusi tikkiä polveen ja vatsahuuhtelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:59"]
Istuin erään läskin miehen sylissä ja huusin jollekkin lihavalle miehelle joka jutteli kauempana kavereilleni et "mitä sä oikeen puhut meille, stanan läski!!" Voi apua..

Sammuin wc-pöntölle housut kintuissa ja yks jätkä oli kantanu mut sohvalle :D

[/quote]

Mullekkin joskus käynyt noin!!:D sitä ei humalassa tajua kenen sylissä sattuu istumaan. Kolmen promillen humalassa läskitkin näyttää urheilullisiltsa.. :D

Vierailija
64/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin suihin ja paneskelin bileissä. Jätkät vaan vaihtui päällä, perseessä ja käsissä. Olin kuulemma hoidellut toistakymmentä jätkää. Paikat oli aika kipeänä pitkään, fritsuja oli vähän joka paikassa ja selässä tussilla kirjoitettu HUORA joka bongattiin uimahallissa.

Vierailija
65/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:59"]
Istuin erään läskin miehen sylissä ja huusin jollekkin lihavalle miehelle joka jutteli kauempana kavereilleni et "mitä sä oikeen puhut meille, stanan läski!!" Voi apua..

Sammuin wc-pöntölle housut kintuissa ja yks jätkä oli kantanu mut sohvalle :D

[/quote]

Mullekkin joskus käynyt noin!!:D sitä ei humalassa tajua kenen sylissä sattuu istumaan. Kolmen promillen humalassa läskitkin näyttää urheilullisiltsa.. :D
[/quote]
Täällä kolmas, jolle kävi noin. :D Menin joidenkin venäläisten porukkaan, istahdin lihavan vanhan sedän syliin ja sopersin jotakin mafiasta. Joku ystävällisen oloinen venäläisnainen taputti tyhjää paikkaa vieressään ja kehotti istumaan siihen. :D Ai että. Kyllä sitä tulee joskus sekoiltua.

Vierailija
66/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana saatiin kaverin kanssa kuningasidea lähteä talvella hiihtäen baariin. Sit vaan sukset narikkaan ja siinä vaiheessa tajutaan et ei helvetti eihän meillä oo muita kenkiä ku monot. No eihän se sit menoa haitannut :D voi että naurattaa edelleen mut onhan toi ollu sairaan noloa.

Vierailija
67/171 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:20"]

Petin miestäni luokkalaiseni kanssa, joka ei silloin vielä tiennyt minun olevan varattu. Lopulta hän oli kertonut panosta kaverilleen ja kohta koko luokka tiesi mun pettämisestä. Ihme kyllä, mutten kadu seksiä, vaan sitä, etten heti kertonut luokkalaiselle poikaystävästään. Luokkalainen kun oli ihastunut muhun. Seksi sinällään on yksi teko miljoonien joukosta, enkä pidä sitä pahempana asiana kuin toisen kanssa tanssimista tai ruokailemista.

[/quote]

Jos se on niin pikkujuttu, niin voit varmaan kertoa siitä miehellesi.

Vierailija
68/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:01"]Olen mokaillut. Enkä itse muista sitä. Enkä ole kykenevä vielä avautumaan aiheesta. Lohduttakaa ja kertokaa mokailujanne, pahimpia sellaisia
[/quote]
Kato kun sellaista EI OLE!! En ole vielä eläissäni ollut kännissä - ei ole siihen mitään tarvetta, niin ei tarvi häpeilläkään jälkeenpäin.

Vierailija
69/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme vanhojenristeilyllä. Jossain vaiheessa iltaa olin niin kännissä, että makasin laivan hyttiosaston käytävällä kiemurrellen. Vieläkin muistan ne vanhemman ohikävelleen pariskunnan katseet minulle ja voin vain kuvitella kuinka säälittävänä pentuna he minua pitivät. Näin 10 vuotta jälkikäteen hävettää vieläkin ihan älyttömästi ja itse nykyään muutenkin halveksun moista kännistä köytöstapaa ja itse olen näin nuoruudessani käyttäytynyt..

