HS: Anni Vuohijoen epäillään häirinneen kiekkoleijonia Pekingin olympialaisissa
Suoraan sanottuna nyt haiskahtaa siltä, että kiekkoleijonien kautta yritetään pelastaa Vapaavuorta. En jaksa uskoa, että kukaan leijona olisi vakavissaan muussa kuin mustamaalaamistarkoituksessa tämän asian kanssa. Vapaavuori on narsisti ja hänellä on hovinsa.
Kommentit (1188)
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista. Aiemmin ei ole tullut julkiduuteen tapauksia, jossa nuori nainen olisi häiriköinyt miehiä.
Hyvä et nyt alkaa tulemaan. Myöntää itsekin olevansa "rivosuinen". Ei enää kaksinaismoralismia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi olla samanlainen häirikkö kuin mieskin. Kyllä naiset osaa myös.
Miksi se on joillekkin niin vaikea hyväksyä.Ei ole vaikea hyväksyä. Mutta tässä keisissä on niin paljon kummia käänteitä, joita tekee Vapaavuori, että jää kyllä epäilykset siitä miksi tämä juttu nostettiin otsikoihin juuri nyt.
Ymmärrettävää, että uhrien on vaikea nostaa tällaisia tapauksia esiin. Lähes kaikki tapaukset ovat aina aikojen takaa. Siitä voit päätellä että se voi ottaa vuosia jopa vuosikymmeniä.
Ei vaan juttu oli jos Vapaavuoren mukaan käsitelty loppuun. Nyt nosti sen kuitenkin omassa ahdinkotilanteessaan uudestaan esiin ja tekikin ilmon Suekiin.
Juttu oli käsitelty loppuun epäillyn kirjoittamana. Tällaista sanomista ei ole julkisuudessa kuultu.
Hän kertoi muistaakseni että se tehtiin sähköpostilla, joten siitä olisi silloin kirjalliset todisteet, että asia käsitelty.
Lisäksi Vapaavuorihan oli itse ilmoittanut kai sinne Suekiin ettei jutussa ole hänestä mitään aihetta.
Ei ole uskottavaa Vapaavuoren ilmoittaneen Suekiin sekä tapauksesta että omaa arviotaan siitä irrallisena Suekin tekemästä tutkinnasta jota se ei varmaan vielä ole ehtinyt aloittaa.
Ainakin Vuohijoella on varmaan nuo tiedot saatuna Vapaavuorelta s-posteissa todisteena.
Eri asia sitten mitä Vapaavuori on oikeasti tehnyt.
Nyt kun ei enää tiedetä kuka epäasiallisesta käytöksestä on edes ilmoittanut kun se ei olekaan Suomeen jääkiekkomaajoukkueesta kukaan, niin asia alkaa haista haudatulle koiralle yhä pahemmin...
Epäillylle jäi kolmikantakeskustelun jälkeen kuva loppuunkäsittelystä. On epäuskottavaa, että se olisi sähköpostina tai kirjallisena päivää paria ennen asian viemistä SUEK:n josta tarpeesta kaikki osapuolet yhtä mieltä.
A on seksuaalinen hirviö kirjoitti:
Olisiko kyse nimenomaan juniorijoukkueeseen kohdistuneista vakavista seksuaalirikoksista. Naisseksuaalirikollinen tyypllisimmin saalistaa lapsia, eliitseään heikompia, miehen kohdistaessa rikoksensa useimmin aikuiseen. Nainen toisaalta syyllistyy tilastollisesti valtavasti useammin seksuaalirkoksiin.
Älä nyt höpsi. Silloinhan olisi tehty suoraan ilmo poliisille!!!
Kyllähän naisetkin voi ahdistella ja rivosuisiakin on paljon. Olen itse todistanut kahta tapausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuori eronnee viikon sisällä
Eikö häiritsijä ollut Vuohijoki?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Saamamme tiedon mukaan kukaan pelaajista ei ole kokenut olympialaisissa epäasiallista käytöstä tai seksuaalista häirintää, Jääkiekkoliiton puheenjohtaja Harri Nummela kertoo tiedotteessa.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/516e6361-aa0a-43e4-9341-fb5d4c9101…
Eli STT "uutinen" oli aivan täyttä paskaa. Kaukana on ne ajat jolloin STT oli vielä suomen virallinen uutistoimisto.
Mikä uutinen?
Vierailija kirjoitti:
STT suoltanut totaalista paskaa?
Eikö siihenkään voi enää luottaa?
No kyllä STT:n tasoinen on varmistanut lähteensä jollain tasolla jo alunperin.
