HS: Anni Vuohijoen epäillään häirinneen kiekkoleijonia Pekingin olympialaisissa
Suoraan sanottuna nyt haiskahtaa siltä, että kiekkoleijonien kautta yritetään pelastaa Vapaavuorta. En jaksa uskoa, että kukaan leijona olisi vakavissaan muussa kuin mustamaalaamistarkoituksessa tämän asian kanssa. Vapaavuori on narsisti ja hänellä on hovinsa.
Kommentit (1188)
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuori on paha ihminen, sydänjuuriaan myöten, käy kuulema maksullisissa, pelaa omaan pussiin kaikessa. JA LUULEE OLEVANSA PRESSA-AINESTA! Täys narsisti-psykopaatti.
Harmi kun tämä selvisi pari vuotta ennen pressanvaaleja. Olisi ollut ihana nähdä ko. limanuljaskan kiemurtelua kahden vuoden päästä pressanvaaleissa, maanvyörytappion jälkeen.
Areenasta toki löytyy tunnin kiemurtelu tuolta lierolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokoomuksen sankari kirjoitti:
vapaavuorihan on tuomittu rattijuoppo ja autovarads.
Ja ennenkaikkea väkivaltarikollinen: Nyrkkeilyä ja karatea harrastanut 17-vuotias Vapaavuori hyökkäsi ilman mitään syytä 14-vuotiaan nuoren kimppuun ja ajoi tätä takaa sukkasillaan. Nyrkiniskuista uhrilta murtui nenä, löi päänsä katuun ja joutui sairaalaan. Vapaavuori puolusteli tekoaan humalatilallaan. Tuomio 1.5 kuukautta ehdollista ja 1 000 markkaa korvauksia.
Huvittavaa ku ihmiset jakelee tätä niinku tää ois jotenki kauheeta.
Varmaan 70% suomalaispojista tappelee nyrkein ton ikäsinä.Onko sulla kaikki himassa?
Tämä ei ollut mikään kavereiden välinen nahistelu, vaan 17 vuotias kamppailulajien harrastaja pahoinpiteli raakasti 14 vuotiaan sivullisen ilman mitään syytä.
Lainaus Iltasanomista:
"Kaupunginviskaali Antti Simola toimi jutun syyttäjänä. Syytteen mukaan 17-vuotias Jan Vapaavuori ja hänen samanikäinen toverinsa kohtasivat alle 15-vuotiaan pojan T-kaupan kulmilla Helsingin Puistolassa marraskuussa 1982. He pyysivät tulta. Kun poika oli antamassa sitä, Vapaavuoren kaveri löi yllättäen nyrkillä vatsaan ja potkaisi rintaan.
Poika yritti pakoon, mutta Vapaavuori sai hänet kiinni ja löi voimakkaasti kasvoihin, jolloin poika tuupertui katuun ja löi päänsä tiehen. Kun poika yritti nousta ylös, kaksikko jatkoi pahoinpitelyä lyömällä ja potkimalla eri puolille kehoa.
Pojan nenäluu murtui ja hän sai ruhjeita ympäri vartaloa. Hän tarvitsi kolme päivää sairaalahoitoa.
Syyttäjä korosti, että uhria lähestyttiin salakavalasti ja ajettiin takaa. Tekotapa osoitti Simolan mukaan erityistä raakuutta ja julmuutta."
Voi kyynel. Mua vedettiin turpaan ton ikäsenä, ja mä vedin porukkaa turpaan ton ikäsenä. Välillä isommasta ja välillä pienemmästä syystä.
Jos kaikki pahoinpitelyt menis poliiseille suomalaisyläasteilla tapahtuu niin 70% suomalaismiehistä omais rikosrekisterin.Poika oli kolme päivää sairaalassa!! Ja ko uhri oli kaksi vuotta nuorempi näitä sankareita.
Kolme vuotta nuorempi, eli 14 vuotias. Ja siis pahoinpitelijöistä toinen vielä nyrkkeilijä, eli pahoinpisellyllä ei ollut minkäänlaista mahdollisuutta puolustaa itseään.
Mä tappelin tasaväkisesti mun 2 vuotta vanhempaa veljeä vastaan ku olin 14 ja se 16.
Kerran mä löin sitä otsaan niin lujaa että multa murtu rystynen ja se piti käyä kipsaamassa.
Mä sanoin vaan kouluterveydenhoitajalle että mä kaaduin pyörällä.
Mä en ymmärrä tästä enää mitään. Sotkua.
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuori eronnee viikon sisällä
Eikö häiritsijä ollut Vuohijoki?