Vierailija
70/171 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"] Lähdettiin häistä jatkoille. Aamulla heräsin putkasta ja en muistanut mitään edellisestä päivästä. Muistin vain häät. Kuulin että olin puukottanut jotain tuntematonta tyyppiä. Onneksi ei ollut kuollut. Makselin pitkään korvauksia. Alkoholia ei tule nykyään juotua kun menee aina muisti pois päältä ja paholainen ottaa vallan. Olin yrittänyt puukottaa kavereitanikin. [/quote]No tää on jo oikea moka! [/quote] Mun mielestä ei voi mokaksi kuitata. Vahingossa puukotti?

[/quote]

Kummasti näitä tapahtuu joka viikonloppu alkoholin vaikutuksen alaisena. Osa ei edes pidä itseään puukottajana kun viina vienyt muistin. Sitä sitten istuu linnassa tavallaan syyttömänä kun ei muista koko tapahtumaa.

Kannabiksen vaikutuksen alaisena tuollaista ei tapahdu. Silti kannabis on laitona. Ihan käsittämätöntä.

[/quote]

Kaksi ystävääni on mennyt kannabiksesta psykoosiin. Molemmat parikymppisinä. Hehkuttivat miten kannabis on parempaa kuin alkoholi ja pitäisi laillistaa. Molemmat ovat nyt tuon tuosta hoidossa. Työnteosta ei tule mitään. Hoitohistoriaa yli 10 vuotta.

Voi olla, että olisivat seonneet alkoholistakin. Kaikille kannabis ei vain sovi.

Vierailija
71/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan ap mikä nyt on niin kamalaa ettet voi sitä tänne jakaa ? Anna tulla vaan :)
Niinhän me muutkin kerrottiin xD

Vierailija
72/171 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"] Lähdettiin häistä jatkoille. Aamulla heräsin putkasta ja en muistanut mitään edellisestä päivästä. Muistin vain häät. Kuulin että olin puukottanut jotain tuntematonta tyyppiä. Onneksi ei ollut kuollut. Makselin pitkään korvauksia. Alkoholia ei tule nykyään juotua kun menee aina muisti pois päältä ja paholainen ottaa vallan. Olin yrittänyt puukottaa kavereitanikin. [/quote]No tää on jo oikea moka! [/quote] Mun mielestä ei voi mokaksi kuitata. Vahingossa puukotti?

[/quote]

Kummasti näitä tapahtuu joka viikonloppu alkoholin vaikutuksen alaisena. Osa ei edes pidä itseään puukottajana kun viina vienyt muistin. Sitä sitten istuu linnassa tavallaan syyttömänä kun ei muista koko tapahtumaa.

Kannabiksen vaikutuksen alaisena tuollaista ei tapahdu. Silti kannabis on laitona. Ihan käsittämätöntä.

[/quote]

Kaksi ystävääni on mennyt kannabiksesta psykoosiin. Molemmat parikymppisinä. Hehkuttivat miten kannabis on parempaa kuin alkoholi ja pitäisi laillistaa. Molemmat ovat nyt tuon tuosta hoidossa. Työnteosta ei tule mitään. Hoitohistoriaa yli 10 vuotta.

Voi olla, että olisivat seonneet alkoholistakin. Kaikille kannabis ei vain sovi.
[/quote]
Yhdellä puhkesi skitsofrenia, kahdella ollut psykoosi ja jatkuva lääkitys päällä. Yksi masentui, lopetti viinan juonnin ja aloitti pilven polton (kuulemma auttaa) ja lopulta tappoi itsensä.
Ja se paskanjauhanta ettei kannabis tee väkivaltaiseksi, just joo.
Itsemurhan yritystä ja pelkotiloja todistaneena sekä noita ihmisiä sivusta seuranneena, en suosittele kellekään.

Vierailija
73/171 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:52"]

Puskapaska. Baarista kotiutuessa...