Onko jääkiekkoliitosta joku oikeasti tässä tilanteessa soittanut pelaajille? Onko joku niin luotettu taho kysymään tuollaista, että uhrit oikeasti antaisivat tässä median kiimassa oikean vastauksen? Varmaan jokainen toimittajakin soittanut tuon Leijona uutisen jälkeen kaikki pelaajat läpi joille on saanut kaivettua yhteystiedot.
Jos vuoroin toimittajat ja jääkiekkoliitto kysyy, eikä halua tulla nyt julki asian kanssa mitä pelaaja voi siihen vastata ilman, että kaikilta kysyjälle ilmenee kenestä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vuohijoen vuodatus on kyllä sekava... Yleensä ottaen seksuaalisessa häirinnässä tekijä on useammin mies ja uhri on useammin nainen, ja varsinkin seks. väkival lassa tekijä yleensä mies ja uhri nainen, MUTTA se ei minusta tarkoita sitä, että miesten kokemaa seks. häirintää tai ahdistelua saisi vähätellä. Jos toisaalta paheksutaan limaisten setämiesten juttuja naisille ja tytöille, ei silloin voida kuitata naisten tekemää sanallista seksuaalista häirintää pelkkänä rivona puheena, joka pitäisi osata ottaa vain läppänä.
Tilastollisesti valtaosin tekijät naisia ja uhrit lapsia, mutta uhreissa myös miehiä. Esimerkiksi vakiintuneissa parisuhteissa miehiä on jo jopa puolet tekijöistä. Muutoin sukupuolittuneesti naisten rikollisuutta tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokoomuksen sankari kirjoitti:
vapaavuorihan on tuomittu rattijuoppo ja autovarads.
Ja ennenkaikkea väkivaltarikollinen: Nyrkkeilyä ja karatea harrastanut 17-vuotias Vapaavuori hyökkäsi ilman mitään syytä 14-vuotiaan nuoren kimppuun ja ajoi tätä takaa sukkasillaan. Nyrkiniskuista uhrilta murtui nenä, löi päänsä katuun ja joutui sairaalaan. Vapaavuori puolusteli tekoaan humalatilallaan. Tuomio 1.5 kuukautta ehdollista ja 1 000 markkaa korvauksia.
Huvittavaa ku ihmiset jakelee tätä niinku tää ois jotenki kauheeta.
Varmaan 70% suomalaispojista tappelee nyrkein ton ikäsinä.Onko sulla kaikki himassa?
Tämä ei ollut mikään kavereiden välinen nahistelu, vaan 17 vuotias kamppailulajien harrastaja pahoinpiteli raakasti 14 vuotiaan sivullisen ilman mitään syytä.
Lainaus Iltasanomista:
"Kaupunginviskaali Antti Simola toimi jutun syyttäjänä. Syytteen mukaan 17-vuotias Jan Vapaavuori ja hänen samanikäinen toverinsa kohtasivat alle 15-vuotiaan pojan T-kaupan kulmilla Helsingin Puistolassa marraskuussa 1982. He pyysivät tulta. Kun poika oli antamassa sitä, Vapaavuoren kaveri löi yllättäen nyrkillä vatsaan ja potkaisi rintaan.
Poika yritti pakoon, mutta Vapaavuori sai hänet kiinni ja löi voimakkaasti kasvoihin, jolloin poika tuupertui katuun ja löi päänsä tiehen. Kun poika yritti nousta ylös, kaksikko jatkoi pahoinpitelyä lyömällä ja potkimalla eri puolille kehoa.
Pojan nenäluu murtui ja hän sai ruhjeita ympäri vartaloa. Hän tarvitsi kolme päivää sairaalahoitoa.
Syyttäjä korosti, että uhria lähestyttiin salakavalasti ja ajettiin takaa. Tekotapa osoitti Simolan mukaan erityistä raakuutta ja julmuutta."
Voi kyynel. Mua vedettiin turpaan ton ikäsenä, ja mä vedin porukkaa turpaan ton ikäsenä. Välillä isommasta ja välillä pienemmästä syystä.
Jos kaikki pahoinpitelyt menis poliiseille suomalaisyläasteilla tapahtuu niin 70% suomalaismiehistä omais rikosrekisterin.Poika oli kolme päivää sairaalassa!! Ja ko uhri oli kaksi vuotta nuorempi näitä sankareita.
Kolme vuotta nuorempi, eli 14 vuotias. Ja siis pahoinpitelijöistä toinen vielä nyrkkeilijä, eli pahoinpisellyllä ei ollut minkäänlaista mahdollisuutta puolustaa itseään.
Mä tappelin tasaväkisesti mun 2 vuotta vanhempaa veljeä vastaan ku olin 14 ja se 16.
Kerran mä löin sitä otsaan niin lujaa että multa murtu rystynen ja se piti käyä kipsaamassa.
Mä sanoin vaan kouluterveydenhoitajalle että mä kaaduin pyörällä.
Olitpa sinä huisin kova jannu, mutta mitä tekemistä tuolla sinun "uroteollasi" oli noiden kahden 17 vuotiaan tekemän silmittömän väkivallanteon kanssa, joka ei kohdistunut veljeen vaan täysin sivulliseen ja viattomaan 3 vuotta nuorempaan poikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saadaan jääkiekkoilijat vaikuttamaan älykkäiltä?
V: laitetaan ko. kaverit Vuohijoen ja Vapaavuoren kanssa samaan kohuun
Jääkiekkoilijat ovat ainakin sinua paljon älykkäämpiä. Ja sinullekin tiedoksi, kun et itse näköjään älyä, että jääkiekkoilijoita on aika paljon sekä ammattilaisena että harrastajina ja eivät ole vaan joku yksi massa. Lopeta jo tuo kateellinen länkytyksesi ja laita vaikka korkki kiinni. Aina hoet noita samoja juttujasi ja jääkiekon haukkuminen on sinulle oikein pakkomielle.
Olen sa maa imeltä! Tuo kav eri haukkuu aina jää kiekkoilijoita! Lainaamani puolustaja on täysinoikeassa!
Pakko mielteistä! Ja asuu aina täällä, toisin kuin lainaamani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun leijonapelaajan pitäisi nyt sitten vahvistaa se, että on kokenut tulleensa seksuaalisesti häirityksi Annin taholta...
Sellainen/sellaisia löytyy?
Ei taida löytyä. Näin vakavat syytökset pitää eritellä ja nimetyn uhrin pitää tulla julkisuuteen. Tosiasiassa tässä on taustalla äijäklubin Vapaavuoren puolustus ja sen toisen, mikä oli ahdistellut ja myönsi sen itsekin. Anni kritisoi Vapaavuorta ja kas kummaa, heti tuli leijonista syyte "ahdistelusta".
Todella noloa ja läpinäkyvää. Vapaavuori on häiriintynyt ja vielä nolompaa on, että maajoukkue lähtee trollaamaan näin vakavalla asialla. Kukaan täysijärkinen ei oikeasti usko, että joku lätkäjätkä olisi oikeasti kokenut tulleensa ahdistelluksi tuon Annin tasolta.
Kummaa kun Lehtimäen kohdalla ei uhreja vaadittu esiin, mutta mies lynkattiin. Vuohijoki on taas selkeästi käyttäytynyt huonosti ja epäasiallisesti ja on itse myöntänyt kirjeessään sen.
Olet ymmärtänyt väärin. Vuohijoki ei tiedä mistä häntä syytetään.
Nyt myös Jääkiekkoliitto on tämän todistanut ettei kukaan pelaaja ole syyttänyt häntä mistään.
Tapauksen tekoa eikä siitä syyttävää henkilöä ei siis tiedetä.
Mielenkiintoista.
Jääkiekkoliitto ei ole todistanut yhtään mitään. Eikä oikein kukaan muukaan. SUEK tutkii asian. Poliisiasiaa tästä tuskin kehkeytyy ellei jollain petä kantti ja syyllistyy ylilyönteihin.
Eiköhän perätön syytös ole aika paha juttu, jos siis on perätön. Kyllä siinä menee ihmisellä elämä sekaisin kun syytetään. . .
Luulisi Vapaavuoren juristina tuntevat lain kirjaimen.
Vierailija kirjoitti:
Vuohijoen vuodatus on kyllä sekava... Yleensä ottaen seksuaalisessa häirinnässä tekijä on useammin mies ja uhri on useammin nainen, ja varsinkin seks. väkival lassa tekijä yleensä mies ja uhri nainen, MUTTA se ei minusta tarkoita sitä, että miesten kokemaa seks. häirintää tai ahdistelua saisi vähätellä. Jos toisaalta paheksutaan limaisten setämiesten juttuja naisille ja tytöille, ei silloin voida kuitata naisten tekemää sanallista seksuaalista häirintää pelkkänä rivona puheena, joka pitäisi osata ottaa vain läppänä.
Ei TIETENKÄÄN tarkoita, että saisi vähätellä. Koska kuitenkin törkeästi vähätellään, miehet eovät viitsi tulla asian kanssa esiin. Miesten metoo ei ole vielä tapahtunut, nämä asiat vaietaan vaikka naisten tekemä seksuaalinen häirintä ja ahdistelu on yleistä.