Vierailija kirjoitti:
Absurdia...
Olympiakomitean johto on niin syvällä paskassa, että nyt keksitään mitä ihmeellisimpiä juttuja, että saataisin hetken rauha omista munauksista, itse en usko, että tässä on mitään perää vaan se lässähtää saman tien, kun siitä aletaan vaatia todellisia todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Vuohijoki sanoo kirjeessään ettei elä "heteronormatiivisessa" suhteessa? Eikö se ole naimisissa miehen kanssa? Ei kai sen heteronormatiivisempaa voi olla?
Polyamorinen?
Vierailija kirjoitti:
– Saamamme tiedon mukaan kukaan pelaajista ei ole kokenut olympialaisissa epäasiallista käytöstä tai seksuaalista häirintää, Jääkiekkoliiton puheenjohtaja Harri Nummela kertoo tiedotteessa.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/516e6361-aa0a-43e4-9341-fb5d4c9101…
Eli STT "uutinen" oli aivan täyttä paskaa. Kaukana on ne ajat jolloin STT oli vielä suomen virallinen uutistoimisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yllättäen" jääkiekkoliitto kiistää. Tää kohu on ihan Vapaavuoren omaa keksintöä.
Luulisi Vapaavuoren tajunneen, että se tullaan kiistämään. Ei kai tuollaisia väitteitä voi keksiä noin vain.
Sttn väite tää jääkiekko oli
Lehtimäkeä ja Vapaavuorta v-tutti jämäkkä, heitä vastaan asettunut nainen.
Heittivät ilmoille perättömän väitteen Annista.
Toivottavasti vie oikeuteen nuo ku sipäät ja vaatii kunnon korvauksia heiltä maineensa puhdistamisesta...
STT suoltanut totaalista paskaa?
Eikö siihenkään voi enää luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vie oikeuteen nuo ku sipäät ja vaatii kunnon korvauksia heiltä maineensa puhdistamisesta...
Tässä tapauksessa kuuluu haastaa oikeuteen STT.
Kovasti on kiimaista porukka tuolla Olympiakomiteassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokoomuksen sankari kirjoitti:
vapaavuorihan on tuomittu rattijuoppo ja autovarads.
Ja ennenkaikkea väkivaltarikollinen: Nyrkkeilyä ja karatea harrastanut 17-vuotias Vapaavuori hyökkäsi ilman mitään syytä 14-vuotiaan nuoren kimppuun ja ajoi tätä takaa sukkasillaan. Nyrkiniskuista uhrilta murtui nenä, löi päänsä katuun ja joutui sairaalaan. Vapaavuori puolusteli tekoaan humalatilallaan. Tuomio 1.5 kuukautta ehdollista ja 1 000 markkaa korvauksia.
Huvittavaa ku ihmiset jakelee tätä niinku tää ois jotenki kauheeta.
Varmaan 70% suomalaispojista tappelee nyrkein ton ikäsinä.Onko sulla kaikki himassa?
Tämä ei ollut mikään kavereiden välinen nahistelu, vaan 17 vuotias kamppailulajien harrastaja pahoinpiteli raakasti 14 vuotiaan sivullisen ilman mitään syytä.
Lainaus Iltasanomista:
"Kaupunginviskaali Antti Simola toimi jutun syyttäjänä. Syytteen mukaan 17-vuotias Jan Vapaavuori ja hänen samanikäinen toverinsa kohtasivat alle 15-vuotiaan pojan T-kaupan kulmilla Helsingin Puistolassa marraskuussa 1982. He pyysivät tulta. Kun poika oli antamassa sitä, Vapaavuoren kaveri löi yllättäen nyrkillä vatsaan ja potkaisi rintaan.
Poika yritti pakoon, mutta Vapaavuori sai hänet kiinni ja löi voimakkaasti kasvoihin, jolloin poika tuupertui katuun ja löi päänsä tiehen. Kun poika yritti nousta ylös, kaksikko jatkoi pahoinpitelyä lyömällä ja potkimalla eri puolille kehoa.
Pojan nenäluu murtui ja hän sai ruhjeita ympäri vartaloa. Hän tarvitsi kolme päivää sairaalahoitoa.
Syyttäjä korosti, että uhria lähestyttiin salakavalasti ja ajettiin takaa. Tekotapa osoitti Simolan mukaan erityistä raakuutta ja julmuutta."
Voi kyynel. Mua vedettiin turpaan ton ikäsenä, ja mä vedin porukkaa turpaan ton ikäsenä. Välillä isommasta ja välillä pienemmästä syystä.