[/quote]Ihan normaalia

Vierailija
74/171 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin vuosia sitten peruskoulusta päästyäni kaverin ja tämän isän kanssa viikon reissuun etelään. Olimme kaverini kanssa koko viikon aamusta iltaan tuhannen kännissä, ja ensimmäisenä iltana "löysin" baarista miehen (oli iältään varmaan kaksinkertainen minuun verrattuna), jolle päädyin antamaan poskihoitoa baarin takapihalla tupakointipaikan aitaa vasten. Sen jälkeen panimme läheisellä rannalla, aurinkotuolissa. Kaverilleni en ollut sanonut lähteväni minnekään, enkä vastannut tämän puheluihin. En edes tiedä, mikä tämän miehen nimi oli, olen nähnyt vain yhden kuvan ja toivon etten olisi nähnyt sitäkään. Ja oli muuten ensimmäinen kertani _ikinä_ ja ilman mitään ehkäisyä. Kun olimme valmiit, kävelin takaisin baariin ja ihmettelin, miksi ihmiset nauroivat. Käytyäni vessassa parin tunnin päästä tajusin, että mulla oli spermaa pitkin poskia ja leukaa.

Seuraavana iltana samalla reissulla, en yhtään fiksumpana mutta yhtä kovassa kännissä, panin baarin vessassa yli 40-vuotiasta sisäänheittäjää. Taaskin ilman kumia. Olen niin moneen kertaan kiittänyt jotain suurempaa voimaa siitä, etten saanut mitään tautia tai tullut raskaaksi. Olisi ollut vähän äidille selitettävää...

Vierailija
75/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:32"]Kerrohan ap mikä nyt on niin kamalaa ettet voi sitä tänne jakaa ? Anna tulla vaan :)
Niinhän me muutkin kerrottiin xD
[/quote]

Jostain syystä kuvittelin olevani alaikäinen (olen siis 24, mutta todella nuoren näköinen) ja kävelin todella kostean illan jälkeen baarista kotiin. Huomasin sivusilmällä vierelläni poliisiauton joka ajoi hyvin hiljaa. Säikähdin niin paljon sitä että poliisit pysätytyävät minut (?!?) koska jostain syystä ajattelin että olen alaikäinen. Juoksin poliiseja karkuun vaikkei heidän tarkoituksenaan varmasti ollut minua jahdata jolloin kaaduin ja kierin erään mäen alas. Poliisit pysäyttivät minut ja heräsin putkasta. Joo.. Sellainen ilta ja hävettää aivan perkeleesti sillä tätä ei olisi edes tapahtunut jos olisin tiedostanut olevani JO 24 :D

Vierailija
76/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuli ujo kakka ja että mieheni toi minulle siteiden sijasta kaupasta pikkuhousunsuojia. Lisäksi kaikki ensitreffit alttarilla -parit ovat huonoja, eikä 200g makaronilaatikkoa todellakaan riittänyt ruokkimaan yli neljääkymmentä häävierasta.

Vierailija
77/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on vähän liikaa mutta yks kamala tapaus oli kun heräsin jonku miehen sohvalta ja ihmettelin miksi sillä on pyykinpesukone päällä. No olin sitten yöllä laatannu sen matolle ja sänkyyn. Hävetti helvetisti ja keräsin itteni suht nopee pois sieltä.

Vierailija
78/171 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ihmiset keksivätkin humalassa :D

Vierailija
79/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut hömellettyä yhtä jos toistakin vuosien saatossa. Vieläkin hävettää, joskus kun jotain pulpahtaa mieleen :(

Yksi koomisimmista oli varmaan "karaoken laulaminen". Eli jostain syystä sain siinä estradilla päähäni, että olen todella hauska ja aloin vetämään stand up-tyyppistä jorinaa mikkiin. Puujalkavitsejä joita en edes muistanut oikein ja "sutkautuksia" laulamisen sijaan. Yritin vielä tehdä siinä spagaatinkin näytösmielessä (en ole lainkaan notkea). Voi kyynel, että nolottaa vaikka tästä on jo aikaa. Oltiin juopoteltu tosin koko päivä ja tämä tapahtui illalla.

Vierailija
80/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksesta sen verran että pää sekoaa siinä jos vedät ekaa kertaa a. kännissä, b. liikaa tai c. sulla on muutenkin suuri todennäköisyys johonkin mielisairauteen. Skitsofreniaanhan aine auttaa, kun skitsofreenikolla puuttuu aivoista kannabinoideja. Kyllä, aivoissa on niitä jo valmiiksi.