Vapaavuori on vaarallinen ja kostonhimoinen. Yrittää tuhota Annin uran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinänsä sitä mieltä, että seksuaalinen häirintä on tuomittavaa, teki sitä kumpi sukupuoli tahansa. Siitä huolimatta en voi olla huvittumatta, kun ajattelen 62-kiloista Annia häiritsemässä seksuaalisesti joukkoa raavaita kiekkoleijonia. Jotenkin tämä olisi uskottavampaa, jos häirinnän kohteena olisi ollut kärpässarjan nyrkkeilijä. Nyt vaikuttaa vähän Vapaavuoren pelastusyritykseltä.
Moni nainen luulee olevansa hotti ja haluttava, mutta tekee itsestään naurettavan pellen tyrkyttäessään itseään. Joku luulee olevansa ”rempseä ja ronski”, kun ehdottelee kaikkea ja kourii ”uhriaan”. Henkilö antaa itsestään lähinnä mauttoman kuvan, koska myös kanamaisuus on naisessa hirveä piirre ja moni kiertää tuollaisen kaukaa. En tosiaankaan tiedä mitä tuolla on tapahtunut, mutta ajatuksissani näen moniakin skenaarioita.
Juu, naisen pitäisi olla aina tyrkyllä ja haluttava, muttei koskaan liian tyrkyllä saati itse halukas, ettei leimata huonoksi tai maksulliseksi, muttei saisi olla lahna ja passiivinenkaan saati odottaa aina mieheltä aktiivisuutta, silti ei missään nimessä nainen ei itsekään koskaan tehdä mitään liian aktiivista aloitetta mutta miellyttää miestä sillai kiltisi hiljaa muttei koskaan osoittaa omaa haluaan, koska se on miehelle turn-off... jne jne jne
Helppoa tää heteronaisena olo, juu. Kuin nuorallatanssia langalla joka on 0,1 mm leveä.
En ymmärrä sinua. Olen itse ihan heteronainen itsekin, ja elämäni ei ole nuorallatanssia.
On ihan helppoa, kun käyttäytyy vaan normaalisti.
Lahna on sellainen mies tai nainen joka sängyssä leikkii kuollutta.
Ketään ei syytetä lahnaksi, jos käyttäytyy ihmisiä kohtaan normaalisti ja ahdistelematta.
Elämä saattaa olla tosi vaikeaa nuorallatanssia, jos ei ole mitään muita vaihtoehtoja kuin äärimmäinen käytös ilman mitään tietoa mikä on normaalia.
Tuossa ironisoitiin miesten yllä esittämiä asenteita siitä minkälainen naisen pitäisi olla. Vink: Älyn käyttö on sallittua...
Naista syytetään: se ohitetaan automaattisesti koska eihän se voi pitää paikkaansa.
Miestä syytetään: mies erotetaan ihan varmuuden vuoski, johan se mainehaitta on järkyttävä koska vaikka mies todistettaisiin syyttömäksi (ei ollut edes samassa maassa kuin se väitetty tapahtuma), niin miestä on silti syytetty,
Jännä et taas nainen onkin uhri.. Miten hemmetissä näin voi AINA asia kääntyä?! Suosittelen jokaisen "rivosuisen" naisen uhriksi joutunutta miestä alkamaan toimenpiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän naisetkin voi ahdistella ja rivosuisiakin on paljon. Olen itse todistanut kahta tapausta.
Tiedän miehen, joka vaihtoi työpaikkaa kun ei jaksanut enää rivosuisia työkavereita. Joista osa oli naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saadaan jääkiekkoilijat vaikuttamaan älykkäiltä?
V: laitetaan ko. kaverit Vuohijoen ja Vapaavuoren kanssa samaan kohuun
Jääkiekkoilijat ovat ainakin sinua paljon älykkäämpiä. Ja sinullekin tiedoksi, kun et itse näköjään älyä, että jääkiekkoilijoita on aika paljon sekä ammattilaisena että harrastajina ja eivät ole vaan joku yksi massa. Lopeta jo tuo kateellinen länkytyksesi ja laita vaikka korkki kiinni. Aina hoet noita samoja juttujasi ja jääkiekon haukkuminen on sinulle oikein pakkomielle.
Auts! "aina".... ehhehee, sä taidat päivystää täällä enemmänkin. Urpo. Ja kendohan on yksinkertaisten miesten laji, siitä näkee lähes päivittäin todisteita.
Sinä toki osoitat älykkyytesi tietämällä mitä täällä aina tapahtuu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti valtaosin tekijät naisia ja uhrit lapsia, mutta uhreissa myös miehiä. Esimerkiksi vakiintuneissa parisuhteissa miehiä on jo jopa puolet tekijöistä. Muutoin sukupuolittuneesti naisten rikollisuutta tuo.
Linkki niihin tilastoihin?