Jos kaikki pahoinpitelyt menis poliiseille suomalaisyläasteilla tapahtuu niin 70% suomalaismiehistä omais rikosrekisterin.Poika oli kolme päivää sairaalassa!! Ja ko uhri oli kaksi vuotta nuorempi näitä sankareita.
Kolme vuotta nuorempi, eli 14 vuotias. Ja siis pahoinpitelijöistä toinen vielä nyrkkeilijä, eli pahoinpisellyllä ei ollut minkäänlaista mahdollisuutta puolustaa itseään.
Mä tappelin tasaväkisesti mun 2 vuotta vanhempaa veljeä vastaan ku olin 14 ja se 16.
Kerran mä löin sitä otsaan niin lujaa että multa murtu rystynen ja se piti käyä kipsaamassa.
Mä sanoin vaan kouluterveydenhoitajalle että mä kaaduin pyörällä.
nyyh ei sovi mun tarinaan joten 700 alapeukkua
SUEK tutkii ja selvittää asian. Odotan kiinnostuneena lopputulemaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jääkiekkoliitto kiistää häirintäväitteet. Tämä on kyllä outo case!
Sitähän tässä on puitu että kummallinen tapaus. Ja yhä kummemmaksi muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinänsä sitä mieltä, että seksuaalinen häirintä on tuomittavaa, teki sitä kumpi sukupuoli tahansa. Siitä huolimatta en voi olla huvittumatta, kun ajattelen 62-kiloista Annia häiritsemässä seksuaalisesti joukkoa raavaita kiekkoleijonia. Jotenkin tämä olisi uskottavampaa, jos häirinnän kohteena olisi ollut kärpässarjan nyrkkeilijä. Nyt vaikuttaa vähän Vapaavuoren pelastusyritykseltä.
Moni nainen luulee olevansa hotti ja haluttava, mutta tekee itsestään naurettavan pellen tyrkyttäessään itseään. Joku luulee olevansa ”rempseä ja ronski”, kun ehdottelee kaikkea ja kourii ”uhriaan”. Henkilö antaa itsestään lähinnä mauttoman kuvan, koska myös kanamaisuus on naisessa hirveä piirre ja moni kiertää tuollaisen kaukaa. En tosiaankaan tiedä mitä tuolla on tapahtunut, mutta ajatuksissani näen moniakin skenaarioita.
Juu, naisen pitäisi olla aina tyrkyllä ja haluttava, muttei koskaan liian tyrkyllä saati itse halukas, ettei leimata huonoksi tai maksulliseksi, muttei saisi olla lahna ja passiivinenkaan saati odottaa aina mieheltä aktiivisuutta, silti ei missään nimessä nainen ei itsekään koskaan tehdä mitään liian aktiivista aloitetta mutta miellyttää miestä sillai kiltisi hiljaa muttei koskaan osoittaa omaa haluaan, koska se on miehelle turn-off... jne jne jne
Helppoa tää heteronaisena olo, juu. Kuin nuorallatanssia langalla joka on 0,1 mm leveä.
En ymmärrä sinua. Olen itse ihan heteronainen itsekin, ja elämäni ei ole nuorallatanssia.
On ihan helppoa, kun käyttäytyy vaan normaalisti.
Lahna on sellainen mies tai nainen joka sängyssä leikkii kuollutta.
Ketään ei syytetä lahnaksi, jos käyttäytyy ihmisiä kohtaan normaalisti ja ahdistelematta.
Elämä saattaa olla tosi vaikeaa nuorallatanssia, jos ei ole mitään muita vaihtoehtoja kuin äärimmäinen käytös ilman mitään tietoa mikä on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä ihmettä nämä Annin twiitti on? "Tasa-arvoa on myös se, että meillä on oikeus omaan itseemme, seksuaalisuuteemme ja avoimuuteen. Valistunut seksuaalikasvatus antaa mahdollisuuden tiedostaa omat rajansa ja sanoittaa niitä. Me olemme kaikki erilaisia, joten emmehän ahdistu uudesta ja oudosta?"
Ei minusta uudet oudot jutut kuulu harrastettavaksi luottamustehtävissä urheilijoiden parissa. Tulee todella häiriintyneet fiilikset näistä. Miksei vaan sano, että ahdistelu ei kuulu työelämään ja harrastuksiin?
Voisko toi Vapaavuori nyt jo mennä vaikka hyppäämään katolta tai jotain?
Käsittämätön sotku!!!
Vain Vapaavuori "johdossa" kykenee moiseen!